כל מה שצריך לדעת על סומק

תוכן העניינים

כל מה שצריך לדעת על סומק

כל מה שצריך לדעת על סומק. סומק ליופי הוא מוצר קוסמטי שמשמש להענקת צבע עמוק ומעניין לעפעף העין. הוא נחשב למוצר בסיסי במגוון רחב של מראות וסגנונות, והוא זמין במגוון צבעים.

כאשר משתמשים בסומק ליופי, יש להביא את המקור הקדמי של העין לפינה הפנימית, ולמרות שהוא יכול להיות משמש לצביעת הפינה החיצונית, זה לא מומלץ בדרך כלל, מכיוון שזה עשוי ליצור מראה לא מאוזן ולא טבעי. כדי להשיג מראה מאוזן, ניתן להשתמש במברשת סומק או באצבע, ולהפיץ את הסומק בצורה אחידה על כל העפעף.

15 טיפים איך להיות סקסית

ישנם סוגים שונים של סומק ליופי, והם מכילים מרכיבים שונים כדי לספק מראה מאוזן ועמיד למים. לפני שמחליטים להשתמש בסומק ליופי, כדאי לטפל בעיניים כדי להבטיח כי הן יבלו נקיות ויבריחו באופן טוב, ולכן מומלץ להשתמש במרכיבים נעימים לעור כדי להסיר את הסומק ולטפל באזור העיניים בצורה יעילה ולא מזיקה.

כאשר משתמשים בסומק ליופי

חשוב לקחת בחשבון את סוג העור ואת צבע העיניים. על מנת לקבל את המראה הטבעי ביותר, כדאי להשתמש בצבע המתאים לצבע העיניים, כלומר סומק של צבע כחול לעיניים כחולות, וסומק של צבע חום לעיניים חומות.

כשמורחים סומק ליופי

כדאי להתחיל מהפינה הפנימית של העפעף ולהזיז את המברשת או האצבע לכיוון הפינה החיצונית, ולהשתמש במברשת או באצבע כדי לפזר את הסומק בצורה אחידה על העפעף.

עוד על: כל מה שצריך לדעת על קרם פנים.

יש לוודא שהסומק מפוזר בצורה מאוזנת ומתאים למראה הכללי של העין.

בנוסף, כדאי לבחור בסומק ליופי שעמיד למים ולחות, כך שהוא יישאר יציב גם בסביבה רטובה או חמימה. כדי להגביר את העמידות של הסומק ליופי, ניתן להשתמש בפיקוח על מברשת הסומק לפני השימוש, כך שלא יתאפשר חדירת חלקי מים למברשת ולסומק.

בסופו של דבר, כאשר משתמשים בסומק ליופי, חשוב להיות עדינים וזהירים כדי למנוע פגיעה בעור העדין של העין. 

גוונים בשיער

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות