כיצד למרוח חימר על השיער?

תוכן העניינים

כיצד למרוח חימר על השיער?

למרוח חימר על השיער שלך עשויה להישמע די מוזר, אבל את יכולה לרכוש אותו ככלי עיצוב או מסיכת לחות. אם יש לך שיער באורך קצר-בינוני, את יכולה להשתמש בחימר שיער כדי להחזיק את הסגנון שלך במקום כל היום מבלי להשתמש בכמות של מוצר. אם השיער שלך מרגיש קצת יבש או פגום, את יכולה להשתמש במסכת שיער חימר כדי להרטיב ולרענן את השיער שלך.

בכל אופן שתבחרי להשתמש בחימר, תוכלי להוסיף אותו למשטר היופי שלך לשיער בעל מראה נהדר בכל פעם.

מוצר סטיילינג

שטפו את השיער עם שמפו. את תמיד צריכה להתחיל עם שיער נקי כדי החימר לא צריך להתחרות עם השמנים הטבעיים שלך או שאריות המוצר. השתמש בשמפו שלך כמו שאת עושה בדרך כלל, ואז שטף אותו החוצה.
אם השיער שלך כבר נקי, תוכל להרטיב אותו שוב באמצעות בקבוק ספריי.

חימר לשיער עובד בצורה הטובה ביותר על שיער קצר-בינוני למעט אחיזה נוסף לאורך היום.

יבשי את שיערך במגבת למשך כ-20 שניות.

את לא רוצה שהשיער שלך יהיה רטוב מטפטף, אבל הוא צריך להיות עדיין לח. השתמש במגבת כדי לשפשף את השיער שלך בעדינות עד שרוב המים נגמרים.
אם השיער שלך רטוב מדי, החימר לא יוכל להידבק גם כן, והוא עלול להחליק מיד מהשיער שלך.

גרפו עם האצבע פקעת חימר לשיער בגודל אגורה. פתח את חימר השיער שלך והשתמש באצבע המצביע שלך כדי לגרוף בעדינות רק מעט החוצה. את לא צריכה טון של חימר שיער כדי לכסות את כל הראש שלך, אז התחילי עם פחות ממה שאת חושבת שאת צריכה.

לחצו על התמונה לרכישת המוצר: 

מסלסל שיער קרמי אוטומטי

חימר לשיער כבר רך, אז לא אמורה להיות לך בעיה לגרוף אותו .

שפשפו את החימר בין כפות הידיים. הקדישו מספר שניות לחימום החימר כדי להכין אותו לשיער שלכם. החליקי אותו בין כפות הידיים שלך כדי לצפות היטב את הידיים שלך למריחה אחידה.

העבירו את הידיים קדימה ואחורה בשיער. התחילי בגריפת האצבעות מאחור לחזית, ולאחר מכן עבור מצד לצד, ומלפנים לאחור. ודאי שאת מצפה את כל השיער שלך בחימר השיער שלך בצורה יסודית ככל האפשר.
השיער שלך עשוי להיראות מעט מבולגן בשלב זה, אבל זה בסדר! תוכל לתקן את זה תוך רגע.

החליקו את המרחפים עם היד או מסרק. השתמשי בידיים שלך כדי להפריד את השיער שלך בכיוון שאת רוצה שהוא ישב. לאחר מכן, השתמשי במסרק בעל שיניים עדינות או בידיים שלכם כדי ללחוץ בעדינות על חלקים המתרחקים ולהדביק אותם במקומם.

כשהחימר מתייבש, הוא ישמור על השיער שלך במקום מבלי ליצור מעטפת קשה כמו ג’ל.

החימר יצור גבס בשיער שלך שיתייבשי כפי שהשיער שלך מתייבש. כלי עיצוב בחום, כמו מייבשי שיער ומחליקים, עשויים לגרום לחימר להרגיש פריך, אז התרחקי מהם לאחר שתכניסי את החימר לשיער שלך.

מסכת שיער ולמרוח חימר על השיער

מערבבים את החימר עם מים עד שהוא חלק. הכמות המדויקת של חימר שתצטרך תלויה בכמות השיער שלך, אז התחילי עם כוס אחת (128 גרם) בקערה גדולה. הוסיפי פנימה 1 ג’ (240 מ”ל) מים וערבבי את התערובת שלך יחד.
שאפו למרקם דמוי יוגורט.

עוד על: איך להפוך לדוגמנית קעקועים?

קראי את ההוראות על מסכת החימר שלך לפני שתתחיל. חלקם דורשים ממך לערבב חומץ תפוחים במקום מים.

ניתן למצוא מסכות חימר בנטוניט או מסכות חימר אצטקיות ברוב חנויות מוצרי היופי.

מסכות חימר עשויות לעזור לשיער שלך להרגיש רך ונקי יותר, אבל אין שום הוכחה מדעית שתומכת בכך. השתמשי במסכת החימר שלך על השיער שלך כדי לגלות אם היא מתאימה לך.

הרטיבי את השיער שלך במים. את יכולה להשתמש בבקבוק ספריי לערפול קל או ללכת למקלחת. ודאי שהשיער שלך אינו רטוב מטפטף, אלא רק לח מספיק כדי שהחימר יידבק אליו.
חימר מתייבש במהירות כאשר הוא מגיב עם אוויר, כך שקשה מאוד לשים שיער יבש. הרטבת השיער שלך תגרום לו להימשך חלק יותר ולצאת קל יותר.

חלקי את השיער שלך ל-3 עד 4 חלקים. כוון לשני חלקים משני צידי הראש שלך כדי להקל על היישום שלך. הציבי כל חלק עם אטב שיער כדי לשמור עליו ולהרחיק אותו.
אם יש לך הרבה שיער, בצע 5 עד 6 חלקים במקום.

קונסילר מומלץ

עסו את החימר לתוך השיער מהשורשים ועד הקצוות. קחו חופן של חימר ושפשפו אותו בין כפות הידיים. בחרי קטע שיער ושפשפי בעדינות את החימר על השורשים והקרקפת שלך, נע כלפי מטה לכיוון קצה השיער שלך. המשיכו להוסיף חימר עד שכל ראשכם יכוסה.

אם החימר מתחיל להתייבש, ערפל אותו עם בקבוק ריסוס כדי לשמור עליו לח.

כסה את השיער שלך עם כובע מקלחת למשך 5 עד 20 דקות. זה ינעל את הלחות כדי למנוע מהחימר להתייבש. כאשר הוא יושב על השיער שלך, החימר יעניק לחות וירענן את הקרקפת ואת השיער שלך, וישאיר אותו מבריק ונקי.

אם תשאירו את החימר למשך זמן רב מדי, הוא יתייבש. זה לא רע לשיער שלך, אבל זה לא יעניק לחות או מרענן את השיער שלך ברגע שהוא יבש.

שטפו את החימר עם שמפו ומים חמים. פנה למקלחת או לכיור שלך ושטפי בעדינות את החימר משיערך. קחי את הזמן כדי לשטוף באמת את כל החימר, מכיוון שהשארת אותו בשיער שלך עלולה להוביל ליובש ולגירוד.
את יכולה גם לתקן את השיער שלך לאחר שטיפת החימר אם תרצי בכך.

ניתן להשתמש במסכת חימר בערך פעם בשבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות