כיצד להתאפר איפור טבעי?

תוכן העניינים

כיצד להתאפר איפור טבעי?

בין אם את רק מתחילה להתאפר או שאת רוצה לאמץ מראה עדין יותר, איפור טבעי יכול להיות יפה ומחמיא. גם אם מעולם לא ניסית את זה לפני כן, קל להשיג את המראה הזה בעצמך!

נקי את הפנים שלך מכל איפור קודם. שימי מסיר איפור או מים על צמר גפן. טפטפי או שפשפי את צמר הגפן במעגלים קטנים כדי להסיר איפור ישן.

קבעי את סוג העור שלך ונקי, גוון והעניק לחות עם מוצרים מתאימים פעמיים ביום. אם יש לך בעיות עור כמו כתמים/שחורים, פילינג את העור.

הרטיבי את הפנים שלך. בעזרת טפטוף קטן בגודל אפונה, שפשפי בעדינות תחליב ללא ריח ללא שמן. קרמים ריחניים יכולים להחמיר את העור ולגרום להתפרצויות או לתגובה אלרגית, וקרמים שומניים יעודדו אקנה.

למראה טבעי יותר, במקום להשתמש בבסיס, השתמשי בקרם לחות בגוון. קרמי לחות כהים משתלבים תוך כדי השחרת גוון העור שלך ולרוב מכילים ס.פ.ף. אותן בנות מזל עם עור צלול יותר ייראו בצורה הטובה ביותר באמצעות קרם לחות כהה.

מחליקי שיער מומלצים

עוד על: איך להרגיש יפה?

מרחי קונסילר על כל פגמים וסביב העיניים. מריחת הקונסילר לפני הבסיס עוזרת לשמור על כמות מינימלית של הבסיס.

ודאי שזהו בדיוק אותו צבע כמו העור שלך. כאשר את מורחת את הקונסילר, עשי זאת ישירות על המקום ולא מסביבו. זאת כדי למנוע אפקט הילה והדגשה של הנקודה. אופציונלי להגדיר עם אבקה בז ‘.
היזהרי לא להגזים על הקונסילר; את רק צריכה מספיק כדי לכסות את המקום.

מרחי בסיס אבקה על החלקים השמנוניים יותר של הפנים שלך.

לפני שתתחילי, עדיף לקבוע אם את משתמשת בצבע הבסיס הנכון או לא. הכניסי לאור טבעי ובדוק את הבסיס כדי לוודא שזה הצבע המתאים לעור שלך. טפחי כמה סימנים על הלחי והזוויו את הפנים בדרכים שונות כדי לראות אם הצבע מתאים.

רכשו את המוצר הנמכר ביותר בחברתנו:

הקליקו על התמונה למעבר למוצר:

מסלסל שיער עם 5 אפשרויות עיצוב - דונה אלקסיה

 

 

קחי את האצבע שלך או ספוג טפח בבסיס, וטפחי אותו על הפנים שלך, ערבבי אותו עד שזה נראה כמו גוון העור שלך.

הקפידי ללכת מתחת לקו הלסת שלך; אם תעצרי בקצה הפנים שלך, יהיה קו ברור היכן שהבסיס מסתיים, מה שיגרום לזה להיראות כאילו את לובשת מסכה.

את לא צריכה למרוח בסיס על כל הפנים שלך. פשוט שימי אותו על אזורים שאין להם צבע עקבי ותשלבי אותו.
אם יש לך שקיות או שינוי צבע מתחת לעיניים, צרי 3 נקודות על קו העיגולים מתחת לעיניים. מערבבים אותו בעדינות באמצעות הקמיצה. זה ההפתעה שלנו: איך להתאפר איפור מעושן עדין?

יש למרוח ברונזר. יש אנשים שמחכים עד לאחר שהם מורחים איפור טבעי על העיניים כדי להוסיף ברונזר או סומק. ברונזר הוא דרך מצוינת להעניק לעצמך זוהר טבעי.

צחצחי קלות ברונזר על כל הפנים (או רק לאורך עצמות הלחיים  למראה שיזוף טבעי).

עם זאת, ברונזר יכול להיראות טיפשי על אנשים עם עור חיוור אם מיושם בצורה לא נכונה. תתאמני בבית עם ברונזר כדי לראות אם זה נראה לך טוב לפני שאת יוצאת עם זה. אם את לא אוהבת את איך שהוא נראה, דלגי על שלב זה.

מרחי סומק. אם לא היית מרוצה מהברונזר, תוכלי למרוח סומק במקום. סומק קרם בדרך כלל עובד טוב יותר מאשר פודרה כי הוא נותן לך מראה טל ומחזיק מעמד זמן רב יותר.

בעזרת סומק קרם בגוון שמפניה, משפשפים מעט על הקמיצה ומערבבים על עצמות הלחיים. שימי לב שלא כדאי למרוח גם סומק וגם ברונזר; תבחרי אחד.

קראו עוד על: איפור עיניים עדין.

מריחת איפור עיניים כדי ליצור איפור טבעי

רפדי את קו הריסים העליון שלך בעיפרון קול חום, שחור או אפור. יש נשים שמעדיפות לא לעשות זאת, שכן אייליינר נראה קצת פחות טבעי מאשר עין עם מסקרה בלבד.

מומחי יופי אחרים אומרים לרפד את העיניים שלך עם תוחם ג’ל צלוי. עיפרון נראה פחות טבעי מאשר תוחם נוזלי או ג’ל וג’ל קל יותר לערבב. קו שני שליש מקו הריסים העליון ושליש מקו הריסים התחתון. כתם את הקו עם צמר גפן.

השתמשי באיילינר לבן כדי לגרום לעיניים שלך להיראות גדולות יותר. רפדי את פינות העיניים הפנימיות באייליינר לבן או בצללית לבנה כדי להעניק לעינייך מראה בהיר יותר.
יש אנשים שאוהבים להוסיף מעט אייליינר לבן או צללית מתחת לעצם הגבה כדי לגרום לעיניהם להיראות בהירות וערות יותר.

שקלי להשתמש בצללית. השתמשי בשני גוונים של צללית למראה מקצועי. הצבעים שתבחרי צריכים להיות זהב, חום או כסף, בהתאם לגוון העור ולצבעו. הניחי גוון בהיר ונייטרלי על כל המכסה שלך ומעל הקפל שלך והשתמשי במעט כהה יותר כדי לרפד בעדינות את המכסה העליון ולתאר את הקפל שלך. למראה טבעי, זכרו למזג את הצבעים.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות