כיצד להסיר זפת מהעור?

תוכן העניינים

כיצד להסיר זפת מהעור?

קבלת זפת על העור שלך יכולה להיות כאב תרתי משמע. את עשוייה לחשוב שאת יכולה לקבל זפת על העור שלך רק בעבודות בנייה או תיקון בית. אבל את יכולה גם לקבל זפת על העור שלך מדברים כמו הליכה על החוף.

זפת דביקה מאוד, מה שעלול להקשות על הסרה מהעור. במקרים מסוימים, זפת עלולה לשרוף את העור או לגרום לפציעות אחרות הדורשות טיפול רפואי. את יכולה להסיר זפת מהעור שלך על ידי ביצוע עזרה ראשונה, קפיחת הזפת מהעור שלך והסרת שאריות וכתמים שלה מהעור שלך.

ביצוע עזרה ראשונה על עור מכוסה זפת

העבירו מים קרים על הזפת מיד. מניחים את העור מכוסה בזפת מתחת למים קרים וזורמים. עבור אזורים גדולים יותר של העור, עשי מקלחת קרה.

שמרי את העור המכוסה במים או מתחת למים למשך 20 דקות לפחות.

זה יכול למנוע מהזפת לשרוף את העור שלך בזמן שאתה קובע אם אתה זקוק לטיפול רפואי מיידי או יכול להסיר את הזפת בבית.

הימנעי משימוש במים קרים מאוד או בקרח על הזפת עד שתקבע את דרך הפעולה שלך.

הימנעי מלקטוף בזפת. שמור על האצבעות שלך מלקטוף בזפת עד שהיא מתקררת לחלוטין על העור שלך. מתן לזפת להתקרר במלואו לפני הסרתה יכול למזער את הסיכון לנזק לעור שמתחתיו ולהבטיח שהיא מתרפאת כראוי.

דוחה זפת מהעור שלך

להדביק את הזפת בקרח. שפשפו את העור שיש עליו עם קוביית קרח או שקית קרח. המשיכי לשפשף עד שהזפת מתקשה או נסדקת. זה יכול להקל על קילוף הזפת מהעור שלך ולטפל בכל נזק או להסיר כתמים.
אם העור שלך מתקרר מדי, הסירי את הקרח והניח לזפת לשבת כמה דקות. זה יכול למנוע שריפת קרח או כוויות קור.

איך להשיג עור נקי

מקלפים זפת מוקשה וסדוקה. בעזרת תנועות משיכה עדינות, קלף כל זפת מקוררת מהעור שלך. אם הזפת נסדקת, המשך לקלף חתיכות קטנות עד שתסיר כל חתיכה. קילוף הזפת עלול לפגוע או לגרום לך לאי נוחות מלשלוף שערות קטנות שנתפסו בזפת. אם הסרת הזפת הופכת לכאובה מדי, פני לטיפול רפואי כדי למזער את הסיכון לנזק לעור שלך.

הקשיחי שוב את הזפת בקרח אם היא מתרככת מחום הגוף שלך.

שכבה על קרם פוליסורבט. יש למרוח על העור עם זפת עליו. אפשר לזה לעבוד לתוך הזפת ולעור שלך במשך כמה דקות לפני ניגוב עדין משם עם מטלית נקייה או לשטוף אותה במים חמים.

זו עשויה להיות הדרך האפקטית והבטוחה ביותר להסרת זפת. שני המוצרים הללו מפרקים זפת, הם כמעט לא רעילים ועשויים לגרום פחות כאב ונזקים לעור שלך.

מורחים על מיונז. מורחים שכבה עבה של מיונז על הזפת שהתקררה. תן למיונז לעבוד לתוך העור שלך לפחות 30 דקות.

זה מאפשר למיונז לפרק את הזפת. לאחר מכן, נגב בעדינות את המיונז והזפת מהעור שלך עם מטלית נקייה או מברשת רכה. בצעי מעקב על ידי ניקוי העור הפגוע כדי להסיר שאריות, כתמים או חיידקים.

עוד על: איך לעלות במשקל מהר (לנשים)?

הסרת זפת מהעור?

מכסים את האזור המכוסה בשמנים ביתיים. חפש במזווה שלך סוגים שונים של שמן שאתה אוכל או שמה על העור שלך. שפכו כמות נדיבה מהשמן שבחרת על הזפת והעור שמסביב. נותנים לשמן לעבוד לתוך הזפת במשך 20 דקות.

לאחר מכן קלף או גרד בעדינות את הזפת מהעור שלך. שטפו או נגב את עודפי השמן והזפת עם סבון עדין, מים נקיים ומטלית רכה.

השמנים הביתיים הבאים יכולים גם להסיר זפת מהעור שלך.

שמן חמניות, שעשוי להיות יעיל במיוחד:

  • חמאה.
  • שמן תינוקות.
  • קנולה.
  • שמן קוקוס.
  • שמן זית.

מכסים את הזפת בג’לי נפט. מורחים שכבה של ג’לי נפט על העור המזופת והאזור שמסביב. המתיני חמש דקות כדי לתת לג’לי נפט לעבוד לתוך הזפת. לאחר מכן נגבי בעדינות את עודפי הג’לי והזפת מהעור שלך.

בצעי מעקב על ידי ניקוי ושטיפה של העור שלך כדי להסיר זפת או כתמים מתמשכים.

אז כיצד להסיר זפת מהעור?

הימנעי מכימיקלים רעילים. את עשוייה לקבל הצעות להסרת זפת מהעור שלך באמצעות חפצים ביתיים כגון מסיר לק.

הימנעי מכל דבר שעלול להיות רעיל מכיוון שהעור שלך יכול לספוג אותו והמוצר עלול להזיק לבריאות שלך.

איפור טבעי ויפה

הימנעי מהפריטים הביתיים הבאים על העור שלך כדי להסיר זפת:

  • כּוהל.
  • אציטוֹן.
  • מסיר לק.
  • נפט.
  • אתר.
  • בּנזין.
  • אלדהידים.
פילינג שאריות זפת וכתמים

הסירי כתמים עם מברשת קרצוף. זפת עלולה להשאיר כתמים על העור שלך גם לאחר הסרתה. קרצוף העור בעדינות יכול להסיר כל עודפי זפת או כתמים ממנו. שפשפו בעדינות מטלית נקייה או מברשת קרצוף רכה על כתמים או פיסות זפת מתמשכות. לאחר מכן נקי את עורך ושטוף אותו במים חמים.

חזרי על תהליך הקרצוף במידת הצורך.

נקי כתמים בעזרת פומיס. בעזרת תנועה סיבובית עדינה, שפשפי אבן ספוג על כל זפת או כתמים. השתמשי בסבון עדין יחד עם אבן הספוג אם תרצי. לאחר מכן שטפו את האזור במים חמימים וייבשו אותו במגבת נקייה.

זה יכול בקלות וביעילות להסיר כל זפת מתמשכת או כתמים על העור שלך.

עברו לדף: מוצרי טיפוח ויופי.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות