לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

טיפוח העור המהפכני הזה ממש ממלא את העור

תוכן העניינים

טיפוח העור המהפכני הזה ממש ממלא את העור

אז מהו טיפוח העור המהפכני הזה ממש ממלא את העור? מי שמכיר את טיפוח העור מכיר את כוחה של חומצה היאלורונית. במהלך העשור האחרון, תעשיית טיפוח העור השתלטה עם השקות חדשות שנוסחו עם מרכיב הלחות – ומסיבה טובה. “חומצה היאלורונית היא אחד הלחות הטובים ביותר”, אומרת רופאת העור, מרינה.

“לא רק שזה עוזר לעור יבש, זה עוזר לשמור על לחות, מפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים על ידי שמנמנות העור ועוזר עם אקנה ביישום מקומי.”

חומצה היאלורונית עשתה לעצמה שם גם בעולם האסתטיקה, שכן היא המרכיב העיקרי ברוב חומרי המילוי העוריים. “כאשר מוזרקת עם חומרי מילוי עוריים של חומצה היאלורונית, החומצה ההיאלורונית מנפחת את העור כדי להפחית את המראה של קווים עדינים”, אומרת ד”ר מרינה.

כיצד להשתמש בחומצה היאלורונית ורטינול יחד לעור קורן

(בעת הזרקה תת עורית, מרינה אומרת לחומרי מילוי יש את היכולת לפסל, לעצב מחדש ולעצב מחדש את הפנים על ידי מתן נפח ותמיכה ברקמות שמסביב).

עם זאת, היה חסרון אחד גדול בכל הנוגע לניסוח טיפוח העור עם חומצה היאלורונית: הגודל שלו.

האיפור המולקולרי של חומצה היאלורונית די גדול ואינו מסוגל לחדור ביעילות לעור. אז בניגוד למוצרים מקומיים שלרוב יושבים על פני העור, חומרי מילוי מוזרקים לשכבות העמוקות יותר של העור, וכתוצאה מכך מראה מלא יותר מלמטה.

חובה לדעת על: מייקאפ לעור יבש

בגלל חוסר היכולת לחדור ביעילות לעור, פורמולות מקומיות מסורתיות לטיפול בעור יכולות לעשות כל כך הרבה רק כשזה מגיע ללחות ולמצק את העור – עד עכשיו.

לאחר 40 שנות מחקר, חברת טיפוח העור מכריזה על ההשקה החדשנית ביותר עד כה. זמין כעת, ביו סרום הוא צמד טיפוח עור שנועד להמציא מחדש את הדרך בה אנו חושבים על – ומשתמשים – בחומצה היאלורונית.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

מערכת סרום דו-שלבית פורמולות לילה ויום

מה זה

סרום מילוי העור ביו-פרפורמנס של כולל סרום יום ולילה המיועד לשימוש במקביל. נוצר עם החומצה ההיאלורונית היפנית הקניינית של המותג, סרום , המיועד לשימוש לילי, כולל מולקולות חומצה היאלורונית מכווצות שעוברות בקלות דרך פני העור. מיועד לשימוש בשעות היום, מרחיב את המולקולות הללו בחזרה לגודלן המקורי, וכתוצאה מכך מראה שמנמן וצעיר יותר מתחת לפני השטח. עוד על: טיפולי נשירת שיער

איך זה עובד

המוצר טיפוח העור המהפכני הזה ממש ממלא את העור פעולת כיווץ ומילוי זו מופעלת על ידי טכנולוגית מחקר של 4 שנים, המותג מתאר כטכנולוגיה הראשונה בעולם שעושה זאת ביעילות. “טכנולוגיית מולקולים מאפשרת לכווץ את מולקולות החומצה ההיאלורונית מבלי לשנות את המבנה”, מסבירה מרינה. “בשל גודלה של המולקולה, היא חודרת לעור, בעוד שמולקולות HA גדולות יותר במוצרים אחרים פשוט יושבות על פני השטח או בשכבת הקרנית של העור ואין להן את היכולת לחדור לעור.”

מה אומרים הנתונים

כאמור, לאחר 4 שנים החברה מבצעת מידע על המדע והיעילות במקום הראשון. במחקר קליני של 106 נשאלים, 92 אחוז מהמשתמשים דיווחו על עור שנראה נפחי מתמיד לאחר יום אחד של שימוש בסרום יום ולילה. 71 אחוז אמרו שהפנים נראות מוצקות יותר וצעירות יותר בחמש שנים; 82 אחוז אמרו שקמטים עמוקים היו פחות גלויים; 85 אחוז אמרו שקמטים עדינים פחות נראים לעין ו-91 אחוז אמרו שהעור שלהם נראה “מוצק כאילו עברתי טיפול רפואי”.

למי זה מיועד

אם העור שלך יכול להשתמש במיצוק ורציני לחות אבל את לא מעוניינת או מוכנה לחומרי מילוי, מערכת הסרום הדו-שלבית הזו היא אופציה מצוינת. למרות שהוא לא מציע את התוצאות המדויקות חומרי מילוי להזרקה יכולים – “קשה להשוות מוצרים מקומיים לחומרי מילוי בהזרקה כי הם עושים דברים שונים”, מציינת מרינה מומחית לעור – הם יכולים לשנות את העור בצורה דומה ולהעניק מראה צעיר יותר באופן דרמטי לעור.

אם חומרי מילוי עוריים הם חלק משגרת טיפוח העור שלך נגד הזדקנות, מערכת החומצה ההיאלורונית הזו מושלמת לשמירה על תוצאות בין מגע. אפילו טוב יותר, הצמד מוכיח את עצמו כיעיל על כל סוגי העור, הגוונים והגילאים, מה שהופך את המוצר הזה להתאמה מושלמת לכולם.

בשורה התחתונה

צמד טיפוח העור הזה מהדור הבא מחולל מהפכה באופן שבו אנו משתמשים בחומצה היאלורונית בשגרת טיפוח העור היומיומית שלנו. בין אם חומר המילוי הוא חלק ממשטר טיפוח העור השגרתי שלך או שעדיין לא עשיתם את הצעד, המערכת הזו אידיאלית לכל מי שאחרי מראה צעיר ורענן יותר.

רכשו את המוצר בקישור: מערכת סרום דו-שלבית פורמולות לילה ויום.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות