כיצד לנקות מברשת אקרילית לציפורניים?

תוכן העניינים

כיצד לנקות מברשת אקרילית לציפורניים?

בין אם את חובבת אמנות ציפורניים או אשת מקצוע שעובדת במספרה, חשוב לטפל במברשות הציפורניים שבהן את משתמשת. כאשר שאריות אקריליק מתקשות בזיפים של מברשת, זה יכול להיות קשה לניקוי ועלול לפגוע בסיבי הזיפים. אז כיצד לנקות מברשת אקרילית לציפורניים?

הסרת שאריות מוקשות אלה בעדינות ובצורה נכונה יכולה לעזור לשחזר את מברשת הציפורניים האקרילית שלך כך שניתן יהיה להשתמש בה שוב. ניקוי מברשות ציפורניים באופן קבוע גם יעזור לשמור על זיפי המברשת רכים וגמישים, ולהאריך את תוחלת החיים שלהם.

שימוש במונומר לניקוי המברשת

בדקי תחילה אם המברשת שלך הגיעה עם הוראות טיפול ספציפיות לניקוי. אם למברשת שלך יש זיפי שיער טבעיים, כמו מברשות אקריליות של סייבל או קולינסקי, מונומר מומלץ כתהליך עדין יותר בהשוואה לניקוי מברשות מקצועי. מברשות שיער סינטטי הן גמישות יותר, כך שניתן להשתמש במונומר או בניקוי מברשות מקצועי.

קראו עוד: כיצד להסיר דבק ציפורניים מהציפורניים?

איך לקבל אישיות מושכת

לעתים בוחרים במונומר על פני חומרי ניקוי מברשות מקצועיים המכילים אצטון, שיכול לייבש את זיפי השיער הטבעיים.

ממלאים צלחת קטנה או קערה במונומר נקי. מונומר נקרא גם “נוזל אקרילי” או “נוזל מונומר” בחלק מהמוצרים. מונומר משמש בנוסחה ליצירת ציפורניים אקריליות, אך ניתן להשתמש בו גם לניקוי מברשות הציפורניים שלך.

השתמשי בבקבוק נפרד של מונומר המשמש רק לניקוי מברשות, לא לטיפוח הציפורניים. בקבוק נפרד זה יהיה פחות חשוף לכימיקלים אחרים או מזהמים אחרים ויעבוד היטב כחומר ניקוי.

הניחו לזיפים של המברשת להיספג במונומר למשך שעה. הכי קל לנקות מברשות זמן קצר לאחר השימוש. אבל אם הלק התקשה על המברשת וגרם להצטברות, הניחו למברשת להיספג במונומר למשך הלילה. השרייתו לתקופה ארוכה יותר תקל על שטיפת ההצטברות מתוך הזיפים

הסירי ושטוף את זיפי המברשת במים חמימים. אל תמשוך את הזיפים כדי לנסות לקרצף אותם. משיכה בזיפים עלולה לפגוע בהם או לגרום להם ליפול.

אם זיפי המברשת מעוותים, הניחו טיפה של סבון נוזלי עדין על קצה המברשת ושפשפו בעדינות רבה את הזיפים בחזרה לצורה. תני לסבון לשבת בזיפים במשך 48 שעות. לאחר מכן שטפי את המברשת במים חמימים.

אפשרי למברשת להתייבש לחלוטין באוויר. הניחו אותו שטוח על משטח שיספוג לחות עודפת, כמו מטלית או מגבת. אל תלחצי על הזיפים כדי להיפטר מעודף לחות. זה יכול לפגוע בזיפים ולכופף אותם שוב.

השרי את זיפי המברשת במונומר טרי למשך שעתיים לפני הסרתם לייבוש באוויר. לאחר הסרת המברשת מהמונומר, הניחו לה לשכב שטוח עד שהמונומר יתאדה לחלוטין. אם את מאחסנת אותו זקוף מוקדם מדי, חלק המתכת המחובר לזיפים (החיתוך) עלול להתמלא במונומר ולזהם את הכלים שלך.

ניקוי המברשת שלך עם מנקה מברשות

עקבי אחר כל הוראות הטיפול שהגיעו עם המברשת שלך. חומרי ניקוי מקצועיים רבים למברשות מכילים אצטון, שעלול לגרום למברשות עם זיפי שיער טבעי להתייבש. התנסו בשיטות ניקוי שונות ובחרו שיטה בהתאם להעדפותיכם וסוג המברשת.

מברשות עם סיבים סינתטיים עמידות יותר נגד חומרי ניקוי מברשות בהשוואה למברשות שיער טבעיות.

מלאי כלי או קערה קטנה בכמות קטנה של מנקה מברשות. השתמשי במספיק חומר ניקוי כדי להטביע את זיפי המברשת. אם את משתמשת בכמות גדולה מדי של חומר ניקוי בכלי או בקערה שלך, חלק המתכת שמחבר את הזיפים לשאר המברשת (החיתוך) עלול להירטב וקשה להתייבש.

עוד על: איך לעשות גוונים בבית?

ניתן להשתמש בקערת מדידה שקופה או זכוכית שוט כדי להחזיק את מנקה המברשת. מכיוון שהם ברורים, קל יותר למדוד את הכמות המתאימה של מנקה מברשות.

2023 טרנדים קוסמטיקה

שוטפים את הזיפים במנקה המברשת בעדינות למשך 2 דקות. השקעת הזיפים במנקה המברשת תגרום לריכוך כל פוליש מוקשה שהצטבר על המברשת שלך. שימוש בתנועה קדימה ואחורה יאפשר למנקה המברשת להיספג בזיפים.

גרדי את האקריליק מהזיפים בעדינות בעזרת כלי עץ. זה נעשה בקלות על ידי לחיצה קלה של קצה המברשת על משטח שטוח כך שהזיפים מתאווררים החוצה. על משטח שטוח, גם מנקה המברשת יישאר מרוכז סביב הזיפים, ישמור אותם לחים ויעודד את האקריליק המרוכך להשתחרר.

שימוש בכלי עץ כמו עץ תפוז ולא בכלי מתכת כמו דוחף לציפורן ימנע נזק לקצות הזיפים.

אל תגרדי את הזיפים חזק מדי עם כלי העץ שלך, שעלול לגרום גם לנזק לקצות הזיפים.

לחצי את הזיפים בין שתי מגבות נייר. לחיצה עדינה של קצה המברשת בדרך זו תסיר את מנקה המברשת מהזיפים. הקפידו ללחוץ על הזיפים לכיוונם הטבעי. שימוש בתנועה כלפי מעלה נגד כיוון השערות עלול לכופף אותן מצורה.

טבלו את הזיפים במונומר ולחצי עליהם כדי לעצב מחדש. בעזרת אותה תנועת לחיצה עם מגבות נייר, עצבי בעדינות מחדש את המברשת שלך. אפשרי למברשת שלך לשכב שטוח כך שהמונומר יוכל להתאדות לחלוטין. אחסני אותו שטוח או זקוף במחזיק, קצה המברשת פונה כלפי מעלה, כדי למנוע נזק לזיפים.

עברו לדף: מוצרי יופי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות