כיצד להשתמש בחומץ ליופי?

תוכן העניינים

כיצד להשתמש בחומץ ליופי?

כחלופה למוצרי טיפוח טיפוסיים, חומץ ליופי יכול להציע כמה יתרונות מפתיעים. חומץ תפוחים אורגני, מזוקק מתפוחים גולמיים, הוא החומץ הנפוץ ביותר עבור יישומי יופי. החומציות של החומץ, יחד עם תכונותיו האנטי דלקתיות, הופכות אותו לחלופה טבעית לטיפול בעור, בשיער ובציפורניים.

לייפות את הפנים שלך

הכיני טונר. לשם כך, שלבי חומץ תפוחים עם חפצי בית אחרים. טונרים לפנים המשתמשים בחומץ תפוחים יכולים לעזור להידוק העור, למזער את הנקבוביות ולהסיר כל עקבות של איפור.
חומצות אלפא הידרוקסיות הטבעיות הקיימות בחומץ תפוחים עוזרות לקלף את העור. 

טיפוח פנים

מתכון פופולרי לטונר הוא חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים.
פריטים ביתיים אחרים, כגון תה ירוק או קמומיל, וג’ל אלוורה, ניתן להוסיף לטונר בהתאם לצרכי העור שלך.
לשימוש, נערי את תערובת הטונר לפיזור אחיד של החומרים ומרחי על העור שלך באמצעות צמר גפן רווי.
הקפידי להימנע מאזור העיניים.
אם הטונר מגרה את העור שלך יותר מאשר עקצוץ קל, שטפי אותו מיד.

השתמשי בחומץ תפוחים לטיפול בפצעונים. חומץ יכול לשמש לטיפול בהתפרצויות מזדמנות בגלל תכונותיו האנטיבקטריאליות ויכולתו לשחרר סתימות של נקבוביות חסומות.
לטיפול בפצעון, הרווי צמר גפן בחלק אחד של חומץ ושני חלקים מים. מרחי את צמר הגפן על העור הפגוע למשך 10 דקות. חזרי על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהפצעון ייעלם.

הכיני מסכת פנים מרגיעה עם חומץ. יחד עם חומרי יסוד אחרים במטבח, חומץ תפוחים יכול לשמש להכנת מסכה להבהרת או להרגעת עור לחוץ. מכיוון שערך ה-פ.ה. של חומץ תפוחים דומה לזה של העור שלנו, מסכות אלו יכולות להרגיע ומאזנות מחדש.

  • למסכה מרגיעה, שלבי 1 כף חומץ תפוחים עם 2 כפות דבש ומרחי על פנים נקיות. השאירי את המסכה למשך עד 20 דקות ושטפי.
  • מתכון אחר כולל ½ כפית אבקת כורכום, ½ כפית חומץ תפוחים, 1 כף דבש וחצי כפית חלב. שלבי את כל המרכיבים ומרחי על הפנים למשך כ-20 דקות כדי להשיג עור בריא וזוהר.

השתמשי בחומץ ליופי כדי לעזור להילחם בכתמי גיל. חומצות האלפא הידרוקסיות בחומץ תפוחים מקלפות בעדינות ויכולות לסייע בתחלופת תאים על כתמים כהים.

לשימוש, יש לדלל חלק אחד של חומץ תפוחים עם חלק אחד של מים. להרוות צמר גפן בתערובת זו ולמרוח על כתמי הגיל. השאירי למשך 30 דקות לפני השטיפה.
על ידי ביצוע פעולה זו פעמיים ביום במשך כשישה שבועות, ניתן לראות דהייה הדרגתית של הכתמים. קראו עוד על: איך להרגיש יפה מבפנים?

טיפול בשיער וציפורניים

לכבוש קשקשים עם חומץ. הפתיתים הלבנים והעור המגרד המאפיינים קשקשים יכולים להיגרם מעור שמן, עור יבש או פטרייה. חומץ יכול לעזור להקל על התסמינים הללו במגוון דרכים.
התכונות האנטי-פטרייתיות של חומץ תפוחים יכולות להיות יעילות בהריגת הפטרייה, אם זו הסיבה לקשקשים שלך.

איכויות פילינג של חומץ עוזרות להסיר תאי עור מתים מהקרקפת שלך, ומקלה שוב על תסמיני הקשקשים.
שיטה נפוצה אחת לטיפול בקשקשים כוללת ערבוב של 2 כפות חומץ תפוחים עם 2 כפות מים חמימים. עסי על הקרקפת למשך 5 דקות, ואז שטפי ושמפו. חזרי פעמיים או שלוש בשבוע.

הגבירי את הברק של השיער שלך. שימוש בחומץ ליופי תפוחים כחלק קבוע משגרת טיפוח השיער שלך יכול להשאיר אותך עם כתמים יפים.
חומץ יכול לעזור להמיס ולהסיר את הצטברות מוצר העיצוב ואת הזיהום הסביבתי שמותיר את שיערך עמום וחסר חיים.

פתיחת תלתלים שיער

לאחר החפיפה בשמפו, שטפי את שיערך בתערובת של 2 כפות חומץ תפוחים וכוס מים חמימים. לשטוף, ואז להתקין כרגיל.
שטיפת חומץ יכולה גם לעזור לאטום את קוטיקולת השיער, ולאפשר לשיער לשמור על לחות רבה יותר ולהיראות מבריק. בנוסף, זה יכול לעזור למנוע קצוות מפוצלים. 

השתמשי בחומץ כדי לרפא את הציפורניים שלך. האנזימים וחומרי הזנה המצויים בחומץ תפוחים יכולים לעזור בפתרון מגוון בעיות ציפורניים.
השרי ציפורניים צהובות פעם ביום בחומץ תפוחים כדי להסיר שינוי צבע. לעתים קרובות, הצהבהבות נגרמת על ידי פטרייה שניתן להתמודד איתה על ידי השריית חומץ. 

חומץ יכול לשמש גם כדי לסייע בשמירה על הציפורניים. שלבי פירה אננס טרי וחומץ ולעסי על ציפורניים. לשטוף לאחר מספר דקות.
לפני ליטוש הציפורניים, נגבי אותן עם צמר גפן ספוג בחומץ כדי לעזור למניקור שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר. 

תיקון בעיות יופי אחרות

לגרש רגליים מסריחות חח. אינך חייבת להשתמש בתרסיסי כף רגל יקרים או באבקות כדי להילחם בריח כף הרגל. טבילה מהירה בתמיסת חומץ תפוחים יכולה לעזור לפתור את הבעיה.
התכונות האנטיספטיות של חומץ תפוחים עוזרות לחטא את כפות הרגליים ולהרוס חיידקים גורמי ריח.
שלבי 1 כוס חומץ תפוחים ו-4 כוסות מים חמימים בקערה גדולה. השרי את הרגליים למשך 15 דקות ולאחר מכן שטפיוייבשו אותן.

זיהום פטרייתי זה מטופל בקלות עם חומץ. טבילה יומית בתמיסה של חלק אחד חומץ ושני חלקים מים חמימים יכולה לעזור להקל על הגירוד ותסמינים אחרים הנגרמים על ידי הזיהום.

להילחם ביבלות. נסי את השיטה הטבעית הזו להסרת יבלות טורדניות. השרי כרית צמר גפן בחומץ תפוחים וחבשי אותו ליבלת. הישארי במקום למשך הלילה, וחזרי על הפעולה מדי יום עד שהיבלת שלך נעלמת.

להרגיע צריבה בסכין גילוח. ניתן לעזור לבליטות האדומות המגרדות הנובעות לפעמים מגילוח עם התכונות האנטי דלקתיות של חומץ תפוחים. כל שעלייך לעשות הוא להחליק צמר גפן טבול בתערובת של מים וחומץ תפוחים על הבליטות. העור יורגע, והתערובת תעזור לקלף ולהקל על שערות חודרניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות