לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

כיצד לקבל גומות באופן טבעי?

תוכן העניינים

כיצד לקבל גומות באופן טבעי?

אז כיצד לקבל גומות באופן טבעי? גומות הן קפלים קטנים או חריצים בחלק הבשרני של הלחי. הם תוצאה של עיוות שרירי קל שגורם לעור הלחי להימשך בחוזקה תוך כדי תנועה, ויוצר חלוקות חיצוניות. תכונת הפנים המקסימה הזו היא בדרך כלל תכונה תורשתית גנטית. עם זאת, אנשים שנולדו ללא גומות באופן טבעי יכולים לחקות את המראה שלהם בהצלחה באמצעות מגוון שיטות החל מהפשוט (איפור) ועד לדרסטי (ניתוח).

ביצוע תרגילי גומה

קמטי את השפתיים שלך ומצצי את הלחיים פנימה. כדי להתחיל להפעיל את שרירי הלחיים, עשי פרצוף כאילו אכלת הרגע לימון או משהו חמוץ להפליא. השפתיים שלך צריכות להיות עם כיווץ קל, והלחיים שלך צריכות להישאב חלקית פנימה. השיניים שלך לא צריכות להיות מהודקות זו לזו, מכיוון שזה יכול למנוע ממך לשאוב את הלחיים פנימה, אבל את השפתיים שלך צריך לסגור.

שימי לב – שיטה זו היא תרופה עממית. במילים אחרות, זה לא נתמך בשום סוג של ראיות מדעיות, אלא בראיות מעורפלות, בלתי ניתנות לאימות, אנקדוטליות. לפיכך, לא מובטח שזה יעבוד.

הלחיים שלך צריכות להיכנס פנימה באופן טבעי, כאשר החלק העמוק ביותר של החריץ נח בין השיניים העליונות והתחתונות, בערך באמצע הדרך בין החלק הקדמי והאחורי של הפה שלך.

נסי לאכול או לשתות משהו חמוץ אם את מתקשה לדמיין את הבעת הפנים המתאימה – התגובה הטבעית שלך לחמיצות היא מה שתרגיל זה מחקה.

לחצי והחזיקי את הזחות. אתרי את האזורים על הלחיים שבהם החריצים הם העמוקים ביותר. החזיקי בעדינות את הנקודה הזו כלפי מטה על שתי הלחיים באמצעות שתי האצבעות המורה. שמרי את האצבעות שלך מקובעות בחוזקה לנקודות הללו בזמן שאת מתכוננת להזיז את הפה.

את יכולה גם להחזיק את הכתמים האלה עם האגודל או הקצה המעוגל של עיפרון אם את מוצאת את זה יותר קל.

לשפר את היופי הטבעי שלך

חייכי והציבי מחדש את האצבעות לפי הצורך. הקלי את ההבעה שלך בהדרגה לחיוך רחב, תוך שמירה על אצבעותיך מקובעות לאותן נקודות על פניך. החיוך שלך צריך להיות רחב ופתוח, שכן גומות חן טבעיות מופיעות בדרך כלל כאשר למישהו יש חיוך רחב למדי. האצבעות שלך צריכות להיות ממוקמות כעת ליד פינות החיוך שלך, היכן שהגומות באופן טבעי היו מתרחשות באופן טבעי אם היו לך אותן.

בדקי את המראה שלך במראה. אם מיקום קצות האצבעות שלך נראה מעט לא טוב, ייתכן שיהיה עלייך להחליק מעט את קצות האצבעות על פני הלחיים למיקום המתאים.

לחצי בחוזקה על אזור הגומה הרצוי בקצות האצבעות או עם הקצה המעוגל של עיפרון. לגומות זמניות, שחררי מיד. צלמי תמונה, אם תרצי. שימי לב שהגומות הללו ייעלמו ברגע שתרגעו את הפה.

המשיכי ללחוץ במשך 30 דקות או יותר. כדי לאמן את הלחיים שלך ליצור גומות מתמשכות יותר, תצטרכי להמשיך להחזיק את החריצים הללו במקומם במשך 30 דקות לפחות.
ככל שתוכלי להחזיק את סימני ה”גומה” שלך במקומם זמן רב יותר, כך יהיה לך יותר מזל לגרום להם להחזיק מעמד.

בעבר, היו למעשה מכשירים מכניים שמטרתם ליצור גומות על ידי הפעלת לחץ עקבי על הכתמים הללו על הפנים שלך.

מכשירים אלו מעולם לא הוכחו מדעית כעובדים. תרגיל הגומות הזה מחקה את הפעולה של מכונה כזו.

חזרי מדי יום. המשך לתרגל “תרגילי גומה” של 30 דקות על בסיס יומי במשך מספר שבועות. אם עובר חודש ועדיין לא יצרתם גומות מתמשכות, אולי כדאי להמשיך הלאה. מכיוון שהטכניקה הזו אינה נתמכת על ידי ראיות מדעיות, אלא על ידי שמועה, אם בסופו של דבר לא תהיה לך הצלחה, ייתכן שהיא פשוט לא תעבוד עבורך. קראו עוד על: איך לקבל אישיות מושכת?

מחקה גומות טבעיות עם איפור

חיוך רחב! הביטי במראה וחייכו חיוך רחב אך טבעי. מדדי את המיקום הכללי שבו את רוצה שיהיו הגומות באופן טבעי שלכם.

כאשר את מחייכת, קמטים טבעיים צריכים להיווצר מחוץ לפה שלך. ה”גומות” שלך אמורות ליפול ממש מחוץ לקמטים האלה, מתחילות בערך סביב האזור שמעל לנקודות העליונות של השפתיים שלך.

הקפידי לחייך חיוך רחב, אך לא באופן לא טבעי. גומות חן אמיתיות בולטות בעיקר במהלך חיוכים רחבים במיוחד, כך שתקבלי מושג טוב יותר היכן הגומות הקוסמטיות שלכם צריכות להיות אם תמחקי חיוך רחב, ולא שמור. אל תתביישי!

שימו לב – שיטה זו עובדת בצורה הטובה ביותר ליצירת גומות זמניות המתאימות לתמונות. זה עשוי להיראות לא טבעי אם הוא נשחק בפומבי.

סמני את החלק העליון של הגומות החדשות שלך. הגומות מופיעות בדרך כלל כקווים קצרים או צורות סהר קלות. בעזרת אייליינר עיפרון חום כהה או עיפרון גבות, צור נקודה קטנה בחלק העליון של המקום שבו את רוצה ליצור קו הגומות הרצוי שלך.

חום כהה עובד בצורה הטובה ביותר מכיוון שהוא משתלב בעור באופן טבעי יותר. יש להימנע מאייליינר שחור וצבעוני.

כיצד להשתמש בחומץ ליופי?

ציירי צורת סהר קטן על הלחי שלך. כשהחלק העליון של הגומות שלך מסומן, הרפי את הפה שלך. ציירי קו קטן, מעט מעוקל, החילי מהנקודה שסימנת. השתמשי באותו אייליינר או עיפרון גבות שבו השתמשת ליצירת הנקודה.
הקו צריך להתרחב לא יותר מ-1 אינץ’ (2.5 ס”מ) מתחת לנקודה. זה צריך להיות רק בקושי מעוקל – מעט יותר ישר מהעקומה של ציפורן.

ערבבי וציירי מחדש לפי הצורך. כעת, לאחר שהגומות שלך נמשכו, עלייך להתאים את האיפור שלך כך שהתוצר הסופי ייראה עדין וטבעי. השתמשי באצבעותיך או במקל כתם כדי למזג את הקו לתוך העור שלך, לשפשף את הקו למעלה ולמטה במקום מצד לצד.

ייתכן שקו אחד לא תיצור קו כהה מתאים, לכן ייתכן שיהיה עלייך לצייר על הקו ולמזג אותו מספר פעמים.

חייכי כדי לבדוק את התוצאות שלך. ביקורת על הגומות החדשות שלך במראה – האם הן אפילו? האם הם חשוכים מדי? לא חשוך מספיק? האם הגומות שלך נראות לא טבעיות בסוגי תאורה מסוימים? אם משהו לגבי האיפור שלך נראה לא תקין, אל תפחדי לשטוף אותו ותנסי שוב.

חיקוי גומות טבעיות עם פירסינג גומות

לכי לפירסר מקצועי. כמו כל פירסינג, פירסינג לחיים טומן בחובו סכנת זיהום אם הם מבוצעים ללא התחשבות בתברואה נאותה. אל תנסי לבצע פירסינג בלחיים בבית. פני רק לאנשי מקצוע בעלי מוניטין ומוסמכים – כאלה שיש להם את ההכשרה והכלים הדרושים כדי למזער את הסיכון שלך לזיהום או לסיבוך.

רוב פירסרי הגוף המקצועיים יסרבו לבצע פירסינג גומות לכל אדם מתחת לגיל 18, גם באישור אפוטרופוס. עם זאת, טווח הגיל המדויק שונה בהתאם לחוקים במדינה או במדינה שלך.

שימו לב – פירסרים מקצועיים רבים מונעים מפירסינג גומות בכל הגילאים. בעוד שפירסינג באוזניים ובאף חותכים רק דרך העור והסחוס, פירסינג גומות באופן טבעי חותך את השריר. כתוצאה מכך, קיים סיכון גדול יותר לנזק עצבי מאשר עם סיבוכים אחרים. פירסינג בפה.

נקי את האזור ביסודיות. אם הפירסר שלך הוא אדם מוסמך, בעל מוניטין, הוא/הוא ינקה את הלחיים שלך בזהירות לפני שתמשיכי עם הפירסינג. יש לנקות את החלק החיצוני של העור עם סבון אנטי-בקטריאלי, מגבונים סטריליים של אלכוהול או שיטה דומה של עיקור כדי לחסל מיקרואורגניזמים מזיקים שעלולים לגרום לסיבוכים עם הפירסינג.

המחורר עשוי גם לבקש ממך לשטוף את הפה שלך עם מי פה חוטפי חיידקים כדי למזער את הסיכון של חיידקים מזיקים מהפנים של הפה שלך להדביק את הפירסינג.

ודאי שגם הכלים נקיים. פירסרים בעלי מוניטין ישתמשו באקדח פירסינג המשתמש במחטים חד פעמיות, כזה שנשטף בחיטוי סטריליזציה, או במחט חד פעמית בפני עצמה (ללא אקדח). המחט המשמשת לניקוב הלחי שלך חייבת להיות סטרילית ללא צל של ספק. לעולם, לעולם לא לקבל פירסינג באמצעות מחט מלוכלכת.

בנוסף:

  • ניתן גם לחמם את המחט לפני השימוש כדי לעקר אותה עוד יותר.
  • כמו כן יש לשטוף היטב את ידיו של מחורר הגוף בסבון אנטי בקטריאלי. המחורר עשוי ללבוש כפפות חד פעמיות או לא.
  • יש לנקות את התכשיטים גם בתמיסה אנטי בקטריאלית.

מוצרי טיפוח ויופי

המחורר ישתמש במחט כדי לנקב במהירות את העור במיקום המדויק שבו יפלו גומות חן טבעיות. מיד לאחר הניקוב בעור, על הפירסר להניח את התכשיטים לתוך החורים ולטפל באזור המנוקב בתמיסה אנטי-בקטריאלית יותר.

שמרי על טיפול מתאים לאחר ביצוע הפירסינג. פירסינג חדש דורש טיפול מיוחד כדי להפחית את הסיכון לזיהום או סיבוך. בקשי מהפירסר שלך הוראות – כנראה תצטרכי לנקות את האזור המנוקב בתמיסת מלח מספר פעמים בכל יום עד שהפירסינג ירפא.

המחורר עשוי לספק לך פתרון, אבל אם לא, תוכלי להכין אחד על ידי הוספת כפית (5 מ”ל) של מלח ל-8 אונקיות (250 מ”ל) של מים מזוקקים טהורים.

מרחי את תמיסת המלח בעזרת צמר גפן סטרילי. לנקות את האזור ליד מוט התכשיטים ולנקות בעדינות מתחת לראש התכשיט.

הימנעי ממשחק עם התכשיט בזמן שהוא מתרפא. התעסקות עם התכשיטים שלך יכולה להעביר חיידקים מהיד שלך לתוך הפצע, וגם לגרום לפירסינג להזיז ממיקומו המקורי, ולעצבן את הפצע.

השאירי את הפירסינג למשך חודש עד שלושה חודשים. בדרך כלל ייקח לפחות כל כך הרבה זמן עד שהפירסינג ירפא. הפירסינג צריך להחלים עם התכשיט לפני שניתן להסירו בבטחה. הסרת התכשיטים בטרם עת עלולה לאפשר לפירסינג בלחיים שלך להיסגר. המתנה של חודש אחד לפחות (ועד שלושה) אמורה לספק ללחיים שלך מספיק זמן להחלים חלקית.

ברגע שתסירי את הפירסינג, העור שלך יתחיל בתהליך הריפוי עצמו. עד שהעור ירפא, יהיו לך שני חורים קטנים בלחי. עם זאת, לאחר החלמת העור, את צריכה להישאר עם שתי חריצים דמויי גומות בלחי.

דאגי, במהלך הזמן הזה, לעקוב אחר סוגי התכשיטים שאת עונדת בגומות החן שלכם. לחלק מהאנשים יכולים להיות תגובות אלרגיות לסוגים מסוימים של מתכת המשמשים בתכשיטים, במיוחד זנים זולים יותר.
שימי לב – פירסינג הוא חצי קבוע! ה”גומות” החדשות שלך יהיו בלחיים שלך בכל עת, ללא קשר להבעה על פניך.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות