כיצד להשתמש בצללית ירוקה כדי לכסות פצעון אדום?

תוכן העניינים

כיצד להשתמש בצללית ירוקה כדי לכסות פצעון אדום?

לכולנו היה יום שבו קונסילר רגיל בצבע עור פשוט לא היה מכסה פצעון אדום ענק שצץ בן לילה. אם האיפור הרגיל שלך לא עושה את העבודה, נסי תרופה מאולתרת המשתמשת בצללית ירוקה כדי להסוות פגמים עקשניים במיוחד. אל דאגה – השיטה הזו לא תגרום לכם להיראות כמו הגרינץ’! ראה שלב 1 למטה כדי להתחיל.

שלבים

טפטפו מעט וזלין על הפצעון כדי להפחית את האדמומיות. שלב זה הוא אופציונלי.

טעני צמר גפן עם הצללית הירוקה הכהה שלך וכסי לחלוטין את הפצעון שלך. וכן, זה אומר שתהיה לך כתם ירוק ענק על הפנים, אבל אנחנו נדאג לזה.
אם יש לך עור בהיר מאוד או רוזציאה, ייתכן שהגוון הירוק לא יעבוד טוב. במקרה זה, נסי לכסות את הפצעון בגוון צהוב.

איך להיראות נהדרת רעננה ויפה

כסי את הצללית באבקת פנים כדי לייצב אותה.

טפחו (אל תשפשפו) את הקונסילר בצבע הבשר שלכם על הפצעון. האזור כנראה עדיין יהיה בצבע ירקרק קל. לתוצאות הטובות ביותר, השתמשו בקונסילר אטום

קחי צמר גפן חדש, טבל אותו במסיר איפור ונקה את האזור סביב הפצעון שלך.

טפטפו שכבה נוספת של קונסילר על הפצעון כדי לטפל בשאר הצבע הירוק.

עוד על: איך להשיג עור נקי?

סיימי עם שגרת האיפור הקבועה שלך. במידת הצורך, תוכלי להוסיף שכבה נוספת של קונסילר לאחר שתניח את הבסיס.

הקפידי לשים את האיפור על הפצעון שלך עם פודרה!

איך להפסיק לקטוף אקנה מהעור?

איסוף פגמים הוא הרגל אימפולסיבי, ויכול להימשך עד שנים. את יודעת יותר טוב, אבל את עדיין מוצאת את עצמך עושה את זה שוב ושוב; הולכת לשום מקום.

להלן כמה טיפים להפסקת הבחירה באקנה:

קביעת תאריך

קבעי תאריך בעתיד הקרוב שבו את רוצה להיות הכי ברורה. התאריך שתבחרי חשוב מאוד. קביעת תאריך יותר בעתיד משאירה יותר מקום לטעויות; כמו ב, את יכולה להרגיש שאת יכולה לבחור, ועדיין יש לך זמן שזה יתבהר שוב, מה שאוכף את ההרגל. קבעי תאריך בסביבות כמה שבועות בעתיד, כאשר, אם תבחר, זה לא יתרפא בזמן.

אמרי לעצמך שאת יכולה לקבל את העור הצלול ביותר שלך מהיום שבו את מתחילה ועד היום שבו עמדת ביעד שלך, ולאחר מכן, הגדירי עוד אחד.

בחרי תאריך עם חשיבות. זה עוזר לבחור תאריך שיש לו משמעות כלשהי עבורך, כמו יום שבו תראה אנשים שחשובים לך, והיית רוצה לפגוש בעלי עור ברור יותר.

את יכולה להכין אחד בעצמך על ידי תכנון יום בחוץ עם החברים שלך, או ללכת למקום שבו תכירי אנשים חדשים, ותעשי רושם ראשוני. הרעיון המרכזי הוא להיות בכל מקום שתרצו להיות בו עם עור ברור יותר.

גוונים בשיער

לטפח את עצמך ולמצוא הרגלים חדשים

לבשי כפפות. שיש שכבה בין האצבעות והעור שלך מקשה על הבחירה. תלו כפפות גומי על הדלת למקום שבו בוחרים בדרך כלל. כשאת נכנסת פנימה, לבשי אותם, ואז תורידי אותם כשאת עוזבת.
אם נגעת בעור שלך, כסי אותו בווזלין ותחבושת בלילה כדי לתת לו להחלים ולמנוע איסוף נוסף.

כסי את המראה. סביר להניח שתבחרי אם אינך יכול לראות את זה. בחירה באקנה היא הרגל אימפולסיבי, שמופעל כאשר את רואה את הפגמים שלך, ורוצה שהם ייעלמו באופן מיידי, כך שכיסוי המראה יכול להיות מועיל.

אפשרות אחת היא תליית לוח שנה עם סימון היכן המטרה שלך היא מעל המראה. את יכולה להשתמש בפוסטר, או בתמונה, אבל הכל עדיף מכלום.

עשי את הציפורניים שלך טוב. ציפורניים יפות עשויות להניע אותך לא לשרוט את העור ולהרוס אותן, אבל אחת הדרכים האפקטיביות לקשט את הציפורניים שלך היא להוסיף אבני חן, או כל קישוט לקצוות הציפורניים שלך, כדי שלא תוכלי להרים את העור שלך. גם אם ניסית, כי העיטור מתנהג כמו גוש נגד העור שלך, אז זו לא הציפורן שלך שנוגעת בעור שלך, זה הפלסטיק.

השתמשי במסכת פנים. מסיכת פנים מונעת ממך לגעת בפנים שלך. אם יש לך טיפול קבוע לטיפוח העור, מסכה עלולה להפריע לתרופות שאת משתמשת בהן, אז הנה מסיכה שתוכלי להשאיר עליה כל עוד תרצי שלא תשבש את תהליך הטיפול התרופתי לעור שלך. תצטרכי למרוח ג’ל אלוורה לאזור, ולהשרות נייר בעוד אלוורה. למרוח על הפנים. אלוורה מרפא פצעים פי מיליון יותר מהר מאשר בלי, ומפחית אדמומיות.

תצטרכי את הפריטים הבאים:

  • אלוורה.
  • מגבות נייר/נייר טישו/נייר אורז.
השגת המטרה שלך

אל תצפי שיהיה לך עור צלול לחלוטין עד שתגיעי ליעד שלך. זה אידיאלי, אבל ריפוי אקנה לוקח הרבה זמן, אז פגמים זה בסדר. מה שחשוב זה שיש לך פחות ממה שהיה לך קודם לכן, קחי את זה יום אחר יום, ותדעי שיש מהמורות בדרך.

עברו לדף: ערכות איפור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות