שפתון עמיד לשנת 2022

תוכן העניינים

שפתון עמיד לשנת 2022

השפתון הוא אחד מהפריטים שיש להם מקום בערכת האיפור של כולם. אבל אם את דומה לנו, למצוא אחד שנשאר במשך שעות בלגימות, נשיכות או נשיקה מבן הזוג שלך עשוי להיראות כמעט בלתי אפשרי.

אבל כשצבע השפתיים שלך נשאר במקום, את חופשייה להתנהל ביום (או בלילה) בביטחון רב כמו כשהחלפת אותו בפעם הראשונה.

זו הסיבה שחקרנו ובדקנו שפתונים בולטים שמבטיחים לא רק כוח עמידה רציני אלא גם שפע של צבע ולבוש נוח. לאחר שניסינו אותם, מתקן הבדיקה הביתי שלנו בישראל, דירגנו כל נוסחה בסולם של אחד עד חמש (חמש הן הטובות ביותר) על סמך הנוחות, הפיגמנט, זמן הלבישה והערך הכולל שלה.

רבים מאיתנו, השפתון אינו ניתן למשא ומתן. כתם של פיגמנט ניטרלי, ורוד או אדום מבהיר באופן מיידי את גוון העור שלנו ומשאיר אותנו נראים ומרגישים ביחד.

אבל מציאת אחד שנמשך לאורך זמן הארוחות, שעות של לבוש בלי להימרח, להתקלף או לדהות יכול להיראות בלתי אפשרי. כלומר עד עכשיו.

למרבה המזל, ישנם מוצרים בשוק המציעים עמידה לאורך זמן ועדיין מכילים שמנים מזינים.

את רק צריכה לדעת מה לחפש. “דלגי על גימורים מבריקים במיוחד, ובחרי באלה שמציעים סיליקות בנוסחה לתוספת כוח עמידות”, “ייתכן שהפורמולות הללו אינן מעניקות לחות, אבל הן יחזיקו מעמד כל היום כך שלא תצטרכי למרוח מחדש.

איך למרוח שפתון עמיד?

את לא רוצה רק שפתון נכון?  את רוצה שפתון עמיד שעושה את המרחק – מהבוקר עד הערב, קפה ועד קוקטיילים, עבודה ועד אימון… הבנתם את הרעיון. זה המקום שבו שפתון עמיד; הוא מציע צבע קיצוני, נוחות קיצונית ובלאי קיצוני בהחלקה אחת, ומעניק לך גימור סאטן שנמשך.

שלבי את הנוסחה הבלתי ניתנת לעצירה עם שש פריצות שמעניקות לה עוד יותר כוח עמידה. להלן הטיפים:

התחילי בציפוי בגוון של, התחקות אחר השפה כדי להגדיר את הצורה שלך. השתמשי בקצה העיפרון המחודד כדי לצבוע קלות את אמצע השפתיים, כך שהוא ישמש כבסיס לשפתון העמיד שלך לאחיזה בו.

לאחר מכן, עם מברשת שפתיים דקה, הוזיזי קלות את השפתון שלך, תוך שימוש בקו השפתיים כמדריך שלך. 

שפתון הוא בקלות הפריט הרב-תכליתי והחשוב ביותר שיש בתיק האיפור שלך, בשמלת האיפור שלך, או לאחסן אותו במקרה חירום.

רק כמה שכבות מהצבע האהוב עלייך ישאירו אותך נראית אסוף וזוהרת באופן חיובי, ללא צורך באיפור נוסף.

עם זאת, אם את מעוניינת להפוך את השפתיים שלך למוקד המראה שלך – או לפחות לתת להן קצת אהבה גדולה – דעי שדרושות יותר משתי שכבות כדי שהצבע שלך יישאר במקום.

למעשה, יש עוד הרבה שאת יכולה לעשות כדי שהשפתון שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר, בין אם את הולכת למשרד בבוקר, בחוץ לשתות בערב, או סתם מסתובבת בסוף השבוע. נסי את הטיפים, הטריקים, המוצרים והפריצות האלה שאושרו על ידי מומחים לשפתון עמיד לאורך כל הלילה, ללא צורך בתיקון.

עמיד לאורך זמן

פילינג לפני שימוש בשפתון עמיד

הכלל הראשון של שפתון הוא שפתיים חלקות, והדרך הטובה ביותר להבטיח קנבס מושלם היא לקלף בעדינות את השפתיים כדי להסיר כתמים מתקלפים ויבשים.

את יכולה להשתמש במברשת שיניים שאינה בשימוש (ברצינות, אל תיגעי בזו שבה את משתמשת בפה) או בשפשוף שפתיים, שתוכלי לעשות בעצמך עם חלקים שווים שמן קוקוס וסוכר חום. עבדו את המברשת או לערבב אותה זאת בעצמך עם האצבע בתנועות סיבוביות, תוך הקפדה על הפעלת לחץ עדין. מורידים רקמות מהקרצוף כשתסיימי.

בונוס: את מעלה את זרימת הדם לשפתיים שלך, מה שעוזר להן מראה שמנמן וורדרד.

לכו על משחת שפתיים

לאחר פילינג, לחות היא המפתח. חפשו משחה לשפתיים עם מרכיבים מעניקים לחות ומרגיעים כמו ויטמין E ושמנים טבעיים, גם מרק עם מרכיב הלחות והאנטי דלקתי, דבש. הקפידו לצבוע את השפתיים מיד לאחר הפילינג, לפני השינה, וכ-15 עד 30 דקות לפני שאתם מתכננים לעשות איפור כדי להשיג יתרונות מקסימליים.

התחילי עם קונסילר

אם אי פעם תהיתם מדוע השפתון נראה שונה בקופסא מאשר על השפתיים שלכם, זה בגלל שהצבע של השפתיים שלכם משפיע על הגוון הסופי,  וזו גם הסיבה שכל שפתון יכול ובדרך כלל נראה אחרת על כל אדם אחר.

כדי לקבל את התמורה הצבעונית המדויקת לה את מצפה, השתמשי בפריימר על השפתיים כדי ליצור קנבס רענן.

נסי פריימר ספציפי, פשוט השתמשי בקונסילר האהוב עליך במקום. עבדי לתוך השפתיים עם האצבע או מברשת והניחו לייבוש למשך מספר דקות כדי לתת לכל עודפי לחות להתאדות למריחה החלקה ביותר האפשרית.

השתמשי באצבע כדי להחיל צבע

האצבע שלך היא אחד הכלים הטובים ביותר שלא ידעת שכבר יש לך בערכת האיפור שלך. בגלל החום הטבעי של העור שלך, השפתון יימס בצורה חלקה ואחידה יותר לתוך השפתיים כאשר את משתמשת באצבעותיך.

אני אוהבת להשתמש באצבעות שלי כשאני משחק עם פלטת שפתיים, מכיוון שאת מקבלת מראה עוד יותר מעורבב ומותאם אישית עם יכולת לערבב ולהתאים גוונים.

השתמשי בעזרה של מברשת שפתיים

אם לא בא לך להשתמש בידיים שלך, תפסי מברשת שפתיים קשיחה, התחילי עם מעט צבע על מרכז השפתיים העליונות והתחתונות כאחד, ולאחר מכן צחצחי פיגמנט נוסף כלפי חוץ על השפתיים התחתונות והעליונות.

שמרי על שפתיים עם מסיר ספציפי

רק בגלל שהיום (או הלילה) נגמר לא אומר שהעבודה שלך עם שפתון ארוך הסתיימה. כדי להבטיח שהשפתיים יהיו בצורה הטובה ביותר עבור המריחה הבאה שלך (ושאת לא ישנה עם איפור כלשהו), השתמשי בהסרת איפור ספציפית לשפתיים אפילו לשפתונים.

הנוסחה המיועדת לפה שלך ממיסה בבטחה וביעילות את כל הפיגמנט הזה רק בכמה החלקות של המקל.

צפו בדף הבית: מסלסל שיער.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות