כיצד ליישר שיער מתולתל ועבה?

תוכן העניינים

כיצד ליישר שיער מתולתל ועבה?

אם יש לך שיער מתולתל ועבה, את יודעת כמה קשה לעשות אותו חלק ולשמור עליו. לאחר ההחלקה, ימים גשומים פתאומיים יוצרים בלגן לוהט, ואת נשארת עם שיער מקורזל, עבה וחצי מתולתל. למדי כיצד להחליק את השיער שלך מהמקלחת, הייבוש ועד הגימור או מצאי איש מקצוע שיעשה זאת עבורך.

חפיפה בשמפו שיער עבה לפני החלקה

שטפי את השיער עם שמפו ומרכך כדי לשטוף את הלכלוך. השתמשי בשמפו ומרכך עדינים מכיוון שגיהוץ שיער עלול לגרום נזק לשיער שלך. שמפו ומיזוג יסיר שומן לא רצוי והצטברות מוצר מהשיער שלך.
חפשי מוצרי שמפו ומרכך שהם נטולי סולפט וריבה עמוסה בגליצרין. גליצרין מסייע בהפחתת הפרזול כשהוא חודר לזקיקי השיער, ומעניק לחות לשיער מבפנים החוצה. ככל שגליצרין קרוב יותר לקדמת רשימת הרכיבים, כך הוא מכיל יותר.

השתמשי בשמפו עדין ובמרכך החלקה. החלקה עלולה להזיק לשיער, גם אם השיער שלך עבה ומתולתל, ולכן חשובים מוצרים עדינים.
כשאת עוזבת במרכך במקלחת, השתמשי במברשת משוט כדי לסרוק את השיער שלך. זה יעזור בתהליך ההחלקה בזמן המקלחת.

לשטוף יחד אם השיער שלך יבש במיוחד. שטיפה משותפת פירושה שטיפת השיער עם מרכך בלבד. שיער עבה או מתולתל נוטה ליובש יותר משיער ממוצע. אם השיער שלך יבש מאוד ומקורזל, כדאי לנסות לשטוף יחד את השיער לפני החלקתו. השיער שלך עשוי להפיק תועלת משטיפה משותפת כמה פעמים בשבוע.

שמפו יכול להסיר הרבה מהלחות הטבעית מהשיער. שימוש במרכך עשוי להפחית את יובש השיער שלך. מכיוון שהחלקת שיערך עלולה לגרום לו להתייבש, שטיפה משותפת עשויה להועיל מאוד למישהו עם שיער עבה או מתולתל.

מחליקי שיער מומלצים

כדי לחפוף יחד את השיער שלך, הרווי את השיער שלך במים. לאחר מכן, לעסות במרכך שבחרת. תני לשיער שלך שלוש עד חמש דקות לספוג את המרכך ואז שטפי אותו החוצה.

יבשי בעדינות את שיערך במגבת כדי להפחית את החיכוך. אל תשפשפי! שיער רטוב חלש מאוד ונוטה לנזק. נגבי את השיער בעדינות, וסחטי קלות את הקצוות כדי לספוג לחות. יבשי עד שהוא מעט לח.

טפחי את השיער כלפי מטה כדי לקדם את ההחלקה. ייבוש מגבות בכיוונים שונים משפר את התלתלים. קראו עוד על: איך ללמוד לאהוב את השיער המתולתל שלך?

אפשרי לשיער שלך להתייבש 90% מהדרך לפני שאת מייבשת. אוויר חם מרוכז יכול לקרזל את השיער.

מרחי מרכך להשאיר או פורמולת לחות כדי למנוע נזק לשיער שלך. אם אין לך גם, השתמשי בכמות קטנה מהמרכך או בכמות של שמן זית בגודל אגורה. אלה מצפים את השיער שלך כדי למנוע מהחום העז לגרום לקצוות מפוצלים.
אל תגזימי. יותר מדי מרכך להשאיר יכול לגרום לשיער שלך להיות רפוי במקום חלק.

שטפי את השיער רק עם מרכך פעמיים בשבוע כדי למנוע שטיפת שמנים טבעיים לשיער, השתמשי בשמן ארגן לשיער עבה.

ייבוש ועיצוב שיער חלק

השתמשי במייבש שיער לייבוש מלא של שיערך לצורך החלקה. אחרי שעשית את זה השיער שלך כנראה יהיה גדול מאוד ומקורזל. אל דאגה – זה ייעלם לאחר שתסיימי ליישר אותו.

החליפי את המייבש בין הגדרות חמות לנמוכות בזמן שאת מייבשת. זה יעזור לך למנוע מהשיער שלך להתייבש, ליצור קרזול ובעיות אחרות. קראו עוד על: כיצד למרוח מסקרה?

ודאי שאת מכוונת את המייבש כלפי מטה מהשורשים מכיוון שזה יצור זרימת אוויר שתיישר את השיער שלך באופן טבעי. אחרת, השיער שלך יתקרזל.

זה יכול לקחת הרבה מאוד זמן עד שיער מתולתל או עבה יתייבש, אז היו סבלניים. לעולם אין למרוח מגהץ שטוח על שיער לח, מכיוון שזה עלול לגרום לנזק.

קני את המחליק המתאים לסוג השיער שלך. צלחות קרמיות עובדות היטב עבור שיער דק ודק, אבל לכו עם זהב או טיטניום אם השיער שלך עבה ומתולתל. ודאי שהברזל השטוח שתבחר יעבוד על סוג השיער שלך ולא יגרום נזק מיותר.

קני מחליק בגודל סנטימטר וחצי או פחות. גודל זה יעזור לך להגיע לשורשים שלך. מגהצים שטוחים גדולים יותר טובים לעיצוב אבל לא אידיאליים ליישור.

ודאי שהברזל השטוח שלך יכול להגיע לטמפרטורה הנכונה עבור השיער שלך. לשיער עבה או מתולתל, המגהץ השטוח שלך צריך להגיע לדרגת חום בין 380 ל-410 מעלות.

תכונות כיבוי אוטומטי מושלמות לכל אורח חיים בדרכים.

מייבש שיער מומלץ

הפעילי את המחליק שלך ובחרי את הגדרת החום הנכונה. זכרי, חם יותר לשיער עבה, וקריר יותר לשיער דק. המתיני עד שהוא יתחמם לטמפרטורה.
אל תעברי מעבר ל-350 מעלות. ההגדרה של 450 מעלות נוצרה ליישור קרטין מקצועי בסלון, לא לשימוש ביתי.

לעולם אל תחלקי שיער לח או רטוב. שימוש במגהץ שטוח חם על שיער רטוב יכול לגרום ללחות לרתוח, לגרום לשיער שלך להישבר וממש לטגן. ודאי שהשיער שלך יבש לחלוטין לפני ההחלקה.

להתחיל ליישר את החלק התחתון בחלקים. הניחי את קטע השיער בין שתי הצלחות, סחטי וגלשי מטה מהשורש ועד לקצה. לאחר שתסיימי, פרמי את החלק העליון ויישרו בקטעים. המשיכי לעשות זאת עד שכל השיער שלך ישר לחלוטין. כבי את המגהץ השטוח לאחר השימוש.

אל תעבירי את המחליק על אותו קטע מספר פעמים. זה יכול לגרום ליותר קרזול. אם המחליק לא עושה את עבודתו במלואו בריצה הראשונה, הגבירו את החום ב-10 עד 30 מעלות.

שקלי להחליק את השיער שלך לפני השינה ואז לגעת למחרת בבוקר. שנת הלילה מפחיתה באופן טבעי קרזול מהייבוש וטיפולי החום של היום הקודם.

סיימי עם הברשה של השיער ושימוש בסרום מחליק או ברק. המתיני עד שהשיער שלך יתקרר לפני הריסוס עם ספריי שיער עם אחיזה קלה.
ודאי שגם בספריי או בסרום הזה חסרים סיליקונים וסולפטים.
סחבי את הסרום הזה בימים גשומים עבור טאצ’-אפים והתרחקות.

אל תשתמשי יתר על המידה במחליק השיער שלך. את לא צריכה להחליק את השיער שלך כל יום אם את לא יודעת איך השיער שלך יגיב. החלקה תמיד פוגעת במידה מסוימת בשיער. לאחר החלקת שיער בפעם הראשונה, המתיני 48 שעות כדי להחליק שוב. לאחר שבוע של החלקת שיער כל יומיים, העריכו את רמת הנזק.

השיער שלך יראה נזק על ידי הפיכת מקורזל יותר ויותר ואיבוד ברק. זהו סימן אזהרה לכך שהגזמתם עם ההחלקה. עם זאת, אם השיער שלך לא נראה פגום, החלקה שלו בכל יום עשויה להיות בטוחה עבורך.

אם השיער שלך מגיב בצורה גרועה להחלקה כל יומיים, חזרי להחלקת השיער שלך כל יומיים עד 3 ימים.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות