כל מה שצריך לדעת על קונסילר

תוכן העניינים

כל מה שצריך לדעת על קונסילר

כל מה שצריך לדעת על קונסילר, המוצר איפור המשמש להסתיר עור כהה, כהות וכתמי פנים. הוא מגיע במגוון צבעים וטקסטורות, ומשמש להסתרת עור כהה ובהיר, שזה משמעו כי יש לבחור בצבע שמתאים לגוון העור. הקונסילר יכול להיות מתאים לשימוש בשילוב עם מוצרי איפור נוספים או לשימוש יחיד במקרים בהם מטרתו להסתיר כתמי פנים או עור כהה באופן מיידי.

לשימוש נכון של הקונסילר יש ליישם את המוצר בזווית 45 מעלות ולעזור להבליג את הצלליות ולהצטמצם את המראה של הכהות. יש להמתין כמה דקות לפני ולהמשיך למקם את שאר מוצרי האיפור, כדי לאפשר לקונסילר להתאים לגוון העור ולהתייבש במלואו.

קונסילר מומלץ

קונסילר מסייע ליצור מראה חלק ואחיד של העור

מתאים לשימוש במגוון מצבים כגון הסתרת נקבוביות, כתמי פיגמנטציה, כהות תחת העיניים, עור רגיש או עור פגום. בנוסף לכך, הקונסילר יכול לשמש כאיפור בסיס נפרד למי שאינם צריכים השמטת איפור בשכבה שנייה.

שבוחרים קונסילר, חשוב לבחור בטקסטורה המתאימה לסוג העור.

לדוגמה, לעור יבש מומלץ לבחור בקונסילר עם טקסטורה קרמית, בעוד שעור שמן יכול להיות יתרון לבחירת קונסילר בפורמולה נוזלית או ג’ל. כמו כן, חשוב לבחור בגוון המתאים לגוון העור שלך. ברוב המקרים, יש לבחור בגוון שקול לגוון העור או קצת בהיר יותר, כדי להבטיח שהקונסילר יישאר בסגנון העור הטבעי.

עברו לדף: דיפיוזר לשיער.

לפעמים יש לבחור בקונסילר עם תכונות מיוחדות נוספות

כמו קונסילר עם מסנן UV להגנה על העור מפני השמש, או קונסילר עם תכונות מטהרות לעור שמן. בסופו של דבר, הבחירה בקונסילר תלויה בצרכים האישיים שלך.

לפני השימוש בקונסילר, חשוב לנקות את העור ולמרוח קרם לחות על מנת להבטיח שהקונסילר יישאר במקומו ולא יתחיל לספוג לעור.

כדי להפחית את המראה של נקבוביות וכתמי פיגמנטציה, ניתן למרוח קונסילר לפני הפאונדיישן. על מנת להסתיר כהות תחת העיניים, יש למרוח את הקונסילר בצורת חץ מתחת לעין ולערבב היטב לכיוון החיצוני של העין. לסיום, מומלץ לקבל ברורות עם פורמולת הקונסילר שבחרת ולהתאים את השימוש לצרכים האישיים שלך.

עוד על: שיער ארוך או קצר?

בנוסף לפונקציות האסתטיות של הקונסילר

ישנם קונסילרים עם תכונות רפואיות. למשל, קונסילר מכיל חומצה היאלורונית יכול לסייע להפחתת קמטוטים ולהתחדשות העור, וקונסילר עם ויטמין C עשוי לסייע להבהרת כתמי פיגמנטציה ולהגנה מפני נזקי חמצון. כך שכדאי לבחור בקונסילר שמכיל רכיבים המתאימים לצרכים הפרטיים שלך.

ליישם את הבסיס והקונסילר בצורה נכונה

טבעי לעור הפנים.

יש לבחור בקונסילר המתאים לסוג העור ולצרכים האישיים שלך כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. בנוסף, יש להשתמש בקונסילר עם רכיבים טבעיים ולמנוע שימוש בקונסילרים המכילים כימיקלים ורכיבים מזיקים לעור.

עוד על: שיטות חדשות לעיצוב ריסים.

כדי לשמור על מראה האיפור רענן לאורך זמן

חשוב להתאים את השימוש בקונסילר למצב הקיים של העור. למשל, כשהעור מתחיל להתייבש ולהיות רגיש יותר, יש להשתמש בקונסילר עדין יותר ולהימנע מהשימוש בקונסילרים קשים ויובשים. כמו כן, חשוב להימנע משימוש בקונסילר במקומות פגומים בעור, כמו פצעים או חתכים, ולהמתין עד שהעור מתאושש לפני שמשתמשים בו.

לסיכום, קונסילר הוא כלי איפור חשוב ולא יכול להיות חסר בארסנל האיפור שלכם. עם זאת, חשוב להשתמש בו בצורה נכונה ולבחור בקונסילר המתאים לסוג העור ולצרכים האישיים שלכם, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות