כיצד למרוח איפור עיניים?

תוכן העניינים

כיצד למרוח איפור עיניים?

ברגע שאת מגיעה לגיל 50, צרכי הטיפוח שלך משתנים. עור בוגר נוטה להיות יבש, וקמטוטים עשויים לגרום לכך שנראה קשה להתאפר ללא רבב, במיוחד סביב העיניים. עם זאת, עם הטכניקות הנכונות, למרוח איפור עיניים יכול להאיר את הפנים שלך ולעזור לך להרגיש אפילו יותר יפה ובטוחה ממה שאת כבר!

הכנת העור שלך

לשטוף את הפנים עם תכשיר ניקוי עדין ולייבש את העור. אם את רוצה שהאיפור שלך ייראה טבעי ובהיר, את צריכה להתחיל עם גוון זוהר. התחילי על ידי שטיפת הפנים שלך עם תכשיר ניקוי עדין. מכיוון שהעור שלך מתייבש ככל שאת מתבגרת, חומר ניקוי לחות הוא כנראה הבחירה הטובה ביותר שלך.

לאחר שטיפת הפנים, השתמש במגבת רכה כדי לייבש את הפנים. אל תשפשפו את הפנים – זה יכול למתוח את העור, במיוחד באזור העדין סביב העיניים.

מרחו שכבה דקה של קרם לחות. עור לחות נראה בריא יותר, אז השתמשי בקרם פנים קל משקל לאחר שטיפת הפנים שלך. זה חשוב במיוחד מתחת לעיניים – אם העור שלך יבש, הוא ייראה רפוי, מה שידגיש את כל הקווים באזור. בנוסף, פודרה יכולה להתיישב בקמטים סביב העיניים שלך, ולגרום לאזור להיראות כבד.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

מסלסל שיער קרמי אוטומטי

במהלך היום, מומלץ להשתמש בקרם לחות המכיל הגנה מפני השמש אם אינך משתמש במוצר נפרד. בחר במוצר עם SPF 30 לפחות.
ייתכן שתרצי להשתמש בקרם עיניים נפרד להרמה או מיצוק בלילה.

למרוח איפור עיניים

מרחי שכבה דקה של בסיס צלליות או פריימר על העפעפיים שלך. אם יש לך שפופרת של מוצר, סחטי כמות קטנה מאוד על האצבע שלך על מברשת. אם יש לך שפופרת של מוצר, החליקי מברשת על פני המוצר. כך או כך, מרחי את הפריימר או הבסיס על העפעפיים שלך ממש מעל הריסים שלך, ואז ערבבי אותו כלפי מעלה מעל הקפל שלך. זה ייתן לצללית שלך משהו לדבוק בו.

העור על העפעפיים שלך מתדלדל ככל שאת מתבגרת, מה שהופך אותם לשקופים יותר. זה אומר שהם יופיעו מעט סגולים, כחולים או אדומים. פריימר או בסיס צלליות יעזרו לכסות את זה, ליצור קנבס חלק לאיפור שלך תוך כדי מראה בהיר יותר ורענן בעיניים.

עוד על: כיצד לבחור צבעי איפור?

הקפידי למרוח את המוצר קלות כדי לוודא שהוא לא מתקמט.

המתיני עם איפור הפנים שלך עד לאחר שתעשי את העיניים. כאשר את מורחת צללית, חלקיקים קטנים של פיגמנט נופלים בדרך כלל על הלחיים שלך ומתחת לעיניים שלך. זה נקרא נשורת צלליות, ואם כבר מרחת בסיס וקונסילר, הנשורת עלולה להילכד. אם תעשי את הצללית שלך קודם, תוכלי להבריש את הנשורת לפני שתמרחי את שאר האיפור שלך.

איפור יכול להדגיש כל עיגול שחור מתחת לעיניים שלך, לגרום לך להיראות עייף או חולה אם לא משתמשים נכון.

בחירת והנחת צללית

בחרי בגוונים טבעיים וחמים. מכיוון שלעיגולים כהים ושינויי צבע על העפעפיים יש לעתים קרובות גוון קריר, את תיראי חיה יותר אם תשתמשי בצלליות בגוון חם יותר. חפשי גוונים כמו אפור, ספיה, ברונזה וזהב שיעזרו לכם להכניס חום מרענן לעיניכם.

עוד על: איך לעצב פוני?

התרחקי מגוונים סגולים שיכולים לגרום לעיגולים השחורים להיראות גרוע יותר.

הגוון ותת הגוונים של העור שלך ישפיעו על צבעי העיניים שיראו אותך הכי טוב, אז אולי תצטרכי להתנסות כדי למצוא את הצבעים הטובים ביותר שלך.

מרחי את הצללית שלך בשכבות דקות. כדי להימנע ממראה כבד ועמוס, התחילי בהחלקה על מעט מהצבע שבו תרצי להשתמש. מערבבים מברשת איפור קטנה ורכה על הצללית כדי למזג את הקצוות הקשים, ולאחר מכן המשיכי להוסיף שכבות ולערבב עד לקבלת המראה הרצוי.

איפור מעושן עדין

אם כבר יש לך עור נפול או מקומט, הרבה צללית רק תדגיש את הבעיות האלה.

את יכולה להשתמש בגישה זו בין אם את הולכת על מראה עדין וטבעי, עין מעושנת דרמטית או כל דבר שביניהם.

הקפידי על צלליות מאט לרוב. אם יש לך קווים עדינים, קמטים או מרקם אחר, צלליות מנצנצות או נוצצות ימשכו את תשומת הלב לאזורים אלה. במקום זאת, בחרי בצללית עם מעט או בלי שימר כלל. כך, תשומת הלב תישאר בדיוק איפה שאת רוצה אותה – העיניים המדהימות שלך!

למרות שכדאי לך להימנע מכל דבר עם נצנצים, את יכולה לגרום לעיניים שלך להיראות בהירות יותר על ידי מריחת מעט צללית חיוורת עם נצנוץ רמז ממש על מרכז המכסה שלך.

נסי להשתמש בגוון בינוני-כהה יחיד כדי ליצור מראה טבעי ומחמיא. החליקי מברשת צללית על פני צללית כהה בינונית כמו קרמל, מרווה או ברונזה. לאחר מכן, מרחי אותו על הפינה החיצונית של העין שלך, ממש בקו הריסים שלך.

סובבי את מברשת הצלליות שלך פנימה ולמעלה כדי למזג את הצללית מעלה ומעל הקפל שלך. המשיכי  להוסיף שכבות קלות עד שתהיי מרוצה מהמראה.

למרות שאת בהחלט יכולה להשתמש בכל צבע בפלטת הצלליות שלך אם זה מה שאת רוצה לעשות, איפור העיניים שלך יכול להתחיל להיראות כבד אם את עושה את זה.

כשהעור סביב העיניים שלך מתחיל לאבד מגמישות, נפוץ להבחין בצניחה מסוימת. ככל שזה קורה, סביר להניח שהקמט על העפעפיים שלך יהפוך בולט יותר. 

עברו לדף: שפתונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות