מה זה קוקטייל מסקרה?

תוכן העניינים

מה זה קוקטייל מסקרה?

מה זה קוקטייל מסקרה? אנחנו אוהבים קוקטייל, ואנחנו אוהבים ריסים ארוכים, אז קוקטיילים עם מסקרה נשמעים ממש בסמטה שלנו. לאחר ששאלנו מומחים, למדנו שהטרנד הוויראלי הזה, שאפילו ג’סיקה אוהבת, “הוא האומנות של שכבות מסקרות שונות כדי ליצור נוסחה מותאמת אישית שתתאים לצרכים האישיים שלך”, אומרת המאפרת המפורסמת.

למרות שזה פוצץ לאחרונה ב-TikTok, זה פופולרי בקרב אמני איפור כבר עשרות שנים. דני מומחה לאיפור מציין כי “מותגים רבים משיקים מסקרות כפולות המכילות פורמולות שונות, פריימרים וסגנונות ברורים של מברשות”, מה שמזין גם את הטרנד.

גוונים בשיער

אמנית האיפור העולמית, קארל אומרת שאת יכולה להשתמש במספר מסקרות כדי לקבל מראה מותאם אישית.

“זה כל כך קל – בחר שתי נוסחאות שונות שנותנות תוצאות ושכבות שונות כדי לקבל את המראה הרצוי לך”, אומר המומחה. לדוגמה, אם המסקרה האהובה עליך מדהימה לסלסול ריסים אך לא בהכרח מספקת את הנפח שאת מחפשת, אז מרחי את שתי הנוסחאות כדי ליצור את הריסים המושלם שלך.

“זה נהדר כי אנשים רוצים את המרב מהמוצרים שלהם. בנוסף, כמה נוסחאות נוצרות עבור דברים ספציפיים כמו נפח או אורך

למה לא להשתמש בתועלת של ריבוי כדי להשיג את המראה שאת רוצה?” אומר המומחה. “הריסים של כולם שונים לחלוטין, מהמרקם, המלאות ואפילו האורך”, אומר. “קוקטייל מסקרה מאפשר לך להתאים אישית את הנוסחה והיישום המתאימים ביותר לריסים שלך.”

קוקטייל מסקרה הוא גם הזדמנות מצוינת להיות יצירתית. “זו הזדמנות לשחק עם איפור יותר מחוץ למוצרים הצפויים כמו צללית ושפתון”, אומרת מומחית לאיפור. “מריחת מסקרה יכולה באמת לפתוח את העיניים. זה רגע לשחק אותם ולגרום להם להתבלט באמת”.

עוד על: כיצד לתרגל טיפול עצמי?

איך מכינים קוקטייל מסקרה?

העצה של המומחים לאלה שמנסים ליצור קוקטייל מסקרה משלהם היא לחפש פורמולות מרובות שידועות בדברים שונים. “התחילי עם המסקרה האהובה עליך ולכי משם! פיוז יצירת נפח עם התארכות וכו'”, אומר המומחה. היא אוהבת להשתמש בשרביטים היישר מהצינורות לקוקטיילים, אז את לא בהכרח צריכה משהו ייחודי. המומחה מציין שאם את מחפשת “קוקטייל עמיד למים, היצמדי עם עמיד למים על כל הנוסחאות שאת מערבבת”.

בנוסף ליישום נוסחאות שונות, מומחה אומר שאת יכולה גם להשתמש בטכניקות שונות. “דוגמה לכך תהיה שימוש בפורמולת מסקרה מגדירה על כל הריסים, ולאחר מכן שימוש בפורמולה עבה ונפחית ומריחה אסטרטגית על הריסים כדי להשיג את המראה הרצוי.”

קוקטייל מסקרה כולל שילוב של נוסחאות מסקרה ושרביטים שונים כדי ליצור גימור מותאם אישית לריסים שלך.

15 טיפים איך להיות סקסית

“אנחנו רגילים להשתמש בשיטה אחת, מתאימה לכולם, אבל אני חושב שאנשים מוצאים יותר ויותר שאפשר להתאים אישית את הגימור של הריסים שלך על ידי שימוש בסוגים שונים של מסקרות ושילובן ב- דרך שיוצרת את הריסים שאת באמת רוצה”, הוא אומר.

נניח שאת משתמשת במסקרה האהובה עליך. כאשר תמרחי כמה שכבות של מסקרה אחת בלבד, תבחיני בהבדל בנפח הריסים שלך, את לא בהכרח תקבלי גם את האורך או ההגדרה הדרמטיים שאת מחפשת. אבל כשתנסי סוגים שונים של מסקרות – כמו אלו שמציגות יתרונות נוספים כמו סלסול או הארכה – תקבלי גימור חדש, כי המברשת מסרקת את הריסים בצורה אחרת, אומרת המומחית.

עברו לדף: קטגוריות יופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות