כיצד למרוח מייקאפ על עור יבש?

תוכן העניינים

כיצד למרוח מייקאפ על עור יבש?

אם יש לך עור יבש, את יודעת כמה קשה ליישם איפור יכול להיות. איפור נוטה להיצמד לאזורים היבשים של הפנים במקום להיספג בעור, מה שגורם לו להיראות חלק ומיושם בצורה גרועה. לפני שתמרחי מייקאפ על עור יבש, קדמי את העור שלך כדי לתת לו את הלחות הדרושה לו.

הקפידי גם להשתמש במוצרים שנוסחו במיוחד לעור יבש. הכנת העור ושימוש בתכשירים הנכונים יעזרו לאיפור להחליק ללא מאמץ, כך שגם מקרוב, האיפור שלך ייראה ללא רבב.

קדמי את הפנים שלך

שטפי את פנייך. לא משנה איזה סוג של עור יש לך, תמיד לשטוף את הפנים שלך לפני שמתאפרת. זה ייתן לך את הקנבס האידיאלי לאיפור שלך על ידי השארת העור רענן ומוכן לכל דבר שתניחי עליו. זה גם ישטוף כל שאריות איפור או מוצרים שאולי השתמשת בהם. זה ימנע פריצות ונקבוביות סתומות.

השתמש בתרחיץ פנים עדין המיועד לעור יבש כדי לשטוף את הפנים שלך.

שטיפות פנים המיועדות לעור רגיל או שמן יהיו אגרסיביות מדי ועלולות לגרום ליובש להחמיר.

העניקי לחות לעור שלך. לאחר שטיפת הפנים, מרחי קרם לחות על העור, תוך התמקדות באזורים היבשים ביותר. עבור רבים, האזור סביב האף והמרווח בין הגבות נוטים להיות האזורים היבשים ביותר.

השתמשי בקרם לחות מעניק לחות במיוחד המיועד לעור יבש.

מייקאפ פודרה

מרחי מספיק קרם לחות כדי שייספג בעור, אך לא עד כדי כך שהעור ירגיש שמנוני עם קרם לחות.

למרוח פריימר לפנים. פריימר הוא בסיס שקוף דמוי ג’ל שנכנס על העור לפני מריחת האיפור. לעור יבש, פריימר שימושי במיוחד מכיוון שהוא נותן לעור שלך בסיס חלק יותר, כך שניתן למרוח איפור מבלי להיתקע לכתמי עור יבשים.

כדי למרוח פריימר, קחי נקודה על האצבע שלך וטפחי אותו לתוך חלקי הפנים.

אין למרוח יותר מדי פריימר. באופן כללי, השתמשי בנקודה אחת עבור אזורים קטנים כמו הסנטר והאף שלך, ושתי נקודות עבור אזורים גדולים יותר כמו הלחיים או המצח שלך.

מרחי פריימר לעיניים. פריימר עיניים עוזר לצלליות ולאייליינר להחליק על חלקות יותר, והופך את איפור העיניים לנוח יותר לערבב. לעתים קרובות הוא גם גוון כדי לתת לעפעף שלך צבע אחיד יותר. אם העפעפיים שלך יבשים, הם עשויים להיראות אדומים או מגורים. פריימר לעיניים יעניק לחות מבלי להפוך את העפעפיים שלך לשמנוניים מדי, ויעזור להילחם בשינויי צבע.

מרחו נקודה אחת של פריימר עיניים על כל מכסה וטפחו אותו עם קצה האצבע.

החל chapstick. אם אתם סובלים מעור יבש, גם השפתיים שלכם עלולות להיות סדוקות. שפתיים סדוקות הופכות את זה כמעט בלתי אפשרי למרוח שפתון או מוצרי שפתיים אחרים בצורה חלקה.

שפתון טלאי הוא אחד מזיפי האיפור הברורים ביותר, אז הקפידי להשתמש בשכבת צ’אפסטיק לפני שתמרחו את האיפור.

מריחת קרן וקונסילר

השתמשי באיפור פנים המיועד לעור יבש. וודאי שאת משתמשת בבסיס ובקונסילר המיועדים לעור יבש. קרן המיועדת לעור יבש עמוסה בלחות רבה יותר מאשר בסיס המיועד לעור שמן או רגיל, כלומר היא תגלוש קלה יותר ותשמור על תחושת העור שלך מועשר ורענן, בניגוד להרגשה מדולדלת.

אל תתעלמי מהחשיבות של הבסיס הנכון. מריחה חלקה של בסיס היא לרוב המאבק הגדול ביותר עבור אלה עם עור יבש, אז אם את חושבת שהבסיס שלך לא עובד בשבילך, אולי עדיף להשקיע באחד חדש.

אם את מרגישה שבסיס באיכות בית מרקחת לא עובד בשבילך, בקרי בחנות איפור יוקרתית כמו Sephora או Mac. ספרי לעמית מכירות שאת מחפשת בסיס לעור יבש. דגמי מספר יסודות ומרחי אותם עד שתמצאי אחד שמתאים לעור שלך.

איך לשמור על ניקיון

השתמשי בבסיס נוזלי בניגוד לבסיס אבקה. אם את משתמשת בבסיס פודרה, זה עשוי להיות הגורם לכמה מבעיות האיפור שלך. בסיס אבקה מצוין לאנשים עם עור שמן, מכיוון שהוא עוזר לספיגת עודפי שומן ולחות על העור.

עם זאת, אם יש לך עור יבש כמו שהוא, שימוש בבסיס אבקה רק ישאיר את העור שלך יבש יותר מבעבר. הפודרה תיצמד לאזורים היבשים של הפנים שלך, ותגרום לבסיס להיראות חלק, במיוחד מקרוב.

קני בסיס נוזלי בבית המרקחת או בחנויות איפור כמו Ulta או Sephora  

הקפידו גם להשתמש בקונסילר קרם בניגוד לקונסילר סטיק.

החילי בסיס. בחרי אזור בפנים שלך כדי להתחיל למרוח בסיס. טפטפי כמות קטנה של בסיס נוזלי על האצבע, ואז הקישי את הבסיס על הפנים. השתמשי במברשת בסיס כדי למזג את הבסיס לתוך העור שלך. חזרי כרצונך עבור כל הפנים שלך, למעט אזור מתחת לעיניים והעפעפיים שלך.

עוד על: כיצד להגן על העור שלך בזמן שחייה?

אם יש לך עור יבש, ייתכן שתבחיני שהעור שלך מתקלף לעתים קרובות. שימוש במברשת בניגוד לאצבעות כדי למזג את הבסיס ממזער את ההתקלפות מכיוון שהמברשות עדינות יותר.

אל תלחצי חזק מדי עם המברשת. במקום זאת, השתמשי בסדרה רכה של ברזים שחוזרים על עצמם שמשתלבים ומפזרים את הבסיס לאזור שאתה עובד עליו.

למרוח קונסילר. השתמשי בקונסילר נוזלי או קרם על אזור תחתית העיניים שלך, וכל אזור אחר שאת מרגישה צריך יותר כיסוי. יש למרוח קונסילר כמו שהנחת את הבסיס הנוזלי, באמצעות סדרה של טפיחות קטנות. השתמשי במברשת קטנה שיכולה להגיע לכל האזורים מתחת לעין.

השתמשי בספריי הגדרה. השתמשי בספריי setting, בניגוד לפודרה, כדי לקבוע את האיפור שלך. החזיקי את התרסיס במרחק של מטר מהפנים שלך והעניקי לפנים ערפל עדין. לתרסיס הגדרה יש אפקט לחות, בניגוד לאבקת הגדרה אשר תספוג לחות יקרה.

מריחת שאר האיפור שלך

מרחי איפור עיניים. כשהעיניים שלך כבר מסודרות, מרחי איפור עיניים כמו שאת עושה בדרך כלל. כדאי לשים לב שעם הפריימר במקומו, קל יותר למזג את הצללית שלך, ועפרון הליינר שלך אמור להחליק בצורה חלקה יותר.
אם את מבחינה שהעפעפיים שלך עדיין יבשים, מרחי תוחם נוזלי לעומת עיפרון.

אתה יכול גם להשתמש בצלליות על בסיס קרם, אם כי פחות קל לערבב אותן מאשר אבקות.

השתמשי בסומק נוזלי. אם הלחיים ואזורי עצמות הלחיים שלך נוטים ליובש, מה שגורם לסומק שלך להימשך בצורה חלקה, נסי סומק נוזלי. סומק נוזלי לא רק נמשך חלק יותר, אלא שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר ועמיד יותר בחום בימים חמים. כדי להשתמש בסומק נוזלי, טפחי נקודה ממנו על עצמות הלחיים שלכם ומרחי בעזרת מברשת סומק בטפיחות קטנות.

מרחי את השפתון שלך. עד שתשימי את הבסיס, הסומק ואיפור העיניים, ייתכן שהשפתיים שלך מתחילות להרגיש שוב יבשות. מרחי שכבה דקה של צ’אפסטיק. המתיני לרגע עד שהוא ישקע פנימה, ולאחר מכן מרחי את השפתון שלך. נסי להימנע משפתונים מאט, או שפתונים עמידים, שכן יש להם אפקט מייבש.

איך להיראות נקייה

אם תחליטי להשתמש בשפתון מאט שמשאיר את השפתיים שלכם יבשות, טפחי מעט וזלין או צ’אפסטיק על האצבע, ואז טפחי את זה על השפתיים. זה ישאיר את השפתיים שלך עם תחושת לחות, וינטרל את אפקט הייבוש של מוצר השפתיים שבו את משתמשת.

מרחי היילייטר למראה טלאי. אם את מודעת לעצמך לגבי מראה העור שלך יבש, השתמשי בהיילייטר נוזלי כדי להעניק לעור שלך מראה רענן ומטופל. השתמשי בהיילייטר נוזלי, וטפחי טיפה על החלק העליון של כל עצם לחי. טפחי אותו פנימה באמצעות האצבע באלכסון לאורך הרכס של עצם הלחי.

מריחת היילייטר לא תהפוך את העור שלך לפחות יבש, אבל היא תעניק לך מראה רענן ובריא.

רענני את האיפור שלך לאורך כל היום. בדקי את האיפור שלך כל שעתיים. אם את מבחינה שהעור שלך מתקלף או שהופיעו כתמים יבשים, החייאי את העור שלך. תחילה קחי זוג פינצטה וצרפו כל פתיתי עור יבש. לאחר מכן השתמשי בתנועת טפיחה כדי למרוח נקודה של קרם לחות על כל כתם יבש. קרם לחות יעניק לעור שלך את הלחות וההזנה הדרושים לו, והוא יגרום לאיפור שלך להיראות פחות יבש ועוגיי.

הקפידו לא להשתמש ביותר מדי קרם לחות, ולטפוח במקום לשפשף את קרם הלחות פנימה. שפשוף יכול להסיר את הבסיס והקונסילר.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות