צבע הלק הזה יגרום לידיים להיראות צעירות

תוכן העניינים

צבע הלק הזה יגרום לידיים להיראות צעירות

מה יגרום לצבע הלק להיראות יותר צעירה? מחקרים הראו שנשים שלובשות לק נתפסות כצעירות יותר ממה שהן בפועל. אבל לפני שאת הולכת לתפוס את בקבוק הלק הראשון שאת רואה, דעי את זה: כמה גוונים יכולים למשוך תשומת לב לסימני הזדקנות על הידיים שלך; לאחרים יכולים להיות אפקט הפוך, מה שגורם לידיים שלך להיראות צעירות יותר תוך שניות.

את אולי חושבת שגוונים עדינים כמו אדום או ורודים שקופים יעשו את העבודה, אבל כפי שמתברר, מכיוון שגוונים טבעיים קרובים בגוון לגוון העור שלך, הם רק מאפשרים לעיניים לדלג ישירות על הציפורניים שלך ולהדגיש את הידיים שלך אזורים בעייתיים (חשבו: ורידים, קמטים וגוון לא אחיד) במקום זאת.

כיצד להסיר דבק ציפורניים מהציפורניים

עם זאת, אם את מחפשת לשמור על תשומת הלב על הציפורניים שלך, לא על הידיים שלך, תחשבי בדיוק ההפך.

קוד צבע הלק

“עבור ידיים בעלות מראה צעיר יותר, גוונים מבוססי כתום עובדים הכי טוב”, אומרת גניפר, מנהלת המחקר, והוסיפה כי גוונים עם נימה כתומה, כגון אדומים או אלמוגים, מרחיקים את תשומת הלב מכל סימני הזדקנות. “כתום הוא צבע צעיר, בהיר ומרומם והוא עוזר למשוך את תשומת הלב מסימני הזדקנות ידיים כמו כתמי גיל, ורידים וקמטים“, אומרת המניקוריסטית המפורסמת דבורה. יתרה מכך, גניפר מוסיפה שהגוונים הכתומים של הלק יעזרו גם להוציא את הזוהר הטבעי של העור שלך.

עוד על: מהו אייליינר ייחודי?

פתרון SPF

כדי לשמור על מראה הידיים שלך צעירות גם בלי שום ליטוש, המניקוריסטית מישל אומרת שזה תמיד רעיון טוב ללבוש קרם הגנה על החלק העליון של הידיים. “את מוסיפה כל יום קרם הגנה לפנים שלך להגנה מהשמש ולהפחתת קמטים; את צריכה לעשות את אותו הדבר עבור הידיים שלך.

” עוד הוסיפה שמכיוון שהידיים שלנו חשופות כל הזמן לאור השמש, הן אחד המקומות הראשונים שמופיעים נזקים שנגרמו מהשמש. הפתרון מספר אחת שלה? בחירה בקרם ידיים המוגבר גם עם SPF.

שינוי צורה

בעוד שרבים מאיתנו לא נותנים מחשבה שנייה לצורת הציפורניים שלנו, דבורה אומרת שאולי כדאי להתחיל. “ציפורן בצורת אליפסה עוזרת לאצבעות להיראות ארוכות יותר, ובתורה גורמת לידיים להיראות צעירות יותר”, היא מסבירה.

עוד טיפ טיפוח מהמקצוענית: שימו לב לציפורניים שלכם! “הקפידי לשמור על אצבעותיך מטופחות היטב”, היא אומרת. “ציפורניים נקיות ומטופחות – עם או בלי לק – עוזרות לידיים להיראות צעירות יותר.”

להגן ולשרת

לידיים שנראות צעירות יותר, דבורה אומרת לתפוס זוג כפפות. “תמיד ללבוש כפפות כשאת עובדת עם הידיים – שטיפת כלים, ניקיון וכו’ – כדי שהידיים שלך לא יתייבשו ויפגעו, מה שעם הזמן יגרום לידיים להזדקן בטרם עת.

פודרה שקופה

טיפ נוסף: נקו את הידיים כמו את הפנים, אומר המומחה. “קלפי ידיים לפחות פעמיים בשבוע כדי להיפטר מעור מת. זה יעזור לשמור על ידיים לא רק חלקות ורכות, אלא רעננות ובהירות מה שגורם להן להיראות צעירות יותר. לאחר הפילינג, זכרו להרטיב.”

עברו לדף: איך ליצור גוונים בשיער בצורה מושלמת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות