מייבש שיער מומלץ לשנת 2022

תוכן העניינים

מייבש שיער המומלץ לשנת 2022

מאחורי כל תסרוקת ראויה לסלון עומד מייבש שיער מומלץ. בין אם נמאס לך משורשים מנופחים וקצוות רפויים, או סתם רוצה שהשיער שלך יתייבש במהירות הבזק, יש את מייבש השיער האידיאלי עבור סוג השיער שלך.

איך בוחרים מייבש שיער מומלץ טוב?

בחירת מייבש השיער הטוב ביותר עבורך תהיה תלויה לא רק בסוג השיער שלך, אלא גם בהבנת כל התכונות והתוספות שכל דגם מגיע איתם.

אופן יבוש השיער שלך ישתנה מאוד בהתאם לסוג השיער שלך, ההעדפות שלך והאופן שבו תרצי לעצב אותו.

אין דרך נכונה או לא נכונה. בכל שיטה שתבחרי, המאמר הבא ידריך אותך בדרכים הטובות ביותר לייבש את שיערך בצורה הכי פחות מזיקה.

1. ייבוש בטמפרטורה נכונה
האם ייבוש בטמפרטורה גבוהה מזיקה לשיער?

ייבוש השיער נכון לא יזיק לשיער שלך. עם זאת, החלת חום על השיער שלך כשהוא כבר יבש עלולה לגרום לשבירות, שבירה, קהות ויובש. הסוד לייבוש השיער בטוח הוא תזמון טוב ושימוש נכון בכלים ובמוצרים.

בצעי את השלבים הפשוטים האלה כדי לייבש את השיער שלך במהירות ובבטחה, תוך קבלת תוצאות יפות…

כיצד להשתמש במייבש שיער מומלץ מבלי לפגוע בשיער

הכיני תמיד את השיער שלך באמצעות ספריי הגנה מפני חום או פריימר הגנה מפני נזק.

  • אם את משתמשת במברשת עגולה לעיצוב, בחרי כאלה העשויים מפלסטיק רך וגמיש והשתמשי בהם בעדינות. משיכה וצחצוח קשים עלולים לגרום לנזק.
  • החזיקי את המייבש שלך במרחק של כ-6 אינץ’ מהשיער שלך. יבשי תחילה את החלק האחורי והצדדי של הראש, ועבדי לעבר האחורי והחלק הקדמי.
  • התחילי במהירות נמוכה ובטמפרטורה גבוהה, וכשהשיער שלך מתחיל להתייבש, הפחיתי בהדרגה את החום. זה יעזור לך להימנע מייבוש יתר ופגיעה בשיער שלך. באופן אידיאלי, זה הכי טוב לשיער שלך אם את משאיר אותו לח מעט, או “פשוט יבש”
  • אם את רוצה שהחום יתפזר על שטח רחב יותר, השתמשי באביזר מפזר. ככל שהחיבור רחב יותר, כך החום יתפזר יותר. עם זאת, אם ברצונך לייבש את שיערך במהירות, אל תשתמש באביזרי עזר.

כדי להוסיף נפח, נסי להפוך את השיער שלך הפוך עם סיום ייבוש המכה. התכופפי ותני לשיער שלך להיתלות כלפי מטה לכיוון הרצפה. צחצחי או סרקי אותו בעדינות בכיוון הזה כשהמייבש יבוא אחריו. זה יעניק לשיער שלך יותר הרמה וקפיצה, ויקטין את הסבירות לסיבוך.

קראו על: רעיונות לציורי פנים

2. ייבוש מגבות
איך לייבש שיער במגבת

לחצי על השיער שלך במגבת כדי להסיר עודף לחות. אל תשפשף אותו – זה יכול לחספס את השיער שלך, וגם לשבור ולסבך את השיער שלך. בצעי על ידי הסרת סבך בעדינות עם מסרק רחב שיניים, החל מהקצוות ועד לשורשים שלך.

הדרך הבטוחה ביותר לייבש את השיער שלך במגבת היא להשתמש במגבת קלת משקל עם חומר אריגה רך יותר כמו במבוק או מיקרופייבר.

היתרונות של ייבוש שיער במגבת

  • ייבוש מגבות אינו מצריך חשיפת השיער לחום.
  • כל עוד את לא משפשפת בחוזקה את השיער שלך, ייבוש מגבות יכול לעזור להפחית קרזול.
  • קפיצת השיער שלך במגבת קלה יכולה לעזור לשמור על תלתלים שלמים.

עוד מאמר על: גוונים בשיער.

כיצד אנו בודקים מייבשי שיער

ביקשנו מ-350 בודקים עם סוגי שיער שונים לסקור 65 מייבשי שיער. הם שפטו בקפדנות כל מכשיר לפי מהירות הייבוש שלו, קלות השימוש, המשקל, רמת הרעש והתוצאה הסופית שלו.

במעבדה של מכון משק בית טוב, מדדנו את טמפרטורת זרימת האוויר, המעטפת והזרבובית וכן הערכנו הוראות, פשטות ועיצוב.

מהו מייבש השיער הטוב ביותר לסוג השיער שלי?

שיער דק: חום גבוה יכול בקלות לפגוע בשיער, אז חפש הגדרות חום משתנות. טכנולוגיית שינוי טמפרטורה יכולה לעזור ליצור נפח וגוף.

שיער מקורזל: טכנולוגיה יונית וכפתור שינוי טמפרטורה, אוטמים את ציפורני השיער כדי לעצור את המים והלחות “להעלות” את הרעמה שלך.

שיער עבה: הספק גבוה עוזר להעביר אוויר דרך השיער במהירות, מקצר את זמן הייבוש (ונזק פוטנציאלי בחום).

שיער גלי עד מתולתל: מייבש שיער הוא המפתח לפיזור חום אחיד ולשיפור הסגנון הטבעי שלך. אלא אם כן את מחפשת לייבוש ישר, ייתכן שלא יהיה צורך בהספק גבוה. השתמשי במהירויות נמוכות יותר כדי למנוע מהתלתלים או הגלים לרדת.

שיער אפרו: חום גבוה מתמשך עלול לגרום לנזק ולשבירת שיער, אז חפשי הגדרות חום משתנות וטכנולוגיה יונית.

צפו בדף הבית: מוצרי טיפוח

איזה מייבש שיער הכי פחות מזיק?

כאשר מעורב חום, תמיד קיים סיכון של פגיעה בגדילים. עם זאת, הודות לטכנולוגיה המודרנית, ישנם מייבשי שיער שיכולים לעזור לצמצם את השבירה למינימום.

אם נזקי חום מעוררים דאגה, בחרי במייבשי שיער שהם יוניים או קרמיים. בעיקרו של דבר, מייבשי שיער יוניים מפרקים בחוכמה מולקולות מים טעונות חיובית על ידי ייצור יונים טעונים שלילי, מה שלא רק מאפשר לך להשתמש במייבש השיער שלך בטמפרטורה נמוכה יותר, אלא גם לא חושף את פירי השיער – כלומר פחות נזק ופחות סימנים של מקורזל.

מייבשי שיער קרמיים, לעומת זאת, מתמקדים במתן זרימת אוויר אחידה לוויסות החום והתאמת הטמפרטורות באופן אוטומטי. זה לא רק יאיץ את זמן הייבוש שלך, אלא גם יעזור למנוע נזק תוך כדי.

צפי במייבש השיער המומלץ: הקליקי על התמונה

שיער מקצועי קל ונוח לשימוש

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות