כיצד למצוא את הקונסילר המושלם או גוון היסוד?

תוכן העניינים

כיצד למצוא את הקונסילר המושלם או גוון היסוד?

להבין איזה בסיס וגווני קונסילר מתאימים לך יכול להיות מאיים מאוד. מגוון המוצרים בשוק הוא עצום להפליא. לפעמים מוצר שנראה כמו התאמה מושלמת בחנות נראה שונה לחלוטין ברגע שאת מקבלת אותו הביתה. המפתח לבחירת הגוון הנכון של היסוד והקונסילר הוא לדעת מהו גוון העור שלך. ברגע שאת מזהה את זה, בחירת הגוונים הטובים ביותר הופכת להרבה יותר קלה.

זיהוי גוון עור

הכירו את ההבדל בין גוון העור לצל עור. הטון שלך הוא הצבע האמיתי של העור שלך, ממש מתחת לפני השטח. חשיפה לשמש, רוזציאה ואקנה יכולים לשנות את צבע פני השטח של עורך, אך התחתון לעולם לא משתנה.

ליישם את הבסיס והקונסילר בצורה נכונה

ישנם 3 גוונים אפשריים – חמים, קרירים וניטרליים.

יסודות וקונסילרים מחולקים בדרך כלל לאחת משלוש הקטגוריות הללו.
גוונים אלה נכונים לכל הלאומים. אלה עם עור כהה יותר לפעמים יש גוונים שנראים מעט אפרו או אפור. זהו גוון עור זית, הנופל תחת המטריה הנייטרלית.

בחני את הוורידים בחלק התחתון של פרק כף היד שלך. התבונני מקרוב בעורקים – איזה צבע הם? כחול הוא אוניברסאלי, לכן עליכם לקבוע אם הוורידים הכחולים שלכם נשענים יותר לכיוון סגול או ירוק במראה. הקפידו לעשות זאת בתאורה טבעית, מכיוון שתאורה מלאכותית יכולה לשנות את אופן מופיעה של צבעים.

  • ורידים כחולים-סגולים מצביעים על גוון מגניב.
  • ורידים כחולים-ירוקים מצביעים על גוון חם.

אם אינך יכול לדעת בשני הדרך, זה בדרך כלל מעיד על גוון נייטרלי – גוונים קרירים וחמים גם בחלקים שווים.

עטפו מגבת לבנה סביב הפנים שלכם כדי לבחון את עורכם. תסתכלי מקרוב – האם את רואה גוון מסוים? הלבן של המגבת יקל על הגוון התחתון. זה יעיל רק אם המראה שלך מקבלת אור טבעי, מכיוון שנורות פלורסנט יכולות לעוות את הגוון האמיתי של העור וליצור גוון ירקרק מתעתע.

  • גוון כחול מעיד על גוון מגניב.
  • גוון צהבהב מצביע על גוון חם.
  • גוון ירקרק מעיד על גוון ניטרלי.

קונסילר מומלץ

אז כיצד למצוא את הקונסילר המושלם או גוון היסוד?

פילינג ומרטיב את העור שלך. עפר, זיעה ותאי עור מתים על פניך יכולים לעוות את אופן מופיע גוון היסוד על עורכם. על ידי פילינג ולחות תחילה, את מכוונת את עורך כדי לקבל ולשקף במדויק את הגוון האמיתי של הבסיס.
עליכם לעשות זאת תמיד לפני שתבדקו את היסודות.

ללבוש לבן והקפידו לבדוק את האיפור בתאורה טובה. לבישת צבעים אחרים יכולה לעוות את האופן בו את תופסת את גוון העור שלך, אז הקפידו ללבוש לבן כשאת בודקת גוונים. השתמשי תמיד בתאורה טובה ונסי להשתמש ביותר ממקור אור אחד כדי לאשר גוון נראה עקבי.

אור טבעי בהחלט צריך להיות אחד ממקורות האור שלך, מכיוון שהוא מראה את הגוונים בצורה הכי מדויקת.

התאם תחילה את התחתית של העור שלך. מרבית המותגים יזהו את התחתית המשלימה ממש בתווית המוצר, אז בדקו זאת קודם. אם אתה שוקל מותג שאינו מספק עבורך את המידע התחתון, יש מילות מפתח מסוימות שתוכל לחפש שייתן לך כמה רמזים.

  • מילים כמו בז ‘, זהב, שיזוף, קרמל וערמון תואמות בדרך כלל גוונים חמים.
  • מונחים כמו חרסינה, ורד, סייבל וקקאו מצביעים בדרך כלל על גוונים מגניבים.
  • תיאורים כמו שנהב, חובב, עירום ופרלין בדרך כלל מצביעים על גוונים ניטרליים.

התאימי את צבע הפנים, הצוואר והדקולטאז ‘שלך.  הצוואר נוטה להיות הקליל ביותר, והפנים בדרך כלל כהים יותר מכיוון שהם נחשפים ליותר אור שמש ואלמנטים. למרות שכל 3 לא יתאימו זה לזה בדיוק, יהיה גוון שולט המכסה את השטח הכי הרבה. בחרי את גוון היסוד שנראה הכי קרוב לאותו גוון השולט.

בדקי את הבסיס גם על הפנים וגם בצוואר שלך כדי להבטיח שתסתיים אפילו בצבע.
בדקי את קו הלסת שלך לאחר יישום הקרן. וודאי שהעור שמעליו (הפנים שלך) תואם גם את העור שמתחתיו (הצוואר שלך). 

עברו לדף: איך להיות סקסית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות