לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

כיצד למרוח אייליינר?

תוכן העניינים

כיצד למרוח אייליינר?

אייליינר יכול לעזור לגרום לעיניים שלך לבלוט או להיראות גדולות יותר, והוא יכול אפילו לשנות את צורתן. גם אם מעולם לא השתמשת אייליינר לפני כן, כל מה שצריך זה קצת תרגול כדי לקחת את האיפור שלך לשלב הבא! אז בואי נתחיל לדעת כיצד למרוח אייליינר?

בחירת אייליינר

השתמש בתוחם עיפרון למראה טבעי או כתמים קל. קל ליישם עפרונות מכיוון שאת משתמשת בהם כמו בכל עיפרון אחר. את יכולה ליישם קלות את העיפרון למראה עדין וטבעי, או שאת יכולה לטשטש את העיפרון שלך כדי ליצור עיניים מעושנות או דרמטיות. זה גם לא ייתקל לתוך העיניים שלך כמו ספינות נוזליות.
בעת שימוש בתוחם עיפרון, תצטרך מדי פעם לחדד או לקהות את העיפרון.

תוחם נוזלי יוצר קווים חלקים ומתנפנפים ומראה מדויק. את יכולה למצוא תוחם נוזלי בעט טוש או בבקבוקון עם מברשת. כדי להשתמש בו, את פשוט מציירת על הקווים שלך וממלא את הרווחים עם יישום שני של תוחם. את יכולה ליצור מגוון רחב של קווים מליינר נוזלי, מקווים דקים וטבעיים ועד למראה דרמטי.

מחליקי שיער מומלצים

עטי סימון לינר נוזלי קלים מאוד לשימוש.

אם אתה משתמש בבקבוקון ובמברשת, ייתכן שיידרש קצת תרגול כדי ללמוד כיצד להשתמש בתחפושת הנוזלית.

נסי אייליינר ג’ל אם את רוצה לצייר קווים דרמטיים. תוחם ג’ל מגיע בסיר יחד עם מברשת קטנה. הנוסחה העבה יותר שלו נראית נהדר למראה דרמטי כמו עיני חתול וכנפיים. המברשת מקלה על השימוש.

את יכולה להשתמש במברשות אחרות עם התוחם שלך. את עשוייה לגלות שמברשת זוויתית עובדת בצורה הטובה ביותר למריחת התוחם.
הקפד לנקות את המברשת לעתים קרובות כדי לסייע במניעת דלקות עיניים.

מריחת אייליינר נוזלי

נערי את התוחם. כדי להבטיח שהציפוי הנוזלי מעורבב היטב, תצטרך לנער את הבקבוק. ודא שהמכסה מאובטח תחילה ולאחר מכן נער את התוחם הנוזלי למשך מספר שניות. כשתהיה מוכן, הברג את הפקק ומשוך את המברשת מהבקבוק.

אם נראה שהמברשת מכילה יותר מדי תוחם, החליקי אותה על פני קצה בקבוק התוחם.

התחילי באמצע. הניחי את המברשת כנגד קו הריסים העליון שלך כך שיהיה קרוב ככל האפשר לריסיך. לאחר מכן, התחילי למרוח אייליינר על קו הריסים העליון שלך. לכיוון החוצה לכיוון הקצה החיצוני של קו הריסים שלך.

אם את חוששת לקבל קו אחיד, את יכולה לרפד את קו הריסים העליון עם תוחם עיפרון תחילה ולאחר מכן לעבור על הקו הזה עם תוחם נוזלי.

השלימי את החסר. לאחר שסיימת לרפד את הפינה החיצונית, קו את הקצה הפנימי של קו הריסים העליון וחבר את הקו הזה עם הקו הראשון שעשית. השתמשי במשיכות קטנות כדי לחבר את הקווים שלך ומלאי אותו לפי הצורך כך שיהיה לך קו אחיד אחד על קו הריסים העליון.

אייליינר קבוע

אם טעיתם, טבלו צמר גפן בשמן נוזלי והשתמשו בקצה של צמר גפן כדי לתקן אותו. את יכולה למחוק עודפי תוחם או אפילו להוציא קצה עקום.

עקבי אחר קו הריסים התחתון למראה חתולי או כנפיים. כנפיים הן אופציונליות עם תוחם נוזלי, אבל הוספת כנפיים יכולה להעצים את המראה שלך. אם את רוצה ליצור מראה מכונף, אז פשוט עקבי אחרי העיקול של קו הריסים החיצוניים שלך כלפי מעלה ויוצרים את הפינה החיצונית של העפעף שלך. לאחר מכן, מלאו את הכנף לפי הצורך.

נסו ליצור רק כנף קטנה אם אתם לא רוצים להיראות דרמטיים מדי, או לכו על כנף ארוכה יותר למראה דרמטי גבוה.

אתה יכול להשתמש בקצה של כרטיס ביקור כדי לעזור לך ליצור קו ישר עבור הכנף. פשוט הנח את כרטיס הביקור כנגד הקצה החיצוני של העפעף שלך בזווית ותחקר לאורך הקצה עם התוחם הנוזלי.

אתה יכול גם להשתמש בסרט כדי ליצור כנפיים. הנח קצת סרט על קו הריסים התחתון שלך כך שהוא יהיה בזווית. הסרט צריך להיות ממש מול הקצה החיצוני של קו הריסים התחתון שלך ולהימשך למעלה לכיוון הגבה שלך. הדביקו את שני הצדדים לפני מריחת התוחם כדי להבטיח יישום אחיד.

את יכולה להטות את הסרט כמה או מעט שאתה רוצה, אבל זכרו שיותר הטיה תיראה דרמטית יותר. אם את רוצה מראה פחות דרמטי, הפחיתי את כמות ההטיה בקלטת שלך.

אז כיצד למרוח אייליינר?

חדדי או קהה את עיפרון התוחם שלך במידת הצורך. החדות של עיפרון האייליינר שלך תשפיע על האופן שבו האייליינר נראה. את יכולה ליצור קו מדויק ודק על ידי חידוד העיפרון שלך, או שאת יכולה ליצור קו מעוגל ועבה יותר על ידי קהות העיפרון.

כדי לחדד את העיפרון, השתמשו במחדד עיפרון אייליינר כדי להפוך את העיפרון לחד כמו שאתם רוצים שיהיה.
כדי לקהות את העיפרון, שפשפו בעדינות את קצה העיפרון על טישו עד שהוא מגיע לרמת הקהות הרצויה.

הכיני את עיפרון התוחם שלך.

כדי להבטיח כי תוחם העיפרון שלך ימשיך בצורה חלקה, זה עוזר להביא אותו לטמפרטורה הנכונה. אם התוחם שלך מרגיש קשה, אולי כדאי לך לחמם אותו. אם הוא מרגיש רך, אולי כדאי לקרר אותו. עיפרון קריר יותר יספק יישום רך וקליל יותר. עיפרון חם, שיהיה רך, יספק מראה כהה יותר ופיגמנטי יותר.

כדי לחמם את התוחם שלך, הפעילי את מייבש השיער על ההגדרה הגבוהה ביותר שלו וכוון אותו לאייליינר שלך למשך כמה שניות. זה ירכך את התוחם מספיק כדי לתת לו עקביות כמו ג’ל. לאחר מכן, בדקי את התוחם על פרק כף היד שלך לפני שאת מחילה אותו על העין.

עוד על: שמן קיק לשיער.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות