כיצד להתאפר (עבור בנות נוער)?

תוכן העניינים

כיצד להתאפר (עבור בנות נוער)?

להיות נערה הוא זמן מהנה בחייה של כל בחורה, אבל זה יכול לבוא גם עם מתחים. איזה סוג של איפור אני צריך ללבוש? איך אני מורחת מסקרה? קרן או פודרה? למרבה המזל, קל ללמוד איפור עם קצת תרגול!

מכסה פגמים

שטפי את הפנים עם תכשיר ניקוי עדין. גיל ההתבגרות הוא הזמן המושלם לאמץ משטר טיפוח טוב לעור, מכיוון שרוב הסיכויים להתפרצויות יתרחשו בגיל זה. טיפוח העור חשוב גם כאשר מתאפרים, מכיוון שאת רוצה להתחיל עם עור רך ונקי. שטפו תמיד את הפנים לפני הנחת האיפור.

קני חומר ניקוי המותאם לסוג העור שלך, כגון עור שמן, יבש או מעורב. לדוגמה, תכשירי ניקוי קרם טובים לעור יבש.
אם יש לך עור שמן, נסי תכשיר ניקוי עם חומצה סליצילית, בנזואיל מי חמצן או מרכיב אחר שנלחם באקנה.

הקוסמטיקה שלך מכילה עופרת

מרחי קרם לחות על כל הפנים שלך כדי להעניק לחות לעור שלך. האיפור ממשיך בקלות רבה יותר ונמשך זמן רב יותר כאשר העור שלך נרטב! סחטי כמות של קרם לחות בגודל ניקל על אצבעותיכם ועבדו את המוצר לתוך הפנים שלכם בעדינות למשך כ-30 שניות, תוך התרכזות בכל אזור שמרגיש יבש או מתקלף במיוחד.

חפשי קרם לחות עם SPF 15 ומעלה כדי להגן על העור מפני נזקי השמש. SPF חשוב במיוחד אם יש לך אקנה, שכן חשיפה לשמש יכולה להפוך אקנה מרפא לכתמים כהים שלוקח זמן רב עד שהם דהים.

קני קרם לחות המתאים לסוג העור שלך. לדוגמה, אם יש לך עור יבש, לכו על קרם לחות אינטנסיבי וסמיך. אם יש לך עור שמן, נסי קרם לחות קל ונטול שמן

השתמשי בקונסילר כדי לכסות פגמים ועיגולים שחורים. בחרי קונסילר שמתאים לגוון העור שלך וטפחי אותו ישירות על הכתם האדום או מתחת לעיניים אם יש לך עיגולים כהים. השתמשי בבלנדר ביוטי או באצבע שלך כדי לטפוח את הקונסילר לתוך העור שלך עד שהוא נראה מעורבב וטבעי.

הימנעי מניגוב או שפשוף של הקונסילר לתוך העור שלך, כי זה יוריד את הקונסילר.
השתמשי בקונסילר על בסיס צהוב כדי להבהיר עיגולים כהים מתחת לעיניים

איפור מעושן עדין

השתמשי באבקה כדי להגדיר את הבסיס והקונסילר שלך. אבק נלחץ או רופף על הפנים שלך באמצעות מברשת איפור גדולה, תוך התרכזות באזורים שבהם העור שלך נהיה שומני, כמו המצח, האף והסנטר. מרחי גם פודרה על הקונסילר שלך כדי לייצב אותו.

אז כיצד להתאפר עבור בנות נוער?

את יכולה להשתמש באבקה שקופה אם את רוצה מראה שקוף, או גוון שמתאים לגוון העור שלך לכיסוי קצת יותר.
לעולם אל תשתמש באותה מברשת עבור מספר סוגי איפור. אם השתמשת במברשת בסיס עם בסיס, אל תשתמש באותה מברשת כדי לפזר פודרה על הפנים שלך.

הדגשת התכונות שלך

סרקו את הגבות ומלאו אותן קלות עם עיפרון גבות. בעזרת מברשת גבות, מברשת מסקרה נקייה או מברשת שיניים, סרקו את הגבות מעלה ומעלה. זה שומר על מראה מסודר וגדל בצורה הנכונה. אם יש לך גבות דקות או חלקות, השתמשי בעיפרון גבות או אבקת גבות התואמים את צבע השיער שלך כדי למלא אותן קלות.

אל תסרקי את הגבות פנימה.

את יכולה להשתמש באצבע כדי למזג קלות את העיפרון או האבקה כדי להיפטר מכל הקווים הקשים.

מרחי צללית ניטרלית למראה טבעי. בחרי גוון טבעי ומבריק כמו אפרסק רך או בז’ למראה היומיומי שלך. מרחי את הצללית על מרכז העפעפיים, ואז ערבבי את הצבע לשמאל ואז לימין. אם את רוצה יותר הגדרה, החילי צבע כהה מעט יותר, כמו חום רך, על הקפל שלך והתמזגי באותה טכניקה.

את יכולה לטפטף מעט קונסילר על העפעפיים שלך תחילה כדי להעניק לצללית שלך יותר כוח עמידות.

אם יש לך עיניים חומות או לוז, נסי להדגיש אותן עם צבעים חמים כמו נחושת וזהב. לעיניים כחולות או ירוקות, נסי אפורה או שזיף.
אפשר גם להשתעשע עם צבעים מטורפים, כמו כחול. רק זכרו כי אלו בדרך כלל לא צבעים יומיומיים, אלא לאירועים מיוחדים ולמראה לילה.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות