מוצרי טיפוח ויופי

תוכן העניינים

מוצרי טיפוח ויופי

כמה אכפת לך מאיך שאתה נראה? אם את אדם חברתי, רוב הסיכויים שאת מבלה קצת זמן באיפור, שיזוף ולחות לפני שאת יוצאת לפגוש את החברים שלך זה החלק החשוב בשימוש במוצרי טיפוח ויופי.

העור הוא העור הגדול ביותר של הגוף, וזה כנראה החלק בגוף שלך שאת דואגת לו הכי הרבה. העור הוא חלק רגיש בגופך ודורש טיפול של מומחים מיומנים ומוסמכים. אם את אוהבת לטפל בעור ובציפורניים של אנשים אחרים, המשך הכשרה ביופי וטיפוח אישי יעזור לך להגשים את החלום שלך.

מה זה מוצרי טיפוח ויופי אישי?

יופי וטיפוח אישי הוא תחום אמנות העוסק במראה ובריאות של השיער, הציפורניים והעור של מישהו. תחום זה של יופי וטיפוח אישי מקיף מגוון רחב של קריירות כגון סטייליסטים, מספרות, מניקוריסטיות, פדיקוריסטיות, מאפרים וחינוך.

מומחי יופי וטיפוח אישי יכולים גם להצטרף לחברות של מוצרי יופי כדי לסייע בייצור ועיצוב מוצרי יופי.

כל יום, כולנו משתמשים במוצרי טיפוח אישי רבים כגון סבונים, קרם, מוצרי שיער ומשחת שיניים. חלק מהמוצרים הללו מכילים כימיקלים כגון פתלטים. אלה מתווספים לעתים קרובות כדי לקשור ניחוח או צבע למוצר, למשל. עם זאת, עשויות להיות להם גם השפעות בריאותיות לא מכוונות, כגון הפרעה למערכת ההורמונים.

הקליקו על התמונה לרכישה: 

שפתון.webp

 

אפשרויות בטוחות יותר הופכות זמינות יותר למשפחות. ובכל זאת, דרושה מדיניות חזקה יותר ברמה הפדרלית כדי להבטיח שכל מוצרי הילדים במדפי החנויות בטוחים. בינתיים, הנה כמה טיפים לבחירת מוצרי טיפוח אישיים בטוחים יותר:

סבון ידיים ושטיפת גוף

הימנעי מ”סבונים אנטיבקטריאליים” כגון אלה עם טריקלוזן. מים וסבון רגילים פועלים היטב כדי למנוע התפשטות חיידקים.

אם סבון ומים אינם זמינים, השתמשו בחומר חיטוי ידיים על בסיס אלכוהול כדי להרוג חיידקים. הקפידו לקרוא את ההוראות ולאחסן אותם הרחק מהישג ידם של ילדיכם.

בחרו בתכשירי גוף נטולי ריח או סבונים עם כמה מרכיבים פשוטים.

קראו עוד על: מסלסל שיער מומלץ 2022

קרם וטיפוח גוף

בחרו קרמים נטולי ריח, שכן פתלטים הם לרוב מרכיב של “ריח” או “פרפיום” במוצרים אלה. אם לילדכם יש אקזמה או עור רגיש, הנה כמה טיפים נוספים לטיפוח העור וללחחות.

מוצרים המסומנים כ”נוגד זיעה” מכילים בדרך כלל אלומיניום ופועלים על ידי חסימת בלוטות הזיעה. דאודורנטים אינם מונעים הזעה כמו נוגדי הזעה, אך יכולים לעזור למסך ריח ולספוג לחות. למי שרוצה להימנע מאלומיניום, שקול דאודורנט עם מרכיבים כמו סודה לשתייה או עמילן תירס.

טיפול בשיער
הימנעו מטיפולי החלקה המבוססים על כימיקלים, מכיוון שהם יכולים להכיל כימיקלים מזיקים כמו פורמלדהיד או נתרן הידרוקסיד (לוב).

הרחק את ספריי השיער מהישג ידם של ילדים, והשתמש בו באזור מאוורר היטב.

בחרו בשמפו ומרככים שאינם מכילים פתלטים או פרבנים (יש לבדוק את התווית ליתר ביטחון).

נסו מתכונים תוצרת בית באמצעות מרכיבים ביתיים נפוצים כגון שמן זית למיזוג עמוק של שיער אפרו-אמריקאי.

עוד מאמר על: כיצד להשתמש בדיפיוזר לשיער?

מוצרי חיתולים
השתמשו במגבונים נטולי ריח לתינוק או במים רגילים.

כדי למנוע תפרחת חיתולים, החליפו חיתולים לעיתים קרובות, נקו את העור בעדינות והשתמשו בקרם החתלה נטול ריח (כגון מוצרים על בסיס תחמוצת אבץ).

הימנעו משימוש באבקת טלק, מכיוון שהיא עלולה לגרום לנזק בריאות בשאיפה. חלק מהטלק נמצא גם מכיל כמויות קטנות של אסבסט.

קראו עוד על: שפתון מנפח שפתיים.

הקליקו על התמונה לרכישה: 

צלליות איפור מקצועי לנשים

קוסמטיקה

היזהרו עם מוצרי קוסמטיקה מיובאים מסוימים, שעלולים להכיל עופרת או מתכות כבדות אחרות. כמה דוגמאות של מוצרי טיפוח ויופי או קוסמטיקה מיובאים שעלולים להיות מסוכנים הם קוהל, קג’ל, סורמה וסינדור.

לק יכול להכיל כימיקלים מדאיגים כמו פורמלדהיד וטולואן.

מוצרי טיפוח הפה
הימנעו ממשחת שיניים עם טריקלוזן. משחת שיניים פלואוריד מומלצת, אך התחילו עם מריחה קטנה בגודל אורז לתינוקות.

הימנעו משימוש בבנזוקאין מקומי כדי להקל על כאבי בקיעת שיניים אצל תינוקות. חלופות בטוחות יותר כוללות מטלית קרה או עיסוי החניכיים באצבע נקייה.

אחסנו מי פה הרחק מהישג ידם של ילדים, שכן חלק מהמרכיבים עלולים להיות רעילים לילדים אם הם בולעים אותם. ילדים לא צריכים להשתמש במי פה עד גיל 6 שנים, כאשר הם מסוגלים לסחוב ולירוק.

עוד מאמר על: תלתלים

קרם הגנה

השתמשו תמיד בקרם הגנה עם SPF 15 עד 30 בחוץ במהלך החודשים החמים.

במידת האפשר, בחרו במוצרים המבוססים על מינרלים כגון קרם הגנה מסוג אבץ אוקסיד במקום מוצרים על בסיס כימיקלים כמו אוקסיבנזון.

קרמים טובים יותר מאשר תרסיסים. אם אתם משתמשים בקרם הגנה ספריי, רססו תחילה את קרם ההגנה על היד ולאחר מכן מרחו על ילדכם, כדי להפחית את הסיכוי שהוא ינשום את ערפל קרם ההגנה.

ילדים עם אלרגיה לאגוזים או זרעים

חלק מהתחליבים, תרחיצי גוף ומוצרי שיער עשויים להכיל שמנים על בסיס אגוזים (שמן שקדים, למשל). אם לילדך יש אלרגיה לאגוזים או זרעים, עדיף להימנע ממוצרים אלה. עם זאת, היזהרו בעת קריאת תוויות, מכיוון שחלק מהשמנים המבוססים על אגוזים אינם מופיעים בשמם הנפוץ – לדוגמה, שמן בוטנים עשוי להופיע כ”שמן אראצ’יס”. שוחח עם רופא הילדים או אלרגולוג למידע נוסף.

דרך אחת לעשות בחירות בריאות יותר

להיות מודע למרכיבים במוצרי טיפוח אישי היא אחת הדרכים שבהן תוכל לעשות בחירות בריאות יותר עבור המשפחה שלך ועבור הסביבה. בזמן הקניות, שקלו להשתמש באחת מהאפליקציות הזמינות כדי לעזור לך לזהות בחירות מוצר בטוחות יותר.

דברו עם רופא הילדים שלך

אם יש לכם שאלות לגבי בחירת מוצר בטוח יותר לטיפול אישי, דברו עם רופא הילדים שלך. ליחידה האזורית לבריאות הסביבה של ילדים יש צוות שיכול לדבר גם עם ההורים על דאגות לגבי רעלנים סביבתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות