קוסמטיקה טבעית לעומת אורגנית: מה ההבדל?

תוכן העניינים

קוסמטיקה טבעית לעומת אורגנית: מה ההבדל?

כיום, מעבר היופי מלא במוצרים ולא תמיד קל להבחין בין איזה קוסמטיקה טבעית ואיזה אורגנית. במאמר זה נלמד מה מבדיל בין שני סוגי המוצרים הללו וגם נעזור לך להבדיל אותם ממוצרי קוסמטיקה קונבנציונליים!

מהו קוסמטיקה טבעית?

בחלק זה של המאמר, ניתן את ההגדרה של קוסמטיקה טבעית ונראה לך כיצד להבדיל אותם מקוסמטיקה קלאסית.

ההגדרה של קוסמטיקה טבעית

באופן כללי, קוסמטיקה טבעית היא קוסמטיקה שמכילה לפחות 95% מרכיבים טבעיים. אנחנו הולכים אפילו רחוק יותר. לא רק שהתווית מחייבת לעמוד באחוז זה, אלא שיש גם הגבלות על מה שמותר להרכיב את 5% האחרונים. מרכיבים רבים כגון סיליקונים ו-PEGs אסורים. שחייב לייצר לחץ סביבתי נמוך וליצור מעט זיהום.

אל תלכי שולל על ידי מוצרים מרשים כטבעיים!

עם האקלים הנוכחי של שטיפה ירוקה, לא תמיד קל לזהות אילו מוצרים הם טבעיים באמת. לעתים קרובות אנו רואים מוצרי קוסמטיקה מסוימים הטוענים שיש להם יותר מ-95% מרכיבים טבעיים, אך הם עדיין מכילים סיליקונים, מרכיבים שהצרכן כבר לא רוצה לראות בקוסמטיקה שלהם!

קראו עוד על: הרמת ריסים איך לבצע בצורה מקצועית?

כדי להיות בטוחים לגבי מה שאתם קונים. יתר על כן, אתם יכולים לבדוק את גב האריזה הקוסמטית שלך ולראות את אחוז המרכיבים עם מקורות טבעיים הכלולים במוצר.

צפו במוצר המומלץ שלנו: (לחצו על התמונה)

סט איפור מלא לנשים
סט איפור מלא לנשים

מהו קוסמטיקה אורגנית?

עם עוד יותר דרישה מאשר עם קוסמטיקה טבעית, קוסמטיקה אורגנית מאושרת על בסיס המרכיבים שמקורם בחקלאות אורגנית.

ההגדרה של קוסמטיקה אורגנית:

קוסמטיקה אורגנית היא קוסמטיקה טבעית (צפו בהגדרה בתחילת מאמר זה), שגם חייבת להכיל אחוז מסוים של מרכיבים שמקורם בחקלאות אורגנית. במקרה זה, לפחות 95% מהמרכיבים המסוגלים להיות אורגניים חייבים להיות.

עוד מאמר על: איך להשתמש במסלסל ריסים בצורה הנכונה?

מים מינרלים הם בהחלט טבעיים, אבל הם לא יכולים להיות אורגניים.

קיימים ברוב מוצרי הקוסמטיקה, מים אינם יכולים להיחשב אורגניים מכיוון שלא ניתן לעבד אותם, בניגוד למרכיבים אחרים, כגון תמציות צמחים. כך גם לגבי מינרלים, כמו חימר למשל, מרכיבים אלו נאספים ישירות מהאדמה.

על מנת לקבל את השקיפות המרבית לגבי מה שבאמת יש בקוסמטיקה שלך, ישנו אחוז שני מצוין על המוצרים. אחוז זה הוא כמות הרכיבים האורגניים בהשוואה למכלול המוצר. באחוז זה יש מינימום של 20% (10% למוצרים הניתנים לשטיפה, כמו ג’ל רחצה או מוצרי קוסמטיקה עם אחוז גבוה יותר של מינרלים).

צפו במוצר: מברשות איפור למייקאפ

מה ההבדל בין קוסמטיקה אורגנית לקוסמטיקה קונבנציונלית?

ההבדל בין קוסמטיקה אורגנית לקוסמטיקה קלאסית טמון בעיקר בהרכב שלהם. כאשר עושים השוואות כלליות, השניים עשויים להיראות דומים. לאחר בדיקה נוספת של המרכיבים שלהם אנו רואים שהשניים שונים מאוד. הנה כמה דוגמאות שיעזרו להמחיש בצורה ברורה יותר את ההבדלים ביניהם:

בשלב המימי, קוסמטיקה קונבנציונלית משתמשת במים פשוטים. עם זאת, קוסמטיקה אורגנית תשתמש לעתים קרובות יותר בהידרוסולים (מי פרחים) על מנת להעניק יתרונות נוספים למוצר הסופי.
ניחוחות המתווספים לקוסמטיקה קונבנציונלית הם לרוב מלאכותיים, בעוד שבקוסמטיקה אורגנית משתמשים בניחוחות טבעיים (שמנים אתריים וכו’)
עם קוסמטיקה קונבנציונלית. אך מוצרי קוסמטיקה אורגניים מנסחים את המוצרים שלהם תוך התחשבות במרכיבים ברשימה השחורה.

יתר על כן, קוסמטיקה קונבנציונלית לא תמיד מודאגת מההשפעה הסביבתית שלהם. הם נוטים להשתמש בשיטות ייצור שמזהמות מאוד ולא מתחשבות במיוחד באנשים המועסקים לייצור שלהם.

לחצו כאן: מוצרי היופי שלנו

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות