כיצד לשלוט בריח הגוף?

תוכן העניינים

כיצד לשלוט בריח הגוף?

לשלוט בריח הגוף רע יכול לגרום לך להרגיש מודע לעצמך במצבים חברתיים ולמנוע מאנשים אחרים להתקרב אליך מדי. תוך כדי הזעה בו בדרך כלל הולכים ביחד, הזיעה שלך עצמה חסרת ריח. ריח גוף רע נגרם למעשה על ידי חיידקים שמתרבים על העור שלך כאשר את לא מנקה את הזיעה מיד.

אמנם את לא יכולה להיפטר לחלוטין מהחיידקים האלה, אבל יש דברים שאת יכולה לעשות כדי להפחית אותם. מעט ריח גוף לאחר אימון גופני או בחוץ בחום הוא נורמלי לחלוטין. עם זאת, ריח רע כרוני יכול להיות סימן לבעיה רפואית בסיסית, אז פני לרופא שלך אם תרופות ביתיות לא עושות את העבודה.

נוהלי היגיינה טובים

פתחו ופעלו על שגרת היגיינה יומיומית טובה. שגרת היגיינה יומיומית טובה תעזור למזער את החיידקים הגורמים לשלוט בריח הגוף פוגעני. כללי את התרגולים הבאים בשגרת היומיום שלך:
להתקלח או להתקלח מדי יום. שטפו את כל גופכם עם תרחיץ גוף אנטיבקטריאלי או סבון, תוך שימת לב מיוחדת לבתי השחי, המפשעה וכפות הרגליים.

קונסילר מומלץ

לגלח את בתי השחי. שיער מספק שטח פנים נוסף להתרבות של חיידקים. על ידי גילוח, תפחית את מספר החיידקים שגורמי ריח על הגוף שלך.

ייבש את עצמך היטב. לאחר שתתנקי בצורה חורקת, יבש את עצמך עם מגבת נקייה ויבשה. עודף לחות מספק קרקע פורייה לחיידקים, אז יבש את בתי השחי שלך טוב במיוחד.

שימו מעט חומץ על בית השחי כדי להפחית חיידקים. לאחר המקלחת ולפני מריחת דאודורנט, שפכו על בית השחי בחומץ לבן או חומץ תפוחים. לאחר מכן, נגבי אותם עם מטלית. שלב נוסף זה יקטין את מספר החיידקים הגורמים לריח על העור שלך ויעזור לך להריח טוב יותר. עוד מאמר על: איך להיות סקסית.

בעוד שריח החומץ עשוי להיות מעט משתלט בהתחלה, הוא אמור לדעוך לאחר מספר דקות.

ייתכן שתצטרך למרוח מחדש את החומץ מספר פעמים במהלך היום אם אינך משתמש בשום צורה אחרת של דאודורנט.

השתמשי במגבונים לתינוק בדרכים. בנוסף למקלחת מדי יום, שמור על בית השחי וחלקים אחרים בגופך נקיים ונטולי הזעה על ידי שימוש במגבונים לתינוקות או במגבונים למבוגרים.אם יש לך עור רגיש, בחרי במגבונים נטולי ריח.

אם יש לך הזעת יתר, מצב הגורם להזעת יתר, הרופא שלך יכול לרשום מגבונים תרופתיים שעוזרים להפחית הזעה ולשמור על B.O. במפרץ.

עוד על: איך להשיג גבות אחידות?

דאודורנט

קבלי דאודורנט נטול אלומיניום כדי להפחית ריחות אך לא להזיע. למרבה הצער, אנטי-פרספירנטים על בסיס אלומיניום הם המוצרים היחידים בשוק ללא מרשם שמפחיתים זיעה בפועל. עם זאת, יש הרבה דאודורנטים בחוץ שיכולים לצמצם ריחות לא רצויים ללא ההשפעות המזיקות האפשריות של אלומיניום. חפשי מוצרים שכתוב עליהם “דאודורנט טבעי” או “ללא אלומיניום”.

רוב הדאודורנטים נטולי אלומיניום מכילים אלכוהול, שיכול לעזור לייבש את העור ולהפוך אותו לפחות ידידותי לחיידקים ולשלוט בריח הגוף.

כמה דאודורנטים טבעיים סופגים לחות נוספת בבתי השחי שלך, מה שאומר שהם פועלים כמו אנטי-פרספירנט אמיתי ועוזרים לעור שלך להרגיש קריר ויבש. חפשו מרכיבים מונעי לחות כמו אלוורה וגליצרין צמחי.

קנה אנטי-פרספירנט כדי להפחית הזעה. האלומיניום כלוריד בדאודורנטים אנטי-פרספירנטים מפחית הזעה, ופחות זיעה פירושה פחות חיידקים גורמי ריח. ודא שעל התווית כתוב “אנטיפרספירנט” על הדאודורנט. אם הדאודורנט לא אומר “אנטיפרספירנט”, אז הוא רק יוסיף ניחוח ויצמצם חיידקים מבלי לשלוט בזיעה.

15 טיפים איך להיות סקסית

מחקרים עדכניים מראים שאין ראיות לכך שנוגדי הזעה על בסיס אלומיניום גורמים לסרטן או למחלת אלצהיימר. עם זאת, הם יכולים לגרום לגירוי או לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים.

אם את מודאגת, היצמדי לדאודורנט ללא אלומיניום כלוריד. רק זכרי שזה לא ממש יפחית את ההזעה. יש גם יופי חיצוני כמו גוונים בשיער.

אם את נאבקת עם הזעת יתר וריח גוף חזק במיוחד, הרופא שלך יכול לרשום דאודורנט חזק יותר, תרופתי. זכרי כי אלה עלולים לגרום לתופעות לוואי, כגון אדמומיות, גירוד או נפיחות בעור.

נקו וייבשו את בתי השחי לפני השימוש בדאודורנט. עדיף למרוח דאודורנט מיד אחרי שהתקלחת. אם עברו כמה שעות מאז המקלחת האחרונה שלך, השתמשי במטלית רחצה ובסבון או במגבונים לחים כדי לנקות את בתי השחי ולהסיר כל זיעה מיותרת. לאחר מכן, ייבשו את בתי השחי ביסודיות לפני שאתם מורחים את הדאודורנט. צרי שיער שטני למראה יותר טוב 

מריחת הדאודורנט שלך על עור יבש יעזור לו להיצמד טוב יותר ולמנוע גירוי.

מרחי דאודורנט על בית השחי שלך פעמיים ביום. מרחו את הדאודורנט פעם אחת בבוקר ושוב אחר הצהריים או בערב. הדאודורנט מתפוגג תוך כדי תנועה ומזיעה לאורך היום, לכן ייתכן שיהיה צורך במריחה שנייה לשמירה על יבש ולשמירה על ריח נעים. אל תשכחו לנקות ולייבש את בתי השחי לפני מריחת שכבה חדשה של דאודורנט!

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

אפ קונסילר עמיד למים דונה

אם את רוצה למרוח דאודורנט רק פעם ביום, עשי זאת לפני שאת הולכת לישון. ההשפעות יימשכו זמן רב יותר אם תתנו לדאודורנט לשבת על העור למשך הלילה.

נשא איתך מקל קטן של דאודורנט כדי שתוכל למרוח אותו שוב תוך כדי תנועה.

אם את משתמשת בדאודורנט שאין בו מרכיבים אנטי-פרספירנטים, ייתכן שיהיה עלייך למרוח אותו שוב לעתים קרובות יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות