כיצד להבהיר ברכיים כהות?

תוכן העניינים

כיצד להבהיר ברכיים כהות?

להבהיר ברכיים כהות והעור על הברכיים מתכופף ומתמתח לעתים קרובות במהלך היום, מה שעלול לגרום לאזור להיראות כהה ויבש יותר משאר העור בגופך. אם יש לך ברכיים כהות, את יכולה להכין סקרבים ומשחות טבעיות להבהרתן, או שאת יכולה לרכוש קרמים מסחריים לטיפול ביובש ובעור כהה.

במקרים מסוימים, ברכיים כהות נגרמות על ידי מצב רפואי בסיסי שעשוי לחייב אותך לבקר רופא.

לחות ופילינג בבית

הכינו קרצוף סוכר ושמן זית כדי לקלף את הברכיים. מערבבים 1⁄3 כוס (79 מ”ל) שמן זית ו-2/3 כוס (134 גרם) סוכר לבן בקערה עד שהם מתאחדים היטב. לאחר מכן, השתמשי בידיים כדי לשפשף את השפשוף לתוך הברכיים. לאחר שפשוף במשך כ-30 שניות, לשפשף לשבת על הברכיים למשך 5 דקות לפני שתשטפי אותו במים.

שימוש בתערובת פילינג על העור שלך עוזר להסיר תאי עור מתים, מה שיכול לגרום לעור להיראות בהיר ובהיר יותר.

מערבבים סודה לשתייה ומיץ לימון כדי ליצור משחת הבהרה טבעית. מוסיפים לקערה קטנה חלקים שווים של סודה לשתייה ומיץ לימון ומערבבים אותם עד שנוצרת משחה. השתמשי בידיים שלך כדי לשפשף את המשחה לתוך הברכיים במשך כדקה אחת, ולאחר מכן לשטוף במים.

כיצד להשתמש במייבלין

גם סודה לשתייה וגם מיץ לימון פועלים היטב כחומרי הבהרה טבעיים עבור אנשים רבים, והגרגריות של הסודה לשתייה עוזרת לקלף את העור שלך. שני אלה יכולים לעזור לגרום לעור כהה להיראות בהיר יותר לאורך זמן.

שפשפו שמן שקדים על הברכיים לקבלת טיפול לחות לא יקר. בכל לילה, מרחו כף אחת (15 מ”ל) של שמן שקדים על הברכיים. ודאי שהברכיים שלך מצופות בשמן, ולאחר מכן כסו אותן ברצועת בד או במגבת למשך הלילה.

עוד על: איך להשתמש במסקרה כהלכה?

בעוד ששמן שקדים הוא מבהיר טבעי, הוא גם יוסיף לחות לעור שלך, מה שעוזר להפחית כהות על ידי הפיכת העור לגמיש יותר.

מרחי מסיכת אלוורה אם יש לך צלקות או נזקי שמש על הברכיים. ערבבו 1⁄2 כוס (120 מ”ל) של יוגורט רגיל עם 2 כפות (30 מ”ל) של ג’ל אלוורה טרי שחולץ. השתמשי במרית כדי למרוח את המסכה על הברכיים, ותן לה לשבת במשך 15-30 דקות. לאחר מכן, שטפו את הברכיים במים.

אלוורה הוכחה כמרפא טבעי לצלקות במספר מחקרים.

כדי לחלץ ג’ל אלוורה מעלים של צמח אלוורה, פשוט חותכים את העלה מהצמח ופורסים את מרכז העלה. לאחר מכן, השתמשי בכף כדי לגרוף את הג’ל מהעלה.
אם אין לך ג’ל אלוורה טרי זמין, את יכולה לרכוש אלוורה טהורה מרוב בתי המרקחת או הסופרמרקטים.

השתמש בליפה או ספוג מחוספס על הברכיים במקלחת. אם את לא רוצה לעשות קרצוף, את יכולה להשתמש בפילינג פיזי כמו ליפה או ספוג כדי לקרצף את תאי העור המתים. קני אחד בסופרמרקט, בבית המרקחת או בחנות לציוד יופי המקומי שלך, והשתמשי בו כדי לשטוף את גופך במקלחת, תוך קרצוף כל אחת מהברכיים למשך 30 שניות לפחות.

פילינג פיזי עם ליפה, ספוג או אבן ספוג עדינה הוא טיפול נפוץ לתסמיני פסוריאזיס ומחלות עור יבשות אחרות.

מריחת קרמים להבהיר ברכיים כהות

השתמשי בקרם על הברכיים כל יום כדי להפחית את היובש. מרחי קרם לחות כל בוקר וערב, תוך התמקדות בברכיים. חפש קרמים המכילים פטרולטום כמרכיב, היוצר מחסום הגנה על העור כדי ללכוד לחות.

יובש הוא אחד הגורמים השכיחים ביותר לעור כהה בכל הגוף.

איך להיראות נקייה

אם תפסיק למרוח קרם לחות באופן קבוע, הכתמים הכהים על הברכיים עלולים לחזור.

חובה לדעת: כיצד לנקות מברשת אקרילית לציפורניים?

השתמשי בקרם הגנה מדי יום כדי למנוע נזקי שמש והיפרפיגמנטציה. אם יש לך גוון עור כהה יותר, את עלולה להיות רגיש יותר לנזק לעור ולצלקות בברכיים. בכל בוקר, מרחי קרם הגנה על הברכיים, במיוחד אם את לובשת מכנסיים קצרים, חצאית או שמלה. מומחים רבים ממליצים כי אמנם זה לא קל להפוך היפרפיגמנטציה או צלקות, אבל את יכולה למנוע מהחמרה על ידי שימוש בקרם הגנה.

במקרים מסוימים, שימוש בקרם הגנה יכול אפילו להסיר כתמים כהים לחלוטין!

יש למרוח קרם הלבנה כימי או ג’ל לטיפול בברכיים כהות. אם יש לך כתמים כהים קבועים, חפשי קרם הלבנה המכיל 2% הידרוקינון כמרכיב. לשפשף את הקרם על הברכיים כל יום במשך 4-6 שבועות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

עבור אנשים עם עור רגיש, הידרוקינון יכול לגרום לדלקת. אם את מרגישה תחושת צריבה או עקצוץ בעת מריחת הקרם, יש לשטוף את הברכיים במים קרים מיד.

הימנע משימוש בקרם הבהרה למשך יותר מ-6 שבועות. הם עלולים לגרום לגירוי בעור ולנזק לשכבת העור החיצונית, ושימוש ארוך טווח בקרם הלבנה נקשר לסוגים מסוימים של סרטן

השתמשי תמיד בקרמים הידרוקינון אלה בהנחיית רופא עור.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות