כיצד לנקות מאגר ציפורניים?

תוכן העניינים

כיצד לנקות מאגר ציפורניים?

מאגר ציפורניים הוא כלי מועיל המושלם להפיכת הציפורניים שלך מבריקות וחלקות. כמו חומרי יופי אחרים, חוסמי ציפורניים זקוקים לניקוי וחיטוי קבועים כדי למנוע מהם להפיץ חיידקים. כדי לנקות את המאגר שלך, השתמשי במברשת זיפים ומסיר לק אצטון. לחיטוי יסודי יותר, השרח את המאגר באלכוהול.

וליתר בטחון, זרקו משטחי ציפורניים שבאו במגע עם אנשים אחרים או עם עור נגוע. זה ישאיר את הציפורניים שלך יפות מבלי להעמיד אותך בסיכון לזיהום!

ניקוי מאגר ציפורניים

נקי את המאגר האישי שלך לאחר כל שימוש. בכל פעם שאת משפשת את הציפורניים שלך עם הכלי הזה, יכול להיות שאת מקבלת עליו חיידקים. עדיף להיות בטוח מאשר להצטער! ניקוי המאגר שלך אמור גם לגרום לו להימשך זמן רב יותר לפני שתצטרכי לזרוק אותו.

הסרת פסולת ממשטחי ההברקה תהפוך את הכלי ליעיל יותר לשימושים עתידיים.

איך לטפח ציפורניים ארוכות

שפשפי עם מברשת ניילון קטנה או תיל כדי להסיר פסולת פני השטח. כל אחד מהסוגים יעבוד, אז בחרי את המברשת שהכי קל לך לרכוש. התחילי בקרצוף המאגר ללא מים וסבון כדי להסיר את ציפוי האבק והפסולת.

את אמורה להיות מסוגל למצוא את שני סוגי המברשות בבית המרקחת המקומי שלך או בחנות שיפוץ בית.

את יכולה גם להשתמש במברשת מניקור בשביל זה.

משרים את המאגר באציטון לכמה דקות. מלאו מיכל קטן במסיר לק אצטון. לטבול את החיץ לחלוטין בנוזל. פעולה זו תסיר את כל הפסולת שנותרה מהמאגר. זרקי את האציטון כשתסיימי.

אם את מודאגת לזרוק כל כך הרבה מסיר לק, בחרי מיכל שניתן לאטום. יוצקים כמות קטנה של אצטון לתוך המיכל ומנערים אותו עם הנוזל והמאגר בפנים. זה יאפשר לאציטון לצפות לחלוטין את המאגר. אם את משתמשת בשיטה זו, את עדיין צריך לזרוק את האצטון כשתסיימי. עוד על: כיצד לטפל בציפורניים של התינוק שלך?

שפשפי את המאגר שוב עם סבון אנטיבקטריאלי ומים חמים. השתמשי במברשת הזיפים שלך כדי לקבל קצף. לאחר שנתתם למאגר שיפשוף טוב, שטפי אותו. עכשיו את מוכנה!

ניתן לנקות גם אבני ספוג, קבצי ציפורניים וכלי מתכת לציפורניים לשימוש אישי בשיטה זו. מניקוריסטיות מקצועיות צריכות לבצע עיקור חום של כלי מתכת כדי לנקות אותם, ועדיף לזרוק אבני ספוג וקבצי ציפורניים לאחר שימוש אחד.

חיטוי מאגר ציפורניים

חטי את המאגר האישי שלך לאחר כל שימוש ליתר ביטחון. יש לעקוב אחר כל ניקוי בחיטוי. זה לוקח רק כעשר דקות נוספות, וזה שווה את זה! שימוש באותו תהליך חיטוי כמו מניקוריסטיות מקצועיות יהפוך את המאגר שלך לנקי ובטוח במיוחד. זה אמור למזער את הסיכון שלך לפתח זיהום מתחת או ליד הציפורניים שלך.

מלי מיכל בתמיסת חיטוי שבחרת. קני איזופרופיל או אתיל (לחיצה) כדי לחטא את המאגר שלך. שני החומרים הללו יהיו זמינים באינטרנט או בבית המרקחת המקומי שלך. כל סוג של אלכוהול לחיטוי יחטא את המאגר שלכם באותה מידה, אז קחי את מה שיותר קל לך למצוא.

משרים את החיץ בחומר החיטוי למשך עשר דקות. יוצקים את האלכוהול למיכל קטן. הניחי את המאגר שלך במיכל, וודאי שהוא שקוע לחלוטין בחומר החיטוי. לאחר כעשר דקות, את יכולה להסיר את המאגר שלך.
זוהי גם דרך מצוינת לחטא כלי מניקור אחרים, כולל קבצי ציפורניים, אבני ספוג, קוצץ ציפורניים ודוחפי לציפורן. ניתן לחטא אותם יחד.

איך לקבל עור יפה וזוהר

את יכולה גם לרסס את המאגר שלך בתרסיס כלי חיטוי בין השימושים.

לזרוק את האלכוהול המשומש. שפכי את האלכוהול המלוכלך לביוב לאחר שתסיימי עם זה. פתחי את הברז ותנו למים לזרום לפני שתתחילי לשפוך את האלכוהול. המשיכי לפעול במשך דקה לאחר שתסיימי למזוג.
אם אינך רוצה לבזבז את אלכוהול הלחיצה, תוכלי לשמור אותו בכלי אטום ולהשתמש בו עד שבוע.

אפשרי למאגר להתייבש באוויר. הניחי את המאגר שלך על מגבת נקייה. בדקי אותו לאחר כמה שעות והפכי אותו כדי שהצד השני יתייבש גם כן. ייתכן שיהיה עליך לסחוט לחות עודפת מתוך חיץ המכיל חלקי קצף.

אחסני את המאגר שלך על ידי עטיפתו במגבת נקייה. לאחר שהמאגר שלך יבש לחלוטין, בחרי מגבת קטנה ונקייה. הניחי את המאגר שלך על המגבת וקפלי אותו. לאחר מכן תוכלי לשים את המאגר היכן שהכי נוח לך. זה יהיה מוכן ומחכה כשיגיע הזמן למניקור הבא שלך!

סילוק חוטי ציפורניים

השליכי מאגר ציפורניים לאחר כל שימוש אם את מניקוריסט. מכיוון שרוב חוצצי הציפורניים הם נקבוביים, עדיף להישאר על הצד הבטוח עם הכלים האלה. אפילו תמיסות חיטוי כבדות אינן יכולות לחטא את הכלים הללו לחלוטין, לכן אין להשתמש באותו חיץ על מספר אנשים.

זרקי כל חיץ שנגע בעור פגום. אם חיץ הציפורניים שלך בא במגע עם דם או חלק מהעור שלך נגוע, זה לא בטוח לשימוש שוב. למרות שזה מתסכל לזרוק חוצץ רק בגלל שהציפורן שלך דיממה מעט, עדיף לשמור על עצמך בריאה!

אל תשתפי את מאגר הציפורניים שלך עם אנשים אחרים. את אולי אוהבת את החברים והמשפחה שלך, אבל את לא אוהבת את החיידקים שלהם! גם אם את מבלה הרבה זמן עם האנשים האלה, לכל אחד יש חיידקים משלו, ואסור לשתף אותם. אם מישהו אחר משתמש במאגר הציפורניים שלך, יש לזרוק אותו.

היפטרי ממאגר הציפורניים האישי שלך לאחר שלושה חודשים. כמו קבצי ציפורניים, מאגרים יישחקו לאחר שימושים מרובים. כלי ציפורניים בלויים יכולים למעשה להזיק לציפורניים שלך!

אם את משתמשת במאגר הציפורניים שלך לפחות פעם בשבוע, זה כנראה לא יהיה יעיל מאוד לאחר שלושה חודשים. קבלת אחד חדש גם יגביל את החשיפה שלך לחיידקים המציקים האלה!

קובץ הציפורן שלך עשוי להתבלות מוקדם יותר אם את משתמשת בו מדי יום.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות