כיצד למרוח איפור עיניים עדין?

תוכן העניינים

כיצד למרוח איפור עיניים עדין?

בין אם אתם מנסים להתחמק ממדיניות בית הספר או סתם נהנים ממראה יוקרתי, החלטתם לאמץ סגנון איפור עניים עדין. הנה מבחר טיפים שיעזרו לך להתחיל, בתוספת מספר סגנונות ספציפיים שתוכלי לאמץ. והכי חשוב, בחרי צללית בגוון ניטרלי עבור הניסיונות הראשונים שלך. העדינות היא הרבה יותר קשה כאשר את מציירת.

 

פודרה שקופה

1. בחרי גוון צללית שקרוב לצבע העור שלך. אם יש לך עור חיוור, לכי על קרם לבן או ורוד בהיר. אם יש לך עור חום בהיר (או שזוף), לכי על זהב או חום בהיר מאוד. אם יש לך עור כהה, בחרי צבע שוקולד חם.
עבור אחת מאפשרויות הסגנון המתוארות להלן, תזדקקי לארבעה גוונים לפחות. בחרי אותם מהדוגמאות שלמעלה וסדר אותם מהבהיר ביותר לכהה ביותר.
את יכולה לנסות להסתעף לצבעים אחרים, אבל את צריכה להקפיד על גוונים ניטרליים למדי. אולי תוכלי לשלוף סגול עמוק, אבל רוב הסגולים, הכחולים והירוקים ברורים מאוד.

2. בחרי את מברשת הצלליות שלך. בחירת הכלי שלך חשובה כמעט כמו האיפור עצמו. מברשת צללית רכה במיוחד מאפשרת מיזוג עדין יותר מאשר כרית כותנה או מוליך ספוג. התחילי עם אחת מהמברשות האלה, תלוי באיזה סגנון את אוהבת:
מברשת צללית עבה משלבת היטב את האיפור. זה נהדר עבור סגנון עדין, במיוחד אם את מעדיפה מראה מעוגל יותר.
נסי מברשת צפופה לאזורים שבהם את רוצה שהצבע יהיה מרוכז יותר.
השתמשי במברשת זוויתית לאפקטים מדויקים יותר, כגון קפל חתך או אפקט עין החתול.

3. החילי את הבסיס. לחות במידת הצורך כדי להתחיל עם משטח נקי ורענן. כסי את העפעפיים בפריימר לצלליות, קונסילר או בסיס התואם את גוון העור. זה יוצר גוון אחיד וטבעי ומחזיק את הצללית שלך במקומה למשך זמן רב יותר.

4. לימדי להשתמש במברשת. אם זו אחת הפעמים הראשונות שמרחת צללית, שמרי על זה פשוט בזמן שאת לומדת מה המברשות עושות והיכן הצבע נראה הכי טוב על העיניים שלך. הנה דרך מצוינת ליישם אפקט עדין בעת הברשה על צללית. אתה יכול אפילו לעשות זאת על פני כל העפעף שלך לסגנון קל ועדין בפני עצמו:

  • החזיקי את מברשת הצללית ליד הקצה. זה נותן לך מגע קל יותר, מה שהופך את האיפור שלך לעדין יותר.
  • טבלי את המברשת בצללית, ואז הברישי אותה קלות על העפעף שלך בתנועה גורפת.
  • צחצחי את אותו אזור שלוש או ארבע פעמים מבלי להוסיף עוד צללית למברשת. זה ישלב אותו לתוך גוון העור שלך.

 

שפתון מנפח שפתיים

עוד מאמר על: איזה צבע לצבוע את השיער גוונים בשיער חום?

מריחת סגנונות צלליות לאיפור עיניים עדין

צרי מעבר עדין ומעורב. אם יש לך לפחות ארבעה גוונים ניטרליים שונים של צללית, סדרי אותם מהבהיר ביותר לכהה ביותר. יש למרוח באופן הבא, ב

עזרת מברשת עבה:

  • מרחי את הגוון הבהיר ביותר על העין הפנימית שלך, תוך עצירת הקפל. מערבבים את הקצה עד שלא ניתן לדעת היכן המעבר.
  • חוזרים על הפעולה עם גוון מעט כהה יותר, מתחילים מהעפעף החיצוני, מתמזגים בקצה הגוון הקודם.
  • המשיכי לחזור עם גוונים כהים מעט יותר, התחילי יותר החוצה וערבב היטב.
  • סיימי עם הגוון הכהה ביותר כדי ליצור את ה-V העליון. מרחי את זה גם על קו הריסים שלך אם אינך משתמשת באיילינר.

הקליקו על התמונה למעבר למוצר:

שפתון שקוף עמיד למים

יוצרים צורה מעוגלת. לסגנון קצת יותר מוגדר לאיפור עיניים עדין, בחרי גוון בודד. מערבבים אותו ביסודיות על הקפל, בתוספת כמות קטנה ב-V העליון שלך. השתמשי במברשת עבה בתנועה מעוגלת. זה אמור להשאיר אותך עם עיגול גלוי של צללית, אבל בגוון עדין.

מרחי צללית מעושנת. ציירי צללית מעט כהה יותר מגוון העור שלך לאורך הקפל. בעזרת צמר גפן או מברשת עבה, צחצחי את זה כלפי מעלה כמעט עד עצם הגבה שלך, ודללי אותה לאפקט מעושן. זה עובד נהדר כדי לשפר עיניים קטנות, מבלי להגזים.

להאיר את העיניים עם תוספת קטנה. טפחי נקודה קטנה של צללית לבנה או שזופה בהירה בזווית העין, ליד תעלות הדמעות. זה גורם לעיניים שלך להיראות גדולות ומוארות מבלי שהאיפור עצמו יבלוט. את יכולה להוסיף את האפקט הזה כמעט לכל סגנון.
אל תנסי לשפשף או למזג את זה פנימה. זה כבר בקושי מורגש.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות