כיצד ליישם את הבסיס והקונסילר בצורה נכונה?

תוכן העניינים

כיצד ליישם את הבסיס והקונסילר בצורה נכונה?

הבסיס של המראה שלך ראוי לתשומת לב נוספת. למרות שהרעיון פשוט – ליצור משטח אחיד ולהסתיר פגמים – זה דורש קצת יותר תשומת לב בפועל. ברגע שאת יודעת את היסודות של תת הגוונים ואת המאפיינים של יסודות וקונסילרים שונים, את יכולה להשיג את המטרות שלך בקלות. אז איך ליישם את הבסיס והקונסילר בצורה נכונה?

מריחת האיפור

שטפי את הידיים. לשטוף עם מי סבון חמים לפני טיפול בכלי איפור או לגעת בפנים שלך. ידיים מלוכלכות עלולות להעביר חיידקים לפנים שלך.

הרטיבי את הפנים שלך. זה יגן על העור שלך ויגרום לאיפור להיראות טבעי יותר. אם קרם הלחות אינו כולל הגנה מפני השמש, יש למרוח גם קרם הגנה.

קרם לחות קל משקל עובד היטב עבור זה. אל תהסס למרוח גם קרם עיניים.

לחלופין, מרחי פריימר בסיס על קרם הלחות. זה מועיל ביותר לאנשים עם עור שמן, כדי ליצור בסיס חלק לבסיס וזה גם יעזור לאיפור שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר.

מחליקי שיער מומלצים

יש למרוח קונסילר מתקן צבע במידת הצורך. אם את מכסה עיגולי עיניים כהים, כתמי לידה ביין פורט או אזורים צבעוניים אחרים, מרחי את הקונסילר מתקן הצבעים בצבע הנגדי על גלגל הצבעים. תערב את זה, אבל אל תצפי שזה ייעלם; הבסיס וקונסילר גוון העור יסתירו את זה.

בעת מריחת העין, הקישי על הקונסילר, עובד מהצד החיצוני של העין פנימה אל האף. את רק צריכה למרוח אותו על האזור החשוך ביותר, ואז לטפטף כלפי מעלה בתנועה גורפת כדי לכסות דק את השאר.

זהו סוג הקונסילר הקשה ביותר לשימוש. תרגל עם כמויות וגוונים שונים עד שזה יסתדר.

טאטא את הבסיס על פניך. השתמשי בספוג איפור, בקצות האצבעות או (עבור בסיס נוזלי בלבד) במברשת בסיס. צחצחו על פני כל הפנים וערבלו עד שהבסיס נמרח בצורה אחידה, תוך הקפדה לא לנגב יותר מדי מהקונסילר מתקן הצבע. מברשת חתיכה עובדת היטב למיזוג.

עוד על: פתיחת תלתלים.

אם משתמשים בבסיס נוזלי, חממו את המיכל בידכם לפני המריחה.

למרות שמשתמשי איפור רבים מורחים קודם קונסילר, זה מבזבז זמן ומוצר כאשר הבסיס סוחף חלק מהקונסילר. היוצא מן הכלל הוא פודרה בסיס, אותו יש למרוח מעל הקונסילר.

בצעי התאמות. בדקי את קו הלסת שלך, היכן מיזוג לקוי נראה הכי טוב. אם את רואה קו, האריך את הבסיס שלך קצת מתחת לקו הלסת וערבב אותו בקו הצוואר שלך.

זה יעזור לתת לאיפור שלך מראה אחיד יותר. אם הקרן נראית סמיכה מדי או דבוקה בכל מיקום, הקישו עליה בפחית אבקה חשופה.

עוד על: 2023 טרנדים: קוסמטיקה

כל מה שאת צריכה זה שכבה דקה.

הסתירי פגמים אחרים או כתמים כהים. אפשר למרוח קונסילר על כל הפנים אם תרצי, אבל ברוב המקרים כל מה שאת צריכה לעשות הוא לכסות אזורים של גוון לא אחיד, אקנה ופגמים אחרים. טפטפו בעדינות עם אצבע, מברשת קונסילר או ספוג עד שלא ניתן לראות את ההפסקה בין הקונסילר לעור שמסביב.

הוסיפי פודרה שקופה לפנים, עשי זאת מיד לאחר מריחת הקונסילר שלך כדי לספק גימור מאט יפה ולהחזיק את האיפור במקום. ייתכן שתרצי לדלג על שלב זה אם הפנים שלך מרגישות יבשות במיוחד, שכן אבקות יכולות לספוג לחות.

למרוח איפור אחר אם תרצי. ברגע שהקונסילר והבסיס מעורבבים ככל האפשר, את מוכנה להנעים מראה טבעי, או להשתמש בו כבסיס להדגשה, קונטור וכדומה. לא משנה מה תבחרי, תהני מהמראה האחיד שלך ללא פגמים.

איפור מעושן עדין

בחירת בסיס

מצאי צבעים המתאימים לגוון העור שלך. הבסיס צריך להיות קרוב ככל האפשר לגוון העור הטבעי שלך. כאשר בוחרים דוגמאות לבדיקה, לכו על זו שנראית הכי מתאימה, בתוספת האפשרויות בגוון אחד כהה יותר וגוון אחד בהיר יותר.

עוד על: כיצד לדעת אם הקוסמטיקה שלך מכילה עופרת?

לרוב קווי האיפור יש מערכת מספור שתעזור להנחות את הבחירה שלך, אבל כל מערכת חלה רק על הקו המסוים הזה. רוב המותגים הולכים עם מספרים מ-10 עד 50 או 1 עד 10, כאשר המספרים הגבוהים יותר עבור עור כהה יותר.

בדקי את הנימים שלך. רוב הבסיס מכוון לתת גוון מסוים, המסוכם כ-“C” עבור קריר, “N” עבור ניטרלי, או “W” עבור חם. חברות איפור מסוימות אפילו מערבבות גוונים להתאמה קרובה עוד יותר לעור שלך, כך שתבחיני גם בשילובי אותיות כמו “NC” או “NW”. בחירת הבסיס הלא נכון עלולה להשאיר אותך עם מראה אפרורי או נחושתי. זה חשוב במיוחד לאנשים עם צבע עור כהה.

כולם יכולים להפיק תועלת מהבדיקה הזו:

  • בחני את העור ללא איפור, באור יום או באור לבן ניטרלי.
  • החזיקי חתיכת בד צהוב או תכשיט זהב מתחת לסנטר. אם זה נותן לפנים שלך זוהר בריא, יש לך נימה חמה.
  • החזיקי חתיכת בד אדום או תכשיט כסף מתחת לסנטר. אם זה משלים היטב את הפנים שלך, יש לך תת גוון קריר (שיכול לנוע בין אדום לכחול).

אם קשה לדעת, סביר להניח שיש לך גוון ניטרלי, או שאת צריכה בסיס שונה לאזורים שונים בפנים שלך.
או לבדיקה מהירה אך לא אמינה, בדקי את הוורידים על פרק כף היד הפנימית שלך. כחול פירושו נימות קרירות, ירוק פירושו חם.

עברו לדף: איפור עניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות