איך להשתמש במסקרה על הריסים התחתונים?

תוכן העניינים

איך להשתמש במסקרה על הריסים התחתונים?

אז מסקרה על הריסים התחתונים, מה זה אומר? מריחת מסקרה על הריסים התחתונים יכולה באמת לגרום לעיניים שלך לצוץ. כדי להשתמש במסקרה מתחת לריסים כמו שצריך, לכי על גוון עמיד למים מעט בהיר יותר מהמסקרה הרגילה שלכם. החילי אותו בזווית. אם נתקלת בבעיות כלשהן, כמו מריחות, ניתן לטפל בהן באמצעות קונסילר או קרם לחות.

בחירת הכלים הנכונים

בחרי במסקרה עמידה במים. אם העיניים שלך דומעות או אם את נתקלת בדמעות כלשהן במהלך היום, הדבר עלול לגרום למריחה של מסקרה בריסים תחתונים. כדי למנוע מסקרה נוזלית, בחרי במסקרה עמידה במים על פני זנים קונבנציונליים. זה גם מאוד מועיל אם את עושה ספורט או אימון בזמן שאת משתמשת במסקרה.

מסקרה עמידה במים שונה ממסקרה עמידה למים, שהיא די מייבשת ואסור להשתמש בה על בסיס יומיומי.

בחרי גוון בהיר ליום. בחרי בגוון בהיר יותר של מסקרה, כמו חום רך, למראה יום. זה יהיה פחות מכריע ויראה נהדר במהלך היום.

לכי על גוון נועז בלילה. שימוש במסקרה שחורה ונועזת על הריסים העליונים והתחתונים שלך, לעומת זאת, יוצר מראה נועז מאוד, שיכול להיות נהדר לבילוי לילי. לריסים התחתונים, השתמשי במסקרה שחורה קלת משקל, והימנעי ממוצרים שנועדו להעלות נפח או להאריך.

בחרי שרביט מסקרה קטן יותר. אל תשתמשי באותו שרביט על הריסים העליונים והתחתונים שלך. לא רק שזה יכול לערבב את הצבעים יחד, אלא שהריסים התחתונים קטנים ועדינים יותר מהריסים העליונים שלך. זה יכול להיות קשה למרוח מסקרה בצורה מסודרת עם שרביט גדול ומגושם, אז בחרי בכלי קטן יותר עבור הריסים התחתונים שלך.

מריחת המסקרה שלך

הכיני את הריסים שלך עם פריימר. פריימר למסקרה לבנה יכול לגרום למסקרה לבלוט יותר. זה גם עוזר לך למרוח מסקרה, שכן המסקרה תיצמד לפריימר. זה יעזור לך לעשות עבודה מסודרת ומדויקת יותר על הריסים התחתונים שלך.

כיצד למרוח מסקרה

תחילה מרחי מסקרה על הריסים התחתונים. בעזרת מראה ידנית, הטי את ראשך קדימה עם הסנטר כלפי מטה. נפנפי לאט את מברשת המסקרה בבסיס הריסים שלך, והברישי אותה כלפי חוץ.

את יכולה גם להשתמש רק בקצה מברשת המסקרה שלך ולאט לאט למרוח את המסקרה עם משיכות אנכיות.

לפני שתחילי את המסקרה, נגבי את שרביט המוליך על שפת הבקבוק כדי שלא יהיה עליו כל כך הרבה מוצר.

משכי את המברשת דרך הריסים שלך בזווית. כאשר מורחים מסקרה על הריסים התחתונים, הניחי את המברשת על בסיס הריסים. משכי לאט את המברשת דרך הריסים שלך בזווית אלכסונית הפונה מהאף שלך לכיוון החלק החיצוני של הפנים שלך. זה יעניק לך מראה פעור עיניים, ויגרום לעיניים שלך להיראות גדולות יותר. ולנושא אחר קראו: איך להתכונן לדייט?

עצרי ממש לפני קצוות הריסים שלך. הריסים התחתונים צריכים בדרך כלל להיראות פחות בהירים ומתנפנפים מהריסים העליונים. את רוצה שהם יבלטו מבלי להיות מהמם, אז תפסיקי למרוח מסקרה ממש לפני קצות הריסים שלך. השאירי את הקצוות טבעיים למראה שמדגיש את העיניים שלך מבלי להסיח את הדעת מהן. קראו עוד על: איך להכין ליפ גלוס באמצעות וזלין ושפתון?

המתיני 30-60 שניות, ואז מרחי מסקרה על הריסים העליונים שלך. הטי את הראש לאחור, עם הסנטר כלפי מעלה. הצמידי את המראה שלך אל הפנים שלך, ואז תטאטא את המסקרה על הריסים העליונים שלך באותו אופן שעשית בחלק התחתון.

מסקרה שחורה מאריכה ומעניקה הרמה מושלמת לריסים

פתרון בעיות נפוצות

השתמשי בכפית כדי להגן על העור שלך. אם את מקבלת מסקרה לעתים קרובות על העור מתחת לעיניים שלך, תפסי כפית לפני מריחת מסקרה. הניחי את הכף לאורך המכסה התחתון. בדרך זו, תוכלי לתפוס כל מסקרה שנופלת על הלחיים או הפנים שלך.

נקי טעויות עם צמר גפן. אם תמרחי בטעות את המסקרה שלך, סובבי בעדינות צמר גפן על העור שלך כדי להסיר את הטעות. במידת הצורך, ניתן להרטיב את צמר גפן עם מסיר איפור.

הפרידי את הריסים בעזרת מברשת מסקרה. את יכולה לקנות מברשת מסקרה ברוב הסלונים ובתי הכלבו. זה יכול לשמש כדי להפריד ריסים אם הם מתקבצים זה לזה. ריסים תחתונים לעיתים נוטים יותר להתקבצות עקב אורכם הקצר יותר. מברשת מסקרה בהישג יד כדי לסרוק ריסים דבוקים זה לזה יכולה להיות עזרה עצומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות