מה ייחודי בדייסון של להסרת שיער בבית?

תוכן העניינים

האם כלי ההייטק הזה הוא דייסון של הסרת שיער בבית?

כאשר אמרו שיש להם טכנולוגיה חדשה מחו”ל, התרגשתי ללמוד על המוצרים החדשים שלהם משתי סיבות: יש להם יותר מבחר של מכשירי יופי לבית מאשר כל אחד אחר בעולם, והם תמיד מחפשים את הגאדג’טים העדכניים והטובים ביותר ומביאים חידושים שטרם נראו לשוק הישראלי. דייסון של הסרת שיער בבית.

נכון לעכשיו, מכשירים שהם כינו “יופי”, או כלים טכנולוגיים ממדינות אסיה, שבהן נעשים צעדים טכנולוגיים בכל התעשיות, כולל יופי. אותם חידושים  בלעדי לעור, מכשיר איפיל ביתי המיועד לשימוש בכל מקום בגוף עם חיבורי פנים, ביקיני, זרועות, בית שחי ורגליים בודדים שמקלים על ההבנה.

כיצד להשתמש בקרמים להסרת שיער

איך להסיר שיער לצמיתות בקלות מכל מקום בגוף – ואני מתכוונת לכל מקום.

בעבר, נזהרתי ממכשירי אייפיל בבית מכיוון ששמעתי ממומחים רבים שתוצאות קשות להשגה ואינן יעילות כמו הסרת שיער בלייזר. עם זאת, נראה שחלק גדול מהנושא נוגע לעקביות השימוש, וכלי חדש זה מקל על הצרכן להביא טיפולי הסרת שיער הביתה.

כדי לבחון את היכולות של המכשיר החלטתי להתמקד בבתי השחי ובקו הביקיני כדי שלא אצטרך לכסות כל הגוף כמו לעשות את הרגל התחתונה או השוק שלי.

התהליך היה כל כך פשוט, שבאמת אין צורך לדאוג לגבי זמן ומאמץ, כי זה לא לקח כמעט זמן בכלל לעשות את זה כמו שצריך ולעבור מאזור בית השחי שלי, לקו הביקיני שלי, לרגליים. עם ראש גמיש המסתובב בזווית של 180 מעלות, הוא מושלם לטיפול בנקודות שקשה להגיע אליהם.

עוד על: 9 דברים שחייב לעשות לאחר צביעת השיער

החלפת התוספות הייתה קלה, ועם טכנולוגיית ICE מובנית המקררת את העור, הטיפולים עדינים וללא כאבים. ה-Jovs יכול לפלוט עד 500,000 הבזקים בהשוואה למתחרים שלו אשר פולטים בכל מקום בין 80,000-210,000 הבזקים. המכשיר משמש גם ככלי אנטי-אייג’ינג לפנים ויש לו תכונה להצערת העור., ניתן להשתמש בחיבור ה-לד לטיפוח העור במצב “הצערת העור” לטיפול פנים עם אור לד בבית.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

הסרת שיער לאישה וגבר ללא כאבים

 

למרות שהגורם ללא כאב הוא יתרון עצום, מה שהכי אהבתי בשימוש במכשיר הזה הוא השימושיות שלו

וזה מזכיר לי איך ל-דייסון יש כל כך הרבה פונקציות שהוא שווה את תג המחיר הכבד. באותה מידה, ה-JOVS Venus Pro הוא השקעה כספית גדולה, אבל כשאת חושבת על כל המקום שאת יכולה לטפל במהירות ובקלות באמצעות הקבצים המצורפים המסומנים בקפידה, זה לגמרי שווה את ההשקעה.

עם טיפול גוף מלא אחד מתחת לחגורה תוך קצת פחות מעשר דקות, אני מצפה להיפרד מכוויות גילוח ושערות חודרניות באותם אזורים מטופלים בעוד כשישה שבועות.

עוד על: כל מה שצריך לדעת על קונסילר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות