כיצד לקבוע את סוג העור שלך?

תוכן העניינים

כיצד לקבוע את סוג העור שלך?

זה חיוני לדעת כיצד לקבוע את סוג העור שלך, אם את רוצה עור בריא ונטול פגמים. הכרת סוג העור שלך מאפשרת לך לבחור את המוצרים הנכונים ולהתאים אישית משטר טיפוח שיתאים לך ביותר. סוגי העור העיקריים שיש לקחת בחשבון כוללים: יבש, שומני, מעורב, רגיל, נוטה לאקנה ורגיש. אולי את תוהה איך בכלל תבדיל בין כל סוגי העור האלה! אבל אל תדאגי. ישנן דרכים פשוטות לקבוע את סוג העור שלך.

בחני את העור שלך

המתיני שעה לאחר שטיפת הפנים ואז טפחי את אזור ה-T שלך עם טישו. הסתכלי על הרקמה כדי לקבוע אם שמן נמרח עליה. אם כן, יש לך עור שמן או מעורב.
ה-T-Zone שלך כולל את המצח והאף שלך. האזור נקרא אזור T מכיוון שגשר האף שלך מהווה את הבסיס של ה-T. החליקי של המצח שלך מעל הגבות שלך יוצר את החלק העליון של ה-T.

15 טיפים איך להיות סקסית

שימו לב איך העור שלכם מרגיש. אם יש לך עור יבש, הפנים שלך ירגישו מתוחים לאחר הניקוי בעוד שעור שמן ירגיש נקי יותר מיד לאחר שטיפתו. אזור ה-T שלך ירגיש נקי אם יש לך עור מעורב, אבל הלחיים שלך ירגישו מתוחות. עור רגיש יגיב לחומרי ניקוי מסוימים, ועלול לגרום לעור מגרד או לפריחה.

אם יש לך עור רגיש, הפנים שלך יהיו אדומות, מגרדות או עלולה להיווצר פריחה לאחר שימוש במוצרי פנים מסוימים.

עור שמן יתחיל להרגיש שמנוני שוב ככל שהיום שלך נמשך.

אם את שמה לב שהעור שלך לא נופל באף אחת מהקטגוריות הללו ואת נקייה מאזורים בעייתיים, יש לך עור רגיל שדורש תחזוקה נמוכה! מזל טוב!
את יכולה לקבל פצעונים או אקנה בכל גיל, במיוחד אם יש לך סוג עור שמן.

תסתכלי במראה. אם את מבחינה בכתמים אדומים ומתקלפים על כל הפנים שלך, סביר להניח שיש לך עור יבש ו/או רגיש. אם הפנים שלך מבריקות בכל הגוף, יש לך עור שמן. שילוב של שניהם אומר שיש לך עור מעורב.

תסתכלי על גודל הנקבוביות שלך. אם יש לך עור רגיל, הנקבוביות שלך יהיו גלויות אך לא גדולות. קחי כמה צעדים אחורה מהמראה. אם את עדיין רואה את הנקבוביות שלך, יש לך עור שמן. אם הנקבוביות שלך אינן נראות כלל, יש לך עור יבש.

עור משולב מתרחש כאשר יש לך יותר מגודל נקבוביות אחד על הפנים שלך וכתוצאה מכך שילוב של עור יבש, שמן ורגיל.

צבטי את העור שלך. אם העור שלך מתקמט בקלות לאחר הפעלת לחץ, יש לך עור יבש או מעורב. עור שמן ירגיש חלק.

תשאלי את רופא העור שלך. אם את עדיין אובדת עצות לגבי סוג העור שלך, רופא העור שלך יכול לספק לך תשובות לשאלות העור שלך. יש כמה תרופות ללא מרשם שהם יכולים לרשום והליכים שהם יכולים לבצע כדי לטפל בעור היבש, השמנוני, הרגיש, המעורב או האקנה שלך אם כל השאר נכשל.

איך לכסות פגמים

טיפול בעור שלך

מרחי קרם לחות על עור יבש. מרחי קרם נטול ריח על האזורים היבשים בעור שלך. אל תגזימו עם הסבון כשאתם מתקלחים, והשתמשו במים חמימים, לא במים חמים.

השתמשי בסבון רק בחלקים המלוכלכים של הגוף שלך, כמו בית השחי, המפשעה, מתחת לשדיים ובין בהונות. שימוש בסבון בכל הגוף עלול להתייבש ולעצבן את העור.
עור יבש יכול גם להוביל לדרמטיטיס. במקרה זה, טפלי באזורים הבעייתיים שלך עם משחת הידרוקורטיזון.

אז כיצד לקבוע את סוג העור שלך?

נקי בוקר ולילה אם יש לך עור שמן. מרחו תכשיר ניקוי פנים עדין עם מים חמים כדי לשטוף את הפנים למשך 30 שניות עד דקה. טפלי באזורים הבעייתיים שלך עם מוצרי פנים המכילים בנזואיל פרוקסיד, חומצה אלפא הידרוקסית ורטינואידים.

את יכולה גם להשתמש במוצרים עם חומצה גליקולית או חומצה סליצילית. קני דגימה קטנה לפני שתנסי את הטיפולים הנקודתיים האלה או רפידות תרופתיות כדי שתוכלי לבדוק איזה מהם עובד הכי טוב על הפנים שלך.
את יכולה גם להשתמש בנייר סופג כדי להסיר עודפי שמן מהפנים שלך. לחצי אותו על האזור השומני למשך כ-15 שניות. זה יספוג את השמן ויגרום לפנים שלך להיראות פחות מבריקות.

לחצו על התמונה לרכישת המוצר:

 

מנורה לחדר שינה זוהרת
מנורה לחדר שינה זוהרת

אל תימנעי מקרם לחות. אפילו עור שמן צריך לחות, פשוט השתמשי בקרם לחות ללא שמן.
הימנעי משימוש ביותר מדי מוצרים בבת אחת כדי להתמודד עם עור שמן. ייבוש העור שלך יותר מדי יכול למעשה לגרום לעור שלך לייצר יותר שמן כדי לפצות.

מצאי טיפול מאוזן לעור מעורב. השתמשי בתכשיר ניקוי עדין נטול ריח כדי לשטוף את הפנים שלך, והימנעי מסבונים עם כימיקלים קשים. אכלו יותר מזונות עם חומצות שומן חיוניות כולל סלמון, זרעי פשתן ואגוזי מלך או קח תוסף שמן דגים. זה יעזור להעניק לחות לעור שלך מבלי להוסיף לו שמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות