לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

כיצד להשתמש במי ורדים לעור יפה?

תוכן העניינים

כיצד להשתמש במי ורדים לעור יפה?

מי ורדים לעור יפה הם מוצר יופי טבעי מצוין שלא רק גורם לעור שלך להרגיש רענן, אלא גם נותן לו להיות זוהר. הוא שימש במשך מאות שנים כמוצר טיפוח טבעי ויעיל.

מי ורדים מכילים מוצר אנטיבקטריאלי, אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי המכיל שפע של נוגדי חמצון, מה שהופך אותם למוצר אידיאלי לריפוי והרגעה של העור שלך.

זה גם שומר באופן טבעי על איזון ה-pH של העור וממצק את הנקבוביות, מה שמפחית וקמטוטים וקמטוטים. ישנן דרכים רבות ליישם מי ורדים בשגרת היופי שלך כדי לקבל עור יפה באופן טבעי!

השתמש במי ורדים כחומר ניקוי לפנים שלך. מכיוון שמי ורדים מעניקים לחות ומעניקים לחות לעור ויש להם תכונות אנטי-בקטריאליות, הם מהווים חומר ניקוי טבעי נהדר לפנים שלך. זה אפילו יכול להחליף את ניקוי הפנים הנוכחי שלך. ערבוב מי ורדים עם גליצרין ושמן אתרי ורדים יכול להפוך לניקוי לחות לשימוש על הפנים שלך כל יום.

השיגי מי ורדים, גליצרין ושמן אתרי ורדים. גליצרין מעניק לחות לפנים מבלי להפוך אותן לשמנוניות.\

גליצרין ניתן למצוא ולרכוש ברוב בתי המרקחת או חנויות המכולת. שמן אתרי ורדים ומי ורדים ניתן לרכוש שניהם בחנות המתמחה במזון אורגני ו/או קוסמטיקה טבעית, כגון חנות טבע.

  • בקערת ערבוב בגודל בינוני, מוסיפים כוס מים, שתי כפיות גליצרין ועשר טיפות שמן אתרי ורדים ומערבבים.
  • כשהמרכיבים מתערבבים יחד והם צמיגים, יוצקים לבקבוק מוצרי טואלטיקה ריק.
  • הבריגי את המכסה ושמרי את חומר הניקוי לשימוש מאוחר יותר.

השתמשי במי ורדים כטונר. מי ורדים הם תחליף מצוין לטונרים עם אלכוהול וכימיקלים קשים שניתן להשתמש בהם מדי יום. מי ורדים מרגיעים את העור ומהווים טונר יעיל בשל תכונותיהם האנטי-בקטריאליות והאנטי דלקתיות. זה גם יסגור ויהדק את הנקבוביות שלך. השתמשי בו בבוקר או בכל פעם שאת מעדיפה לשטוף את הפנים שלך.

  • יוצקים מי ורדים לבקבוק ספריי.
  • אחסני את מי הוורדים במקרר כדי לשמור אותם קרים.
  • מרחי את מי הוורדים על צמר גפן והחליקי על פנייך.

רענני את הפנים והעור שלך עם מי ורדים. מי ורדים יכולים להמריץ את הפנים שלך ולעזור לשמור על איזון ה-pH שלהם. מעת לעת במהלך היום, שפכי מעט מי ורדים על כל הפנים שלך לאיסוף מחייה עם ריח מרגיע של ורדים. זה ישמש גם כמרענן לעור שלך וגם כארומתרפיה מרגיעה. קראו עוד על: איך לשמור על הפנים שלך נקיות?

להרגיש יפה

שימוש במי ורדים לטיפול באקנה

השתמשי בחבילת פנים של מי ורדים ואלגום. התכונות האנטי-מיקרוביאליות והאנטיבקטריאליות של מי ורדים מסייעות בטיפול ובמניעת אקנה. זה גם יעזור בריפוי צלקות ופצעים כתוצאה מאקנה. אבקת אלגום מצוינת לספיגת החלב העודף מהפנים ובכך מטפלת ביעילות במקור האקנה.

  • הוסיפי שני חלקים אבקת אלגום לחלק אחד של מי ורדים.
  • מערבבים עד שהאבקה נמסה לחלוטין במי הוורדים.
  • למרוח על הפנים שלך. השאירי אותו עד שהוא מתייבש לחלוטין.
  • כשהתערובת יבשה, שטפי את הפנים ויבשי בעדינות.

השתמשי במיץ לימון ומי ורדים. מיץ לימון הוא תרופה טבעית נפוצה נוספת לאקנה, בשל תכונותיו האנטי-בקטריאליות והעפיצות, המפחיתות את השמן בעור והורגות חיידקים. כמו מי ורדים, גם מיץ לימון מפחית דלקת. מיץ לימון עלול לייבש את העור אם הוא נשאר למשך זמן רב מדי והוא יכול גם לעקוץ, אז השתמשי בזהירות.

עוד: איך להכין ג’ל אלוורה?

  • מערבבים חלקים שווים מי ורדים ומיץ לימון.
  • משאירים את התערובת למשך עשר דקות.
  • לאחר שחלפו עשר הדקות, שטפי היטב את הפנים ויבשי בעדינות.

נסי חבילת מיץ מלפפונים, דבש ומי ורדים. אם הלימון קשה מדי עבור העור שלך, חבילת פנים עם מלפפון ודבש צריכה להיות תרופה מרגיעה לאקנה. דבש טבעי מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי פטרייתיות המסייעות בהריגת חיידקים ומניעת התפרצויות. הדבש והמלפפון מכילים שניהם תכונות אנטי דלקתיות שירגיעו ויקררו את עורכם וירגיעו אתכם בתהליך.

  • מערבבים חלקים שווים דבש, מי ורדים ומיץ מלפפון.
  • יש למרוח על הפנים ולהשאיר למשך חמש עשרה עד עשרים דקות.
  • שטפי היטב את התערובת ותיהני מסקי חלק ולחות.

הסרת איפור עם מי ורדים

השיגי שמן קוקוס ומי ורדים. מסיר איפור מי ורדים יעיל וטבעי יכיל מעט שמן. שמן קוקוס הוא זול וגם שמן הקוקוס ומי הוורדים מזינים את העור שלך. מי ורדים ניתן לרכוש בחנות מזון אורגני. שמן קוקוס זמין לרוב ברוב חנויות יופי.

איך לשפר את העור לעור יפה

 

מערבבים את החומרים. מערבבים חלקים שווים מי ורדים ושמן קוקוס יחד. מכיוון ששמן קוקוס מוצק בטמפרטורת החדר, זה יכול לעזור לחמם קודם את שמן הקוקוס על הכיריים כדי שיימס. השתמשי בכף עץ או במטרפה כדי לערבב היטב את החומרים.

יוצקים את התערובת לתוך מיכל. לאחר איחוד החומרים, יוצקים את התערובת לצנצנת, כמו צנצנת מייסון או בל. זה יקל על הטבילה בתערובת בעזרת כף או האצבעות. שמן קוקוס מתקשה בטמפרטורת החדר אך יימס אם תשפשפו אותו בין האצבעות והידיים. ייתכן שיהיה עליך לחפור חלק מהתערובת החוצה עם כפית בכל פעם שאת משתמשת בה מהצנצנת.

למרוח על הפנים שלך. כדי להסיר איפור מהפנים, מרחי את התערובת על האצבעות או מרחי אותה על כרית או כדור צמר גפן. שפשפי את האזורים המכילים איפור, עד שכל זה הוסר. ייתכן שתצטרכי להחליף את צמר גפן או רפידה באחד טרי מכיוון שהוא נהיה רווי באיפור.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות