לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

כיצד להסיר שיערות חודרניות עמוקות?

תוכן העניינים

כיצד להסיר שיערות חודרניות עמוקות?

אם יש לך נקודה מודלקת ומגרדת על העור שלך מיד לאחר הגילוח, ייתכן שיש לך שיערות חודרניות. שערות חודרניות נגרמות משיער מתכרבל וצומח לאחור או הצידה לתוך העור שלך. שערות חודרניות עמוקות יכולות לפעמים להישאר במשך שבועות או חודשים, והן עלולות לגרום להרבה כאב וגירוי.

אם את מתמודדת עם שיער חודר עמוק, קראי את המאמר הזה כדי לראות איך את יכולה להסיר אותו בבית ומתי את עשוייה להזדקק לעזרה של רופא.

בבית

שטפי את האזור עם מטלית רחצה. אם את מתכוונת לנסות להסיר את השיער החודרני, השתמשי במטלית רחצה רטובה או במברשת שיניים רכה כדי לשפשף בעדינות את האזור במים וסבון. לכי לאט, ושפשפי בתנועות סיבוביות כדי לשחרר את השיער ולשחרר את העור. את לא צריכה לעשות פילינג, מכיוון שזה עלול לגרום לגירוי נוסף.

נסי לעשות זאת במשך מספר דקות כדי לשחרר בעדינות את השיער החודרני ולהקל על הסרתו.

שמן קיק לשיער

השתמשי במחט כדי להרים בעדינות את השיער מחוץ לעור. סטריליז מחט קטנה על ידי טבילה באלכוהול ותן לה להתייבש באוויר. אם את יכולה לראות את לולאת השיער הקטנה מבצבצת החוצה מהעור שלך, השתמשי במחט כדי לחטט בעדינות את השיער כלפי מעלה. לכי לאט, והשתמשי במגבת רחצה חמה כדי לשמור על הנקבוביות שלך פתוחות. קראו עוד על: איך לאדות שיער?

המטרה היא להוציא את השיער מהעור שלך כדי שיוכל לצמוח כמו שצריך. אם את יכולה למשוך את השיער מספיק כדי שתוציא אותו מתחת לעור שלך, זה נהדר! השיער החודרני שלך נפתר, ואת לא צריכה לעשות שום דבר אחר.
אם את לא יכולה לראות את לולאת השיער הקטנה, פשוט השאירי את השיער החודר לבד. עם הזמן, השיער עשוי לעלות אל פני השטח, ואת יכולה לנסות להרים אותו החוצה עם מחט.

הימנעי מגילוח, פינצטה או שעווה באזור. שערות חודרניות יכולות להחמיר אם תמשיכי להתגלח או להסיר את השיער. אם את רוצה לתת לשיער החודר להסתדר לבד, נסי להשאיר את האזור לבד. במקרים מסוימים, אפילו שערות חודרניות עמוקות יסתדרו תוך 1 עד 6 חודשים. קראו עוד על: איך לשמור תלתלים בלחות?

כאשר את מבחינה לראשונה בשיער חודרני, נסי פשוט להשאיר אותו לבד לזמן מה כדי לראות אם זה מסתדר מעצמו. לאחר מספר שבועות או חודשים, את יכולה להמשיך לנסות להסיר אותו בעצמך בבית.

הימנעי מלקטוף או לגרד את השיער החודרני. למרות שזה עשוי להיות מפתה לקפוץ או לפרוץ את השיער החודר שלך, פעולה זו יכולה למעשה להחמיר את המצב. בנוסף, פתיחת העור כך עלולה להשאיר אותך פגיע לחיידקים, מה שעלול להוביל לזיהום. כאשר יש ספק, השאירי את השיער החודרני שלך לבד.

עוד על: כיצד להסיר צבע שיער מהעור לאחר התייבשותו?

טיפול רפואי

פני לרופא אם השערות החודרניות שלך כרוניות או נגועות. רוב הזמן, שערות חודרניות אינן סיבה לדאגה. אם יש לך מספר שערות חודרניות בחודש או שאת חושבת שהשיער החודרני שלך נגוע, זה הזמן לקבוע תור לרופא שלך. סימני זיהום כוללים כאב, נפיחות, עור חם וחום.

השתמשי ברטינואיד שנקבע על ידי הרופא שלך. קרמי רטינואידים יכולים לסייע בהסרת תאי עור מתים מהעור שלך, מה שיכול לפתוח את הנקבוביות שלך ולשחרר שערות חודרניות. אם השיער החודרני שלך גורם לגירוי מתמשך, פני לרופא ושאלי לגבי קרם רטינואיד כמו טרטינואין. הרופא שלך יכול להגיד לך באיזו תדירות למרוח אותו וכמה קרם להשתמש.

קרמי רטינואידים הם מרשם בלבד, אז תצטרכי לקבל אחד מהרופא שלך.

מרחי קרם סטרואידים כדי להפחית את הדלקת. שערות חודרניות יכולות לפעמים להתנפח ולהרגיש אי נוחות. אם העור שלך אדום או דלקתי, פני לרופא ושאלי לגבי קרם סטרואידים כדי להרגיע את העור שלך. את יכולה בדרך כלל להשתמש בקרם סטרואידים פעם ביום כדי להפחית נפיחות ודלקת.

זוהי אפשרות מצוינת אם השיער החודרני שלך כואב או גורם לך לאי נוחות.

השתמשי בקרם אנטיביוטי כדי לטפל או למנוע זיהומים. שערות חודרניות עמוקות שנצמדות לזמן מה עלולות לפעמים להידבק. הרופא שלך עשוי לרשום קרם אנטיביוטי כדי להפחית את הסיכוי לזיהום, במיוחד אם העור שבור. אם השיער החודרני שלך כבר נגוע, ייתכן שתצטרכי לקחת אנטיביוטיקה דרך הפה.

סימנים לזיהום כוללים נפיחות, גירוד, אדמומיות, גירוי וחום. אם את חושבת שהשיער החודרני שלך נגוע, קבעי תור לרופא שלך מיד.

איך לשמור על הפנים שלך נקיות

מניעת שיערות חודרניות

פילינג את העור לפני הגילוח. תאי עור מתים עלולים לסתום את סכין הגילוח ולהוביל לגירוי נוסף, שעלול לגרום לשערות חודרניות. לפני הגילוח, השתמשי בפילינג כימי או פיזי על כל האזור כדי להכין את העור שלך. השתמשי במטלית רחצה ובמים חמים כדי לשפשף בעדינות את העור בתנועות איטיות ומעגליות כדי למנוע כל גירוי.

פילינג כימי מתאים לאזורים רגישים, כמו הפנים או קו הביקיני. פילינג פיזי פועל טוב יותר על עור קשה יותר, כמו הרגליים או הידיים.

השתמשי בסכין גילוח חדש לגמרי. סכיני גילוח עמומים נוטים למשוך או למשוך את העור, מה שעלול לגרום לשערות חודרניות. לפני שאת מתגלחת,החליפי את סכין הגילוח שלך בלהב חדש, או נקי היטב את הישן שלך אם הוא אינו חד פעמי. אם את משתמשת בסכין גילוח חשמלי, הוסיפי מגן גילוח מספר 1 כדי להימנע מגילוח קרוב מדי לעור.

אם את משתמשת בסכין גילוח חד פעמי, נסי להחליף את הלהב כל 5 עד 7 גילוחים, או יותר אם את נוטה לשערות חודרניות.
אם את משתמשת בסכין גילוח חשמלי, נקי את הלהב כל 3 עד 4 גילוחים.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

מסיר שיער ללא כאב

השרי את העור במים חמים לפני הגילוח. מים חמימים פותחים את הנקבוביות ומפחיתים את הסיכוי לשיער חודרני. את יכולה לעשות מקלחת חמה לפני שאת מתגלחת, או שאת יכולה להשרות מטלית רחצה במים חמים ולאחר מכן ללחוץ אותה על העור שלך למשך כמה דקות.

גילוח בכיוון שגדל השיער שלך. יציאה נגד הגרגר עלולה לגרום לשיער לצמוח לאחור לתוך העור, ולגרום לשיער חודרני. במקום זאת, כווני את סכין הגילוח לכיוון שהשיער שלכם צומח, ונסי לדבוק בכיוון הזה כל הזמן. הגילוח שלך יהיה הרבה יותר חלק, והעור שלך יודה לך!

אולי את לא ממש מתקרבת לגילוח בדרך זו, אבל תהיה לך הרבה פחות סיכוי לקבל בליטות גילוח או שיערות חודרניות.

שקלי טיפול בלייזר כמוצא אחרון. אם את נוטה לשערות חודרניות, גילוח, שעווה ופינצטה עשויים להיות לא אפשרויות נהדרות עבורך. במקום זאת, שקלי הסרת שיער בלייזר, תהליך המשתמש בלייזרים כדי לחדור לעומק זקיק השערה ומעכב צמיחה מחודשת.

הסרת שיער בלייזר יכולה להימשך חודשים ואף שנים, והשיער שצומח בחזרה בדרך כלל אינו עבה כפי שהיה קודם. זכרי, עם זאת, הסרת שיער בלייזר בדרך כלל אינה מכוסה בביטוח מכיוון שהיא נחשבת להליך קוסמטי.

בהתאם לאזור שאת עושה, הסרת שיער בלייזר עלולה לגרום לשלפוחיות או להכהות של העור.
בדרך כלל, הסרת שיער בלייזר היא 350 עד 400 לכל מפגש. אם השיער שלך עבה מאוד או שאת מבצעת לייזר באזור גדול, ייתכן שתצטרכי מספר פגישות.
זכרי שהסרת שיער בלייזר עובדת רק על שיער כהה – עם שיער לבן, בלונדיני או אפור, אין מטרה לאנרגיית הלייזר.
אלקטרוליזה היא פתרון טוב יותר לאנשים עם שיער בהיר יותר.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות