מומחי טיפולי הגוף המובילים בטיפים שחובה לדעת

תוכן העניינים

מומחי טיפולי הגוף המובילים בטיפים שחובה לדעת

 טיפולי הגוף וטיפולים ומוצרים מומלצים של מומחים שיעזרו לנו להכין אותנו לקיץ מהצוואר ומטה.

הסרת שיער

בקיץ, שמירה על שגרת גילוח קבועה יכולה להיות מתישה, שלא לדבר על הסיכון של שערות חודרניות ממש לפני טיול חוף. הסרת שיער בלייזר יכולה לבטל את הבעיה לחלוטין “על ידי ניצול אורך גל של אור וחום כדי לפגוע באזור הצמיחה של השיער ליד השורש”, מסבירה נופר מומחית להסרת שיער.

“כל טיפול יהרוס 10 עד 30 אחוז מהשיער, ונדרש שלושה עד חמישה טיפולים במרווחים של שישה עד שמונה שבועות כדי לראות ירידה של 70 עד 90 אחוז.” למרות שכמה אורכי גל, כמו הדיודה, יכולים לשמש גם לגווני עור בהירים וגם לגווני עור כהים, ד”ר משה מעדיף את הלייזר הדופק ארוך עבור גווני עור כהים יותר, ואת לייזר אלכסנדריט עם הדופק הארוך עבור גווני עור בהירים יותר.

למרות שהתוצאות של הסרת שיער בלייזר נמשכות זמן רב, רופאת העור נופר איליין אומרת כי ייתכן שיהיה צורך בטיפולי תחזוקה אחת לשישה עד 12 חודשים אם שערות ולוס קטנות צומחות בחזרה.

מכשירים בבית נהדרים גם לתחזוקה, או להסרת שיער עשה זאת בעצמך. מכשיר חדשני אחד שאנחנו אוהבים הוא הסרת שיער לאישה וגבר ללא כאבים , שמשתמש באנרגיה גלוונית כדי לפתוח את הנקבוביות כך שהאור הפועף העז (IPL) יכול לחדור לשורש זקיק השערה.

עוד על: קוסמטיקה טבעית כל מה שצריך לדעת

לרכישת המוצר הקליקו:

 

הסרת שיער לאישה וגבר ללא כאבים

הפחתת שומן + חיטוב שרירים

כאשר המטרה היא להפחית את השומן ואת השרירים הטונוס, מכשיר הבלתי פולשני היא הדרך המושלמת להתכונן לביקיני בודי (כאשר שילוב עם אורח חיים בריא כמובן).

“זה משלב שני טיפולים לבניית שרירים ולהפחתת שומן תוך 30 דקות בלבד”, מסבירה המומחית נופר, רופאת עור בישראל. – גירוי אלקטרומגנטי ממוקד בעצימות גבוהה – משמש לבניית עד 25 אחוז יותר שריר, בעוד שתדר רדיו משמש בו-זמנית כדי לחסל עד 30 אחוז שומן.

מדובר בטיפול נוח מאוד שניתן לבצע בבטן, בירכיים החיצוניות, בישבן, בזרועות, בשוקיים ולאחרונה גם בצידי הרגליים. זה באמת עוזר לתאר ולחזק אזור, אבל לא מיועד לירידה במשקל”. (שאיבת שומן היא עדיין תקן הזהב בהפחתת שומן.)

עוד על: צבע הלק הזה יגרום לידיים להיראות צעירות.

בדרך כלל מבוצעים ארבעה עד שמונה טיפולים שבועיים בחולים עם BMI של עד 35. לכן, אידיאלי להתחיל טיפולים בתחילת אפריל אם המטרה היא לראות תוצאות מלאות עד אמצע יוני.

טיפול לעיצוב גוף בשם קירו טישוק הוא האהוב על המומחים, וגם הקוסמטיקאית מירב שהיא מעריצה את הטיפול. “היא משתמשת בשילוב של חימום וקירור כדי לפרק תאי שומן, שהגוף ישטוף החוצה באופן טבעי דרך מערכת הלימפה”, היא אומרת.

“בדרך כלל אנו ממליצים על חמישה עד 10 מפגשים בהפרש של 10 עד 14 ימים זה מזה, כך שתחילת אפריל עם זה מועיל גם כן.”

כדי להשלים את הטיפולים הללו עם טיפול בבית, פיטרסון מציעה ללקוחותיה להשתמש בטיפול גוף.

גוונים בשיער

צלוליט ל-טיפולי הגוף

ללא ספק אחד מדאגות הגוף הקשות ביותר לטיפול הוא צלוליט, שמשפיע על 90 אחוז מהנשים והביקוש לטיפולים יעילים גדול מאי פעם. השנה, טיפול לא פולשני למיצוק העור סופטווב זכה באישור ה-פ.ד.ה בארצות הברית להפחתת צלוליט זמנית.

הוא משתמש באולטרסאונד ובחום בתדירות גבוהה עם סטייה נמוכה כדי למקד גומות חן. “סופטווב מספק איזון ייחודי של יעילות ללא זמן השבתה”, אומרת רופאת העור. “בניגוד לטיפולים פולשניים יותר, שמתאימים יותר לחודשים קרים יותר כאשר את יכולה להיות מכוסה במהלך הריפוי, סופטווב יכול להתבצע כל השנה.”

שני טיפולים נוספים שאושרו על ידי ה-FDA בארצות הברית לצלוליט הם רסוניק לא פולשני, ששולח גלי קול בתדר גבוה לתוך העור כדי להפחית גומות חן ו-אבלי, מכשיר המוחדר מתחת לעור כדי לשחרר את רצועות המחיצות הגורמות לגומות. יש צורך בפגישה אחת בלבד עם כל שלושת הטיפולים הללו, אך התוצאות המלאות עשויות להימשך עד 12 שבועות.

חובה לדעת על: איך להיות סקסית

קרטטויס פילאריס

קרטטויס פילאריס, הלא הוא ק.ף, המופיע כגבשושיות אדומות או ורודות זעירות וגורם לעור להרגיש מחוספס, יכול להיות מביך מספיק כדי להשאיר מישהו בשרוולים ארוכים באמצע יולי. “הגבשושיות מופיעות בדרך כלל על גב הזרועות והחלק העליון של הירכיים, וזקוקים לטיפול קבוע כדי לקדם ולשמור על עור חלק יותר”, מסביר ד”ר משה רופא העור.

ד”ר משה ממליץ להשתמש ב”קרמי לחות עם פילינג כימי כמו חומצה גליקולית, במקום קרצוף פיזי”.

בזמן שאנחנו עדיין מחכים לטיפול במשרד שיכול לגרום ל-ק.פ להיעלם באופן מיידי, ד”ר משה אומר שהיו דיווחים רבים על מקרים קטנים של לייזרים שיכולים לעזור לשפר את המראה שלו. אשר מפחית את האדמומיות המקיפות את זקיקי השיער לאחר שלושה טיפולים בהפרש של ארבעה שבועות זה מזה.

עברו לדף: איפור פנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות