כיצד לטפל בשיער מתולתל באופן טבעי?

תוכן העניינים

כיצד לטפל בשיער מתולתל באופן טבעי?

שיער מתולתל באופן טבעי יכול להיראות מסובך. אם את מדברת, עם מישהו עם שיער מתולתל, הוא עשוי לספר לך על כללי שיער שהם פועלים לפיהם או מוצרים שהם נשבעים בהם. אל תרגישי מוצפת – שיער מתולתל באופן טבעי הוא למעשה די קל כי הוא מאוד מוריד. כל עוד את שומר, על לחות השיער שלך ללא קרזול, את תהיי מוכנה לטלטל את התלתלים שלך!

האם את אמורה להבריש שיער מתולתל?

דלגי על המברשת, אך הושיטי יד למסרק מתנתק.
אולי שמת לב שכאשר את מצחצחת את השיער המתולתל היבש שלך, הוא מתקרזל ומתנפח מיד. כדי לשמור על הגדרת התלתלים שלך, השתמשי במסרק מתנתק כשהשיער שלך עדיין רטוב או העבירי את האצבעות בשיער כדי לנתק אותו.
את בהחלט לא צריך להבריש את השיער שלך כל יום – פשוט השתמשי במסרק המסתבך כשאת שוטפת את השיער שלך או מרטיבה אותו במקלחת.

הגבילי את זה לסביבות פעמיים בשבוע.
שיער מתולתל משגשג על השמנים הטבעיים שלו ואת תסירי אותם אם תחפפי את השיער כל יום. זה יכול להפוך את השיער שלך יבש ומקורזל. כדי לתת לתלתלים שלך את האהבה שמגיעה להם, המתיני כמה ימים בין כל שטיפה.
אל תדאגי – את עדיין יכולה לקפוץ למקלחת, אבל לוותר על השמפו.

זה בסדר גמור להרטיב את השיער. למעשה, זה יכול לעזור לאפס את התלתלים שלך לאותו היום.
זכרי שזו המלצה, אבל ייתכנו מקרים שבהם תרצי לחפוף את השיער בתדירות גבוהה יותר – לאחר האימון או אם השיער שלך שומני.

השתמשי במוצר לשטיפה משותפת במקום בשמפו אם את רוצה לשטוף בתדירות גבוהה יותר.

מחליקי שיער מומלצים

שמפו מסיר את השמנים הטבעיים ליד הקרקפת שלך, מה שעלול להוביל לשיער יבש ושביר. במקום זאת, השתמשי במוצר כביסה משותפת שהוא מרכך ניקוי. זה לא יפשיט את השיער שלך, אז הוא נשאר מתולתל ולחות.

כדי להשתמש בו, עסי ביסודיות קרם כביסה משותפת על הקרקפת שלך לפני שתעבירי אותו בשיער. תני לזה לשבת כמה דקות לפני שאת שוטפת אותו. אין צורך במרכך נפרד! כדי להתחיל,

חפשי כביסה משותפת הכוללת:

  • חומרי לחות כמו דבש או גליצרין צמחי.
  • חומרי ריכוך כגון שמנים וחמאת שיאה.
  • חלבון כמו חיטה או חלבון סויה.
  • קרמי לחות כמו אלוורה או חומצות אמינו.

מה עלי לעשות כדי לטפל בשיער שלי בין השטיפות?

שימו את השיער במים כדי להחיות במהירות את התלתלים.
לפעמים, את מתעוררת והשיער שלך עשוי להיראות מעט מקורזל, או שהתלתלים שלך עלולים לאבד את צורתם במהלך היום. כדי להחיות את התלתלים שלך, התיזי מים על חלק מהשיער שלך וסחפי או עצבי את התלתלים שלך.

עשי זאת בכל מקום שהתלתלים שלך נראים שטוחים או מרוקנים. אם את רוצה להחזיר קצת ברק, שפשפי כמה טיפות של שמן לשיער בין האצבעות שלך והחליפי אותו בזהירות בשיער שלך.
אם את מתכננת לקפוץ למקלחת, זה בסדר גמור להרטיב את השיער – את לא צריכה לעשות עליו שמפו. פשוט הרטיבי את השיער שלך כדי שמבנה התלתלים יתאפס.

הוסיפי מעט מרכך להשאיר אם השיער שלך זקוק לקצת ברק או ניחוח.
בעוד מים הם נהדרים להחיות את התלתלים שלך במהירות, אם יש לך יותר זמן, השפריצי כמות בגודל אפונה של מרכך השארת-אין על כף היד. רססי אותו בכמה שפריצים של מים ושפשפי את כפות הידיים. לאחר מכן, סובבי את ראשך קדימה וסרבלי את השיער כדי להכניס את המוצר לתלתלים שלך.
המרכך מותיר ריח קל ומבטל קרזול שבדרך כלל מקבלים בין הכביסה.

איך אני שוטף וממתן את השיער שלי?

שטפי את השיער עם שמפו ללא סולפט.
סולפטים הם בעצם חומרי ניקוי שמסירים שמן מהשיער שלך. למרבה הצער, אלה קשים מדי עבור שיער מתולתל והם באמת יכולים לייבש אותו.

במקום זאת, עסי שמפו נטול סולפט על הקרקפת שלך. זה לא יקצף כמו שמפו רגיל, אבל זה עושה את העבודה. לאחר מכן, שטפי את שיערך היטב במים קרירים.
אם את מתקשה להפעיל את המוצר על הקרקפת שלך, הוסיפי כמה שפריצים של מים והמשיכי לשפשף.

עסי מרכך שטיפה לתוך השיער שלך והשאירי אותו למשך כמה דקות.
קני מרכך המיועד לשיער מתולתל או גלי כך שהוא סופר מזין. הכניסי את המרכך לתוך כל השיער שלך ותני לו לשבת במשך 3 עד 4 דקות או לפי ההוראות על האריזה. זה נותן למוצר הזדמנות לחדור לשיער שלך להענקת לחות עמוקה יותר.

תבחיני שהשיער שלך מתחיל להתקבץ או להתכרבל. לאחר מכן, שטפי אותו בעזרת מים קרירים.
אם את מרגישה שהשיער שלך עדיין יבש לאורך כל השבוע, אולי תרצי לעשות מצב עמוק שבועי שבו אתה משאיר מוצר עבה יותר על השיער שלך למשך זמן רב יותר לפני שאת שוטפת אותו.

איך אני מייבשת שיער מתולתל באופן טבעי?

סרקי את השיער עם חולצת טריקו והניחי לו להתייבש באוויר.
אל תושיטי יד למגבת האמבט הרגילה שלך כדי לייבש את שיערך. הלולאות במגבת יכולות למעשה להיתקע בשיער שלך ולעשות אותו מקורזל. במקום זאת, הניחי חולצת טריקו שטוחה והעיף את ראשך כך שהשיער שלך ייפול עליה.

עטפי את החולצה סביב השיער והעיפי את הראש לאחור. השאירי את התלתלים לייבוש למשך 10 דקות לפחות. לאחר מכן, הסירי את המגבת ותני לשיער לסיים לייבוש באוויר.
אם את אוהבת להשתמש בקצף סטיילינג או ג’ל, סחטי אותו על כפות הידיים שלך וסחפי אותו לתוך השיער הרטוב שלך לפני שאת מייבשת אותו במגבת. זה מפיץ את המוצר דרך השיער שלך טוב יותר.

השתמשי במפזר אם את צריכנ להאיץ את זמן הייבוש.

בטח ראיתם חיבור מפזר למייבש שיער – זה נראה כמו עיגול גדול עם כתריסר שיניים בולטים החוצה. דחפי אותו על מייבש השיער שלך וסובבי אותו למצב הנמוך ביותר. החזיקי את המפזר ליד שורשי השיער שלך למשך 10 עד 20 שניות. לאחר מכן, הטי את ראשך וכופפי את המפזר סביב קווצת השיער שלך.

יבשי אותו במשך 10 עד 20 שניות. המשיכי להזיז את המפזר סביב הקרקפת והשיער שלך עד שהוא לרוב יבש.
הפסיקי לייבש לפני שהשיער שלך יבש לחלוטין או שאת עלולה לגרום לו להתקרזל.

קונסילר מומלץ

כיצד אוכל להעניק לחות לשיער המתולתל שלי?

השתמשי במוצרי טיפוח לשיער עם מרכיבי לחות.
שיער מתולתל שמוזן נראה מבריק ובריא, אבל השיער שלך יכול להיות יבש ושביר אם הוא לא מקבל מספיק לחות. קראי את תוויות מוצרי טיפוח השיער לפני שאת רוכשת מוצר ובחרי במוצרי לחות ולחות. אלה בדרך כלל מבוססי קרם או קרם כך שהם נצמדים לשיער שלך טוב יותר.

חפשי מוצרים המכילים שמני ארגן, חוחובה ומקדמיה, למשל, מכיוון שהם עושים עבודה מצוינת בלחות לשיער.
אם את רוצה עוד ברק או לחות, שפשפי כמה טיפות של סרום שיער בין כפות הידיים. כווצי את המוצר לתוך השיער כשהוא עדיין רטוב.

אוטמים לחות עם שמן שיער או קרם לעיצוב שיער.
שפשפי כמה טיפות שמן שיער בין האצבעות ועסי אותו על קצוות השיער הרטוב כדי למנוע קצוות מפוצלים. לאחר מכן, שפשפי קרם לחות לעיצוב שיער בין כפות הידיים שלך וסוחפים אותו בשיער שלך. אם את רוצה אחיזה חזקה יותר, ערבבי שפריץ קטן של ג’ל סטיילינג מתולתל לתוך קרם הסטיילינג.

רוצה הגברת לחות גדולה עוד יותר? פנקי את התלתלים שלך במסכת שיער מזינה עמוקה בערך פעם בשבוע. עסי את קרם המיזוג על שיערך הרטוב והשאירי אותו למשך 30 דקות לפני שאתם שוטפים אותו.

הגני על שיער הלחות שלך מפני נזקי חום.
חום ינאב לחות מהתלתלים שלך, וישאיר אותם יבשים או מקורזלים במיוחד. אם את מרבה להשתמש בכלי חום, את יכולה לגרום נזק רב אשר ישאיר את השיער המתולתל שלך מרגיש שביר.
אם את באמת רוצה להשתמש בכלי חום, מרחי חומר מגן חום על השיער שלך לפני שתעצבי אותו. זה יכול לעזור לנעול לחות כך שהשיער שלך לא יתייבש יותר מדי.

איך אני יכולה להגן על השיער המתולתל שלי בן לילה?

שימי את השיער שלך בתסרוקת מגן לפני שאת הולכת לישון.
זה כל כך מתסכל ללכת לישון עם תלתלים יפים רק כדי למצוא ראש מיטה שיצא משליטה בבוקר. שמרי על התלתלים שלך בזמן שאת ישנה על ידי משיכת השיער שלך על החלק העליון של ראשך וקשירתו בצורה רופפת כדי שהראש שלך לא ידחף את התלתלים. את יכולה גם להצמיד תלתלים ספציפיים עם קליפס שיער או סיכות בובי.

להגנה עוד יותר, שים מצנפת על השיער שלך. אם החלק החיצוני של מכסה המנוע הוא סאטן, הפכי אותו מבפנים החוצה כך שהסאטן יבוא במגע עם השיער שלך – לא בד הטרי הגס.

לישון על ציפית סאטן כדי להפחית את החיכוך.
אם יש לך ציפית כותנה או פלנל, תורידי אותה! השיער שלך נתפס על לולאות הבד בזמן שאת ישנה מה שעלול להפוך אותו למקורזל. שימי ציפית סאטן על הכרית שלך כך שהשיער שלך פשוט יחליק על פניו תוך כדי תנועה בשנתך.

את יכולה גם להשתמש בציפית משי. סאטן פשוט הוא אופציה משתלמת יותר.
אם את אוהבת לעטוף את השיער שלך בלילה, השתמשי בצעיף משי!

מהי התספורת הטובה ביותר לשיער מתולתל?

אין תסרוקת אחת מושלמת, אבל יש דרכים להגיע לגזרה נהדרת.
טעויות תספורת נפוצות כוללות שכבות מסורתיות אשר נוטות לגרום לשיער שלך להתקרר. שוחחי עם מעצב השיער שלך על איזה מראה את הולכת. אם את רוצה מראה רך, עם תלתלים מוגדרים, יש לגזור אותם עם התלתל. אם את אוהבת יותר מרקם, בקשי מהם לחתוך כנגד התלתל.
הימנעי משימוש במעצבי שיער שמותחים את שיערך וגוזרים אותו בקו ישר מכיוון שהם לא שמים לב לדפוס התלתלים של השיער שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות