לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

כיצד להגן על העור שלך בזמן שחייה?

תוכן העניינים

כיצד להגן על העור שלך בזמן שחייה?

אם את שוחה בבריכה, את עלולה להיות מודאג לגבי הגנה על העור שלך מפני הכלור וכימיקלים אחרים במים. שחייה באוקיינוס עם מי מלח יכולה גם להפשיט את הלחות מהעור שלך, מה שהופך אותו יבש ומגורה. כדי להגן על העור בזמן השחייה, התחילי בהכנת העור על ידי מקלחת ומריחת קרם לחות. לאחר מכן תוכלי לטפל בעור שלך לאחר השחייה כך שהוא ירגיש רך ורענן.

הכנת העור לפני השחייה

התקלחי לפני שאת הולכת לשחות. התחילי על ידי שטיפת הגוף שלך במים במקלחת. זה יבטיח שהעור יהיה נקי מזיעה, שמני עור, קוסמטיקה וזיהומים אחרים שעלולים לקיים אינטראקציה עם כלור בבריכה כדי לגרום לגירוי לעור שלך. הרטבת העור והשיער שלך יכולה גם למנוע מהעור שלך לספוג יותר מהכימיקלים או המלח שבמים.

אם אתם שוחים בבריכה, לעיתים קרובות יש באתר מקלחות שתוכלו להשתמש בהן לפני שאתם נכנסים לבריכה.

לשים קרם לחות. השתמש בקרם לחות סמיך המכיל סקוואלן ואבץ. מרכיבים אלה יעזרו להגן על העור שלך מפני כימיקלים וחומרים הנמצאים במים.
את יכולה למצוא קרם לחות עם סקוואלן ואבץ באינטרנט או בבית המרקחת המקומי שלך.

איך לקבל עור יפה וזוהר

זמינים תחליבים לפני שחייה שעשויים להגן על העור שלך מכלור. עם זאת, אין הרבה ידוע על מידת היעילות שלהם והם עשויים אפילו ליצור תוצרי לוואי מסרטנים ולהחליש את ההשפעות של קרם הגנה, כך שככל הנראה כדאי להימנע מהם בנקודת זמן זו. את יכולה למצוא קרמים לפני שחייה באינטרנט או בבית מרקחת מקומי.

שימי קרם הגנה עמיד למים להגנה מהשמש. הגני על העור שלך מהשמש על ידי מריחת קרם הגנה עמיד למים לאחר שמרחת קרם לחות לפחות 15 דקות לפני שאת יוצאת החוצה. השתמשי בקרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 ומעלה שסומן “ספקטרום רחב” אם את שוחה בחוץ באור שמש ישיר. זה גם רעיון טוב אם את שוחה באוקיינוס כדי להגן על העור שלך מפני השמש.

תמיד יש למרוח מחדש קרם הגנה בכל פעם שאת יוצאת מהמים כדי להבטיח שהעור שלך מוגן מהשמש ולפחות כל שעתיים. יש למרוח בנדיבות, להשתמש בערך מספיק כדי למלא כוס שוט.

טיפול בעור שלך לאחר שחיה

התקלחי מיד אחרי שתסיימי לשחות. פני למקלחת ברגע שאת יוצאת מהמים. מקלחת מיד תעזור להסיר כלור או מלח על העור שלך לפני שתהיה לו הזדמנות לייבש אותו או לגרום לגירוי.

אם אתם נוטים להיכנס ולצאת למים בזמן שאתם שוחים, נסי להתקלח בין השחייה לשחייה. זה יעזור להפחית את משך הזמן שמי הבריכה או האוקיינוס נשארים על העור שלך. אפילו רק שימוש בבקבוק תרסיס מלא במי ברז עשוי לעזור לשטוף את עצמך מעט.

השתמשי בג’ל רחצה עדין. מרחי ג’ל רחצה עדין על העור שלך בעת המקלחת. השתמשי במים חמים או קרירים מכיוון שמים חמים עלולים לייבש את העור. הקפידי לשטוף את כל גופך, כולל כפות הרגליים והבהונות. השתמשי במטלית רחצה נקייה כדי לשפשף בעדינות את גופך בג’ל רחצה כדי להסיר את מי הבריכה או האוקיינוס.

עוד על: איך לגרום לרגליים שלך להבריק?

כדאי גם לחפוף את השיער במהלך המקלחת, מכיוון שהכימיקלים במי הבריכה עלולים להזיק לשיער אם הם נשארים על הקרקפת זמן רב מדי.
מי מלח יכולים גם להיות קשים על השיער שלך, אז את צריכה להתקלח באמצעות ג’ל רחצה עדין לאחר שאת שוחה בים.

שמרי על עור רך על ידי מריחת קרם לחות. שימי קרם לחות או קרם לחות על העור שלך מיד לאחר המקלחת. זה יעזור לנעול את הלחות ולהבטיח שהעור שלך לא יתייבש מדי. הניחי את התחליב על כל הגוף, כולל בין בהונות הרגליים ומאחורי האוזניים.

איך לשפר את העור לעור יפה

צמצום הנזק לעור שלך

שחי בבריכה חיצונית או במים מתוקים. בריכות חיצוניות מאפשרות לכימיקלים שבמים לברוח לאוויר, ומשאירים פחות מהם שיכולים להזיק לעור שלך. בריכות מים מתוקים הידועים כבעלי מים נקיים הן גם אופציה טובה מכיוון שהן אינן מכילות מלח או חומרים אחרים שעלולים להזיק לעור שלך.

אם אתם הולכים לשחות בתוך הבית, לכו על בריכה עם אוורור טוב ותכולת כלור נמוכה.

לא להישאר במים יותר מדי זמן. ככל שאת מבלה זמן רב יותר במים, כך את גורמת יותר נזק לעור שלך. עם הזמן, העור שלך יתחיל לגזום ולהרגיש יבש בגלל הכימיקלים בבריכה. קחי הפסקות מהמים והשתדלי לא להישאר במים יותר משעתיים עד שלוש בכל פעם.

בצעי שגרת שחייה רגילה לפני ואחרי שחייה. הקפידי להתקלח, להעניק לחות ולשים קרם הגנה לפני שאת קופצת לבריכה או לים. לאחר מכן, תמיד להתקלח מיד ולהעניק לחות שוב כאשר את יוצאת מהמים. קיום שגרת שחייה קבועה לפני ואחרי השחייה תבטיח שהעור שלך יישאר מוגן בזמן השחייה.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות