כיצד לתקן שיער פגום?

תוכן העניינים

כיצד לתקן שיער פגום?

אז כיצד לתקן שיער פגום? סלסולים יכולים להיות קשוחים לשיער, אז תני ללוק שלך קצת אהבה! מכיוון שתהליך סלסול יכול לייבש את השיער שלך, התמקדי בשיקום הלחות והגנה על השיער שלך מפני נזקים.

אפילו ביצוע כמה שינויים כמו הוספת קרם לחות עמוק שבועי וייבוש באוויר יכול לשפר את בריאות השיער שלך. כל הלחות הנוספת יכולה לגרום לשיער שלך להרגיש רך יותר ופחות מקורזל.

לחות ותיקון שיער יבש

קני מוצרים הכוללים מרכיבים מזינים כמו שמן ארגן וגליצרין. הכימיקלים הקשים מתהליך הסלסול כנראה ייבשו את השיער שלך, אז הוא זקוק ללחות!

קראי תוויות מוצרים ומצאי מוצרי שיער הכוללים מרכיבים מזינים במיוחד כמו:

  • ארגן, אבוקדו, קוקוס.
  • קרטין.
  • חמאת שיאה.
  • אלוורה.
  • גליצרין.
  • אלכוהול שומני כמו אלכוהול צטריל או אלכוהול צטיל.

גוונים בשיער

שטפי את השיער בשמפו עם מוצר לחות שאינו מכיל סולפטים. השיער שלך כנראה יבש, אבל הוא עלול גם להישרף מתהליך הסילוף. בחרי בשמפו עדין שאין בו סולפטים או פרבנים מכיוון שאלו יכולים לייבש את שיערך אפילו יותר. במקום זאת, השתמשי בשמפו לחות שנועד לשיער שטופל בצבע מכיוון שהם עושים עבודה טובה בהזנת שיער מעובד.

ניתן גם לחפש שמפו המיועדים לתיקון נזקי שיער.

השתמשי במרכך לאחר השמפו כדי לחות ולתקן את השיער שלך. חפשי מרכך שיש בו קרטין, חלבון שיכול להחליק את השיער ולהפחית קרזול. שפשפי את המרכך על כפות הידיים והעבירי אותו דרך השיער הטרי של שמפו. נסי לתת לו לשבת על השיער שלך עד 10 דקות כך שהוא חודר ומעניק לחות. לאחר מכן, שטפי החוצה את כל המרכך.

השתמשי תמיד במים קרירים או חמים, לא חמים, כדי לא לייבש את השיער שלך.

הכניסי מרכך לשיערך כדי להעניק לו לחות לאורך זמן. אולי תחשבי שהמרכך הסטנדרטי שלך מעניק לחות לשיער שלך, אבל שיער יבש ופגום זקוק להזנה עוד יותר. לאחר ששטפת את המרכך הרגיל משיערך, רססי מרכך להשאיר או עסי קרם מרכך להשאיר את השיער הלח שלך. המוצר יעניק לחות לשיער שלך במהלך היום וימנע ממנו להפוך מקורזל.

עוד על: כיצד להשתמש בצטיל באלכוהול?

זכרי לקרוא את רשימת הרכיבים ולבחור מרכך להשאיר עם שמנים בריאים, גליצרין, חומצות שומן וחלבון כמו קרטין.

מרחי מסכת לחות שבועית על השיער והשאירי אותה למשך 10 דקות. פעם בשבוע, תני לשיער שלך סשן לחות עמוק. קני מסכת הזנה לשיער שנועדה להעניק לחות לשיער שלך. חפשי אחד שיש בו שמן קוקוס או ארגן, חמאת שיאה או שמן אבוקדו, למשל. עסי את המסכה לתוך השיער לאחר שטיפתו עם השמפו. לאחר מכן, השאירי את המסכה על השיער שלך למשך 10 דקות לפני שתשטוף אותו.

עוד על: שחרור היופי הפנימי.

תכנני לעשות מסכת לחות לשיער פעם בשבוע כדי לשפר את בריאות השיער שלך לאורך זמן.

שפשפי את רוב המסכה באמצע ובקצוות השיער שלך ולא לתוך השורשים שלך מכיוון שאזורים אלו כנראה פגומים יותר מהסלסול. חובה לדעת: איך להיות יפה בזמן שאת ישנה?

הוסיפי טיפול חודשי חם בשמן זית לשיער שלך כדי לעזור לו להירגע ולהתיישר. אם השיער שלך ממש מקורזל ויבש, שפכו 1⁄2 ג’ (120 מ”ל) של שמן זית למחבת והדמיעו את המבער לנמוך. לאחר שהשמן חם, כבי את המבער והניחו לו להתקרר עד שתוכלי לגעת בו. עסי את השמן לתוך השיער היבש שלכם כך שיהיה מצופה לחלוטין ותני לו לשבת במשך 15 דקות. לאחר מכן, שטפי את שיערך בשמפו ושטפו אותו היטב.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

מסלסל שיער עם 5 אפשרויות עיצוב - דונה אלקסיה

השתמשי במסרק רחב כדי להעביר בעדינות את השמן דרך השיער שלך מהשורש ועד לקצה.

את יכולה לעשות את טיפול השמן החם פעם בחודש עד שהשיער שלך ייראה חלק ובריא שוב.

הגנה על השיער שלך מפני נזק

המתיני מספר ימים בין שטיפת השיער. אם את נוהגת לחפוף את השיער שלך כל יום, תני לשיערך מנוחה מכיוון שהוא מוריד שמנים טבעיים משיערך. המתנה של יום או יומיים נוספים שומר על לחות השיער שלך ומוגן.

מתקשה לדלג על סשן השמפו? מרחי מוצר שמפו יבש על השורשים שלך אם את מרגישה שהשיער שלך שומני או שומני.

שאפו לחפוף את השיער 2 עד 3 פעמים בשבוע.

יש אוהבים לטייל ולטייל בחול אבל הם שוכחים את השיער שלהם ולא משתמשים בחומרים מתאימים.

חובה לדעת: כיצד ליצור שיער שטני?

השתמשי במוצרים לניקוי סבך לאחר שטיפה ומיזוג כדי להגן על השיער שלך מפני נזק. שיער מקורזל מסתבך הרבה יותר משיער חלק ובריא. כדי להקל על צחצוח או סירוק השיער, רססי או צחצחו מוצר מתנתק מקצוות השיער לשורשים לאחר שתסיימו לפנק את השיער. אם אין לך מוצר לניתוק הסתבכות, תצטרכי לשטוף את המנתר במים חמים.

תכנני להשתמש במוצר מתנתק בכל פעם שאת חופפת את השיער. ראי בזה קו הגנה נוסף מפני נזק עתידי!

טפלי בשיער שלך בעדינות, במיוחד כשהוא רטוב. השיער הפגום שלך עדין אפילו יותר ונוטה לשבירה כשהוא רטוב אז אל תמשכי, משכי או צחצחי בחומרה את השיער הרטוב שלך. למעשה, אל תשתמשי במברשת או במסרק על שיער רטוב – השתמשי באצבעותיכם כדי להתנתק והמתיני עד שהשיער יתייבש מעט לפני שתשתמשי במסרק רחב שיניים כדי לסרוק אותו בעדינות.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות