כיצד לבחור בסיס איפור?

תוכן העניינים

כיצד לבחור בסיס איפור?

בסיס איפור הוא אחד מקווי הקוסמטיקה הטובים ביותר לשיפור מראה הפנים. יש הרבה חברות שמייצרות מגוון רחב של בסיס, ולפעמים יכול להיות קשה לבחור בסיס איפור  מהם מתאים לך.

שלבים

קבעי את סוג העור שלך. האם העור שלך מבריק, נוטה לאקנה ושמנוני? האם זה מתקלף ויבש? האם זה מזדקן, עם קווים וקמטים? תצטרכי לשקול את סוג העור שלך כשאת בוחרת איזה בסיס ללבוש.

בהתחשב בסוג העור שלך, החליטי איזו צורת בסיס את הכי רוצה: נוזלי, קרם קומפקטי או פודרה.

בסיס נוזלי נוטה להיות הכי קל למריחה ולמיזוג והוא מתאים כמעט לכל סוגי העור. עם זאת, הוא אינו נייד עבור מגע ויכול להיות מבולגן.

קרם בסיס קומפקטי קל למריחה, אך עשוי שלא להשתלב כמו נוזל. זה נייד עבור מגע קל לאורך כל היום.

הוא נוטה להיות מעט יותר כבד ואולי לא מתאים לעור שמן. בסיס אבקה הוא הקשה ביותר למיזוג ויכול להתיישב בקמטים עדינים או כתמים מתקלפים על עור מזדקן או יבש, אם כי אבקה מצוינת לשליטה ברק על עור שמן.

15 טיפים איך להיות סקסית

לאחר שצמצמת את צורת הבסיס, שקלי את רמת הכיסוי שאת רוצה או צריך. האם את מעדיפה מראה קליל וטבעי, או שאת צריכה מראה “מאופר” רשמי ונטול פגמים? האם יש בעיה כלשהי בעור שאת צריכה לכסות?

בחרי בין “מט” ו”זוהר”. איפור מאט נראה חלק וקטיפתי.

הוא נקי מכל ברק ושימר. זהו מראה אידיאלי לעור שמן יותר. עם זאת, זה יכול להיראות “עייף” ומשעמם על עור יבש או מזדקן. איפור זוהר נראה רענן, זוהר ומטופל. זה מוסיף חיוניות לעור יבש ומזדקן, אבל יכול להיראות מבריק ושומני על עור שמן. אנשים עם עור מאוזן ורגיל באמת יכולים לבחור במראה חלק וקטיפתי עם מט או טלני וזוהר עם זוהר.

עוד על: איך לכסות פגמים?

לבחור בסיס איפור

בחרי את התכונות הרצויות. יש תכונה מיוחדת ש”מאירה” אותו, כגון שימוש ל-16 שעות, יתרונות אנטי אייג’ינג, מרכיבים מינרליים או התאמה אישית של הגוון שלך. בחרי את התכונה המושכת והשימושית ביותר עבורך.

שימי לב לדברים האלה, קראי את רשימת היסודות הנוזלים של איפור ומצאי את זה הקרוב ביותר למטרות שלך:

מעבר לטבע, בעל כיסוי קל. התכונה הייחודית שלו היא הדרך שבה הוא מתכוונן בעצמו כדי להתאים לגוון העור שלך. זה טוב למי שמחפש מראה רענן וטבעי ולא צריך הרבה כיסוי.
צבע חדש, בעל כיסוי קל עד בינוני.

התכונה הייחודית שלו היא טכנולוגיה שגורמת לאיפור להרגיש קל וחסר משקל על העור. זה טוב למי שרוצה בסיס קל ליום יום.

יצירות מותאמות אישית, בעל כיסוי בינוני. התכונה הייחודית שלו היא היכולת לסובב חוגה כדי להתאים את הגוון. זה טוב עבור אלה שאינם בטוחים לגבי בחירת הגוונים או עבור בין עונות.

מוס מינרל קולורסטיי בעל כיסוי בינוני עד מלא. התכונה הייחודית שלו היא נוסחת מט עם מינרלים לשליטה בשמן. זה טוב לבעלי עור שמן המחפשים מראה נטול ברק.

בעל כיסוי בינוני עד מלא. התכונה הייחודית שלו היא פורמולות קרם הגנה מתקדמות להגנה על ה-DNA של העור מפני נזקי השמש.

אפ קונסילר עמיד למים דונה

זה טוב למי שכבר יש לו קווים וקמטים ורוצה למזער אותם. זה זמין בנוסחאות עור יבש או עור רגיל.

איפור קולורסטיי, בעל כיסוי מלא. התכונה הייחודית שלו היא נוסחת הלבישה הארוכה שלו למשך 16 שעות. זה טוב למי שאוהבת איפור בכיסוי מלא אבל אין להם זמן לגעת בו. זה גם טוב לאירועים מיוחדים כמו חתונות, נשפים או מסיבות. זה זמין בנוסחאות עור שמן או עור רגיל.

איפור בעל כיסוי מלא. התכונה הייחודית שלו היא טכנולוגיה “פוטוכרומטית” המשקפת אור למראה זוהר מוברש. זה טוב לאלה שעובדים או מבלים במצבי אור חריגים, כמו שמש קיץ בוהקת או מצלמות מהבהבות, כמו גם לאלה שרוצים מראה זוהר ועדיין להשיג כיסוי מלא.

יסודות האבקה של איפור הם:

איפור מינרל קולורסטיי אקווה, בעל כיסוי קל עד בינוני. התכונה הייחודית שלו היא מי קוקוס כדי למנוע עוגות ולהוסיף תחושת לחות מרעננת לאיפור. זה טוב למי שרוצה גימור רך ופודרה, ועדיין להשיג מראה זוהר יותר.
פודרות וגימורים אותם ניתן ללבוש מעל המייקאפים הנוזליים המתאימים כדי להוסיף אורך חיים לאיפור. אידיאלי לעור שמן, שכן אבקה סופחת שמן.

עברו לדף: ערכות איפור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות