כמה זמן מחזיק אייליינר קבוע?

תוכן העניינים

כמה זמן מחזיק אייליינר קבוע?

את בטח תוהה כמה זמן מחזיק אייליינר קבוע. אנו מביאים לך מדריך דרך הגורמים שקובעים את תוחלת החיים של האייליינר שלך.

אייליינר קבוע הוא פתרון מצוין לכל מי שאוהבת אייליינר, אבל לא יכולה להתמודד עם הצורך לצייר אותו כל בוקר – זה לוקח שנים, זה יכול להיות סופר מתסכל, ולעולם לא נראה שאתה מקבל את שני הצדדים סימטריים לחלוטין.

זו הסיבה שיותר ויותר אנשים עושים קעקועים קוסמטיים של אייליינר. הם נותנים לך את מראה האייליינר של החלומות שלך שהוא 100% עמיד למים, לעולם אינו זורם או מוכתם, ואת לא צריכה למרוח אותו מחדש במשך זמן רב.

כמה זמן מחזיק אייליינר קבוע בממוצע?

לאייליינר קבוע יש את אורך החיים הפוטנציאלי הארוך ביותר מבין כל טיפולי האיפור הקבוע – חלק מהאמנים טוענים שהוא יכול להחזיק מעמד עד 5 שנים.

עם זאת, מקרים בהם הקעקוע הקוסמטי נמשך כל כך הרבה זמן הם יוצאי דופן, ועבור רוב האנשים, כמה זמן מחזיק קעקוע אייליינר הוא עד 3 שנים, כאשר יש צורך בטאץ אפ בערך 18 – 24 חודשים לאחר היישום הראשוני.

מהו אייליינר קבוע?

קעקוע האייליינר הוא טיפול המשחזר את המראה של לבישת אייליינר, אך בפיגמנטים חצי קבועים המוזרקים לעור. התהליך הוא בעצם קעקוע – מכשיר חשמלי פותח את העור ומפקיד פיגמנטים בשכבת הפנים של העור שלך.

ברגע שהעור מתרפא, התוצאה היא מראה אייליינר מדהים ומותאם שלא תצטרכי למרוח מחדש במשך כ-3 שנים, ואז הוא ייעלם.

 

אבל האם קעקועים לא אמורים להיות קבועים?

למרות שהם נקראים קבועים, קעקועים קוסמטיים למעשה נועדו לדעוך עם הזמן ולתת לך את ההזדמנות לשנות את הצורה והסגנון שלהם, או להיפטר מהם אם את לא רוצה אותם יותר.

קעקועי אייליינר שונים בהרבה מקעקועים מסורתיים – הם משתמשים בפיגמנטים ממקור טבעי שהגוף שלך מתפרק בהדרגה. כמו כן, הצבע מושקע רדוד מאוד לתוך העור, כך שמחזור הפילינג הטבעי של העור מסיר אותם לאורך זמן.

אז אם את מקבלת אייליינר קבוע, אתה יכול לצפות שהוא ייראה רענן וחי במשך כמה שנים, שלאחר מכן הוא ידהה באופן גלוי אלא אם כן תרענני אותו.

אילו גורמים קובעים כמה זמן מחזיק אייליינר קבוע?

כמה זמן מחזיק אייליינר קבוע זה מאוד אינדיבידואלי, ואף אמן PMU לא יכול להגיד לך בדיוק מתי הוא ידהה.

אבל מה PMUHub יכול לעשות הוא להסביר את התהליך מאחורי דהיית פיגמנט ולתת לך פרטים על הגורמים שקובעים כמה זמן מחזיק אייליינר מקועקע:

1. טיפול לאחר
לאחר אייליינר קבוע, האזור צריך קצת זמן להחלים. הימים שאחרי הטיפול מחייבים אותך להקפיד על טיפול מיוחד בעפעפיים כדי להבטיח שהעור ירפא בבטחה וכדי לשמור על שמירת פיגמנט מקסימלית.

לפיגמנטים לוקח קצת זמן להתייצב, ואם את מרטיבה את האזור שוב ושוב או משתמש במוצרים שלא אושרו על ידי משרד הבריאות, הם לא ישקעו כמו שצריך.

סיכון גדול עוד יותר הוא לגעת בעפעפיים ולקטוף את הגלדים שנוצרים כשהעור מתרפא. הגלדים יכולים למשוך פיגמנטים מהעור אם הם מקלפים לפני שהם נושרים מעצמם.

אז הגורם העיקרי שמשפיע על כמה זמן יחזיק אייליינר קבוע הוא ההתנהגות שלך לאחר הטיפול. אם לא תעקבו אחר שגרת הטיפול לאחר שנקבעה ואתם גורמים נזק מכני לאזור, אתם יכולים להרוס את התוצאות.

הקליקו על התמונה לרכישה: אייליינר נוזל שחור ייחודי

אייליינר נוזל שחור ייחודי

 

2. סוג עור
גם אם תעשי הכל נכון ותעקוב אחר הטיפול האחורי שלך באדיקות, לגוף עצמו יש את המילה האחרונה כמה זמן מחזיק אייליינר קבוע.

אנשים עם עור יבש ורגיל יכולים לצפות שהאייליינר המקועקע שלהם יחזיק מעמד זמן רב יותר.

על עור עבה ושמן פיגמנטים מהר יותר. כמויות הסבום הגדולות המיוצרות דוחפות את הפיגמנטים החוצה מהנקבוביות, והתוצאות דוהות מהר יותר.

יש גם את שאלת הכימיה של הגוף. מערכות של אנשים מסוימות סופגות פיגמנטים מהר יותר משל אחרים ואין מה לעשות בנידון.

3. אייליינר סטייל
לאחר מכן, הגורם המשמעותי הבא שקובע כמה זמן מחזיק קעקוע אייליינר הוא סגנון הקעקוע.

איילינר קבוע יכול להתבצע בסגנונות רבים ושונים. אם את מקבלת קו עבה עם אפקט מוצל, את יכולה לצפות שהתוצאות יהיו גלויות יותר – כ-3 שנים.

אבל אם את הולכת על שיפור ריסים, שהוא קו דק מאוד המקועקע בין הריסים, התוצאות כנראה ידהו לאחר 6-12 חודשים.

4. שגרת חיים ויופי
פיגמנטים דוהים כאשר הם נחשפים לאור השמש, אז כמה זמן מחזיק אייליינר קבוע ניתן לקצר אם את באור השמש לעתים קרובות מדי.

הזעת יתר על בסיס קבוע יכולה גם לקצר את תוחלת החיים שלו.

גורם נוסף הגורם לדהייה הוא מוצרי טיפוח המכילים מרכיבים אגרסיביים הממריצים את פילינג העור. אלה נמצאים לעתים קרובות במוצרי אנטי אייג’ינג, אז אולי תרצי לחשוב מחדש על שגרת טיפוח העור שלך.

צפו בדף הבית שלנו: מוצרי טיפוח.

האם אני יכולה לגרום לקעקוע האיילינר שלי להחזיק מעמד זמן רב יותר?
את יכולה להאריך כמה זמן מחזיק אייליינר קבוע על ידי:

  • הזמנת פגישה לתיקון בתדירות שתרגישי צורך בכך.
  • עקבי מקרוב ככל האפשר אחר שגרת הטיפול לאחר.
  • הימנעות מחשיפה לאור השמש.
  • הימנעות מהזעת יתר לעתים קרובות מדי.
    הערה: אם העור שלך שמנוני או בעל נקבוביות גדולות, סביר להניח שתצטרכי לטאצ-אפים תכופים יותר, לא משנה מה תעשי.

האם האיילנר הקבוע שלי ידהה לחלוטין ללא מגע?
העור של כל אחד שומר על פיגמנטים בצורה שונה. יש אנשים שהאייליינר הקבוע שלהם דוהה לחלוטין ואף אחד לא יכול לדעת שהיה להם אי פעם.

אבל עבור אנשים מסוימים, הפיגמנטים לעולם אינם נעלמים ב-100% ונשאר צל. זה יכול לקרות בגלל נוסחאות פיגמנט ספציפיות, טכניקה לא נכונה והכימיה של הגוף.

באופן כללי, קעקוע אייליינר קבוע נחשב דהוי אם לא נגע בו במשך 5 שנים. אם נשאר צל קל, זה בדרך כלל נראה כמו איפור עיניים דיסקרטי.

הקליקו על התמונה לרכישה: אייליינר נוזל שחור ייחודי

 

אייליינר נוזלי שחור מט

האם ניתן להסיר אייליינר לצמיתות?
אם תחליטי שאת לא רוצה יותר את האייליינר הקבוע שלך, או שאת בין אלה שהקעקוע הקוסמטי שלהם לעולם לא דוהה לגמרי, יש לך אפשרות להסיר.

הסרת מי מלח היא האפשרות הבטוחה ביותר. זה נעשה על ידי פתיחת העור מעל הסימנים והנחת תמיסה שתייבש ותחלץ את הפיגמנטים. מכיוון שהאזור המטופל עדין מאוד, כדאי שתתאמצו למצוא מומחה להסרה שיש לו ניסיון בעבודה על עפעפיים – לא רבים מהם עושים זאת.

אפשרות נוספת היא לייזר, אך זוהי שיטה אגרסיבית יותר. אין הרבה מומחים להסרת קעקועים מיומנים מספיק או שיש להם את הציוד המתאים לעבוד סביב העיניים, אז למצוא אחד שכן עשוי להיות אתגר.
שתי השיטות דורשות הפעלות מרובות, שעלולות להיות יקרות ולהימשך חודשים ארוכים. אז אולי האפשרות הטובה ביותר היא לתת לפיגמנטים את ההזדמנות לדהות ולכסות אותם עם איפור רגיל בינתיים.

קראו עוד על: מדבקות הרזיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות