היתרונות של שמן זית בטיפוח העור

תוכן העניינים

היתרונות של שמן זית בטיפוח העור

אז מהן היתרונות של שמן זית בטיפוח העור? אני מכורה לשמן זית. אני ידועה לשמצה בכך שאני מתיזה אותו ללא בושה במקומות שהוא אולי לא שייך.

לאחרונה תהיתי אם זה צריך לכלול את העור שלי. שמן זית בטיפוח העור הפך לטרנד גדול, ואני אוהבת את הרעיון של זה, אז חקרתי קצת כדי לראות אם זה באמת מועיל.

מומחים מהללים את היתרונות של שמן זית כאשר הוא מנוסח כראוי לטיפול בעור. “שמן זית הוא ממש ריבוי משימות תואם עור. הוא מעניק לחות ומזין את העור לעומק תוך שיפור הגמישות”, אומרת מהנדסת כימית ומייסדת מותג טיפוח העור.

“שמן זית הוא אחד מכמה שמנים שחודרים לעומק במקום רק לכסות את הפנים או השיער”, אומרת כימאית הקוסמטיקה.

“זה מרכיב קוסמטי נהדר.” אומר המומחה עוד הוסיף – שהוא ממליץ בלב שלם לשלב את זה לא רק בטיפול בעור הפנים שלך אלא גם בשגרת השיער והגוף שלך. עם זאת, ישנן דרכים מעטות שבהן תוכלי לטעות ולגרום להזיק יותר מתועלת לעור שלך, אז קראי את עצות המומחים האלה לפני שאת רצה לחנות.

שמן קיק לשיער

היתרונות של שמן זית בטיפוח העור

ניתן להשתמש בשמן זית בטיפול בקמטים ובעור יבש ומגרד יתר על המידה, אומרת כימאית הקוסמטיקה. תכונות הלחות של שמן הזית עוזרות לשמור על תכולת המים שנמצאת באופן טבעי בעור שלנו.

כאשר מיושם באופן מקומי, זה יכול לעזור להפחית דלקת, מה שעוזר לשמור על חוזק העור, אומרת המומחית. עוד מציינת כי דווח כי שמן זית מגביר את ייצור הקולגן, מה שיכול להועיל בעת טיפול בעור שנשרף או פגום.

בשל רמת החומציות שלו, שמן זית הוכח כטוב לחדור לעור, אומרת המומחית. “שמן זית חומצי מאוד יכול לשפר את החדירות האפידרמיסית על ידי החלשת מחסום העור, ולאחר מכן ציטוקינים בונים מחדש את המחסום”, אמרה. “החומציות של שמן זית עשויה לעזור לחומרים הפעילים לחדור טוב יותר לעור.”

עוד על: איך להיות סקסית?

שמן זית גם “מכיל תכונות נוגדות חמצון יוצאות דופן להגנה ולהבהרת העור, בתוספת סטרולים המקדמים זוהר צעיר ומפחיתים אובדן מים טרנס-אפידרמי כדי לשפר את הלחות ולנעול לחות”, אומר המומחה לטיפוח העור.

“כולם צריכים לשקול מוצרים המבוססים על זיתים כהגנה מספר אחת מפני עור יבש ומזדקן בטרם עת. בנוסף ללחות, תכונות נוגדי החמצון הטבעיות של שמן זה יכולות לסייע בהפחתת פיגמנטציה לא רצויה לאורך זמן”, אומרת המומחית. שמן זית יכול אפילו להגביר את פעילות נוגדת החמצון של שגרת טיפוח העור הקיימת שלך.

מה הופך שמן זית למועיל לעור?

“לשמן זית יש ריכוז גבוה מאוד בחומצות שומן חיוניות, כגון חומצה לינולאית, חומצה אולאית וסקולאן עם תכונות מרכך, הזנה ונוגדי חמצון מצוינות”, אומרת המומחית. “חברןת שמוכרות קרמים מחקים את השמנים הטבעיים של העור, מה שהופך אותו לתואם מאוד לעור.

סקואלן הוא מרכיב פופולרי בטיפוח העור. הוא מהווה כ-13 אחוז מהסבום האנושי, והוא מרכיב עיקרי בשמן זית, אומרת המומחית. זה ידוע בהפחתת נזקי חמצון רדיקלים חופשיים, מגן על העור מפני ההשפעות השליליות של חשיפה ל-UV, מסבירה המומחית.

שמן קוקוס לשיער

“חומצת השומן הנפוצה ביותר שנמצאת בשמן זית היא חומצה אולאית. ידוע שהוא מועיל לתחזוקת העור ועשוי להאיץ את תהליך ריפוי הפצעים.

חומצה אולאית ממלאת תפקיד חשוב בשחזור קרומי התאים ומשחזרת את מפלס המים בעור כדי לשפר את החלקות. זה מעניק לחות ומשפר את גמישות העור”, אומרת.

מצרך המזווה עשיר גם בטוקופרולים, נוגד חמצון המסייע בהגנה על התאים מפני חמצון תאים, היא מוסיפה. הוא מכיל גם תרכובות פנוליות, העשירים בנוגדי חמצון המתגאים בתכונות אנטי אייג’ינג. קורס מציין ששמן זית הוא גם מקור טבעי לויטמינים, כולל A, D, K ו-E.

עוד על: מסע לתוך עולם היופי.

למה כדאי להשתמש בטיפוח העור עם שמן זית, ומי צריך להימנע ממנו?

מומחה שעשה את המחקר אומר שמוצרים עם שמן זית יכולים להועיל לבעלי עור יבש. מכיוון ששמן זית הוא חומר מרכך, הוא יעיל מאוד בשיפור תפקוד המחסום של העור. הוא מספק “ליפידים נוספים כדי להגביר את הלחות העור תוך הפחתת קשקשים גלויים על העור”.

המומחה מציע להימנע מריכוזים גבוהים של המרכיב אם יש לך עור נוטה לאקנה או שמן עקב הסיכוי לקומדוגניות.

עם זאת, המומחים מאמינים שזה יכול להיות מועיל לכל סוג של עור אם מאוזנים נכון. תהליך ההמרה האנזימטית ביוטכנולוגיה מאפשר להם להסיר את השמנוניות משמן הזית. זה עוזר למרכיב להיות מועיל לרוב סוגי העור, מעור שמן ומעורב ועד רגיש.

לחצו על התמונה לרכישת המוצר

מסכת ניקוי שמן 40 גרם - דונה אלקסיה

“שמן זית אינו מומלץ לעור הנוטה לאטופיה או למוצרי תינוקות בשל תכולת החומרים הפעילים הגבוהה שלו”, מציין המומחה.

עברו לדף: המוצרי היופי שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות