לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

מדריך לאיפור ערב מקצועי

תוכן העניינים

מדריך לאיפור ערב מקצועי

איפור ערב מקצועי דורש דרמה גבוהה: מעט שימר, עיניים קופצות ושפתיים מפתות. זה לא הזמן ללכת על נטורל (אלא אם כן זו העדפתך).

במקום זאת, הגיע הזמן להמציא את מיטב מוצרי העור, העיניים והשפתיים שלך כדי ליצור מראה לילי שיסובב ראשים – ויגרום לך להרגיש כמו מלכת יופי.

הכיני את העור כראוי

עור נקי צריך להיות הצעד הראשון לכל שגרת איפור ערב מקצועי. המומחית אומרת לנקות את העור עם תרחיץ פנים או ניקוי שנועד לתמוך בצרכי ה-פ.ה והלחות של העור שלך תוך התמקדות בהסרה של לכלוך, חיידקים, עודפי שומן ותאי מיומנות מתים.

איפור עיניים עדין

“תקשיבי לעור שלך כשאת בוחרת תכשיר ניקוי”, היא אומרת. “אם זה מרגיש צמוד ויבש יותר, בחרי תכשיר ניקוי שלא יסיר את הלחות מפני השטח של העור.”

היא גם ממליצה להכין קרצוף סוכר עדין כדי להסיר כל מרקם וקילוף על השפתיים, ולאחר מכן לעקוב עם מסיכת שפתיים – זה מאפשר למוצרי שפתיים להחליק בצורה חלקה.

לבסוף, השלב האחרון בהכנת העור דורש קרם לחות נהדר שעובד כדי לנעול את כל הטוב שהרגע מרחת על הפנים.

קראו עוד: כיצד להתאפר איפור טבעי?

פריים לפי סוג העור שלך

סוג פורמולת הפריימר בה תשתמשח יהיה תלוי בצורך. לדוגמה, אם יש לך עור שומני, חפשי את המילים “משחך” או “ללא סיליקון”, שכן נוסחאות אלו יסייעו להפחית את הברק באזורים המייצרים שומן, וגם יחליקו על נקבוביות מוגדלות שאחרת היו גורמות לבסיס להיראות בעל מרקם.

אם יש לך עור יבש, חפשי מילים כמו “מטלטלת”, “מלחלח”, “זוהר”, “מבהיר” ו”זוהר” כשאת קונה פריימר, פריימר שמשתמש בוויטמין C כדי להגביר את העור של העור.

בחרי את הבסיס שלך בחוכמה

אם זה אירוע מיוחד, רוב הסיכויים שאת צריכה שהבסיס שלך יהיה ארוך (אחרי הכל, אף אחד לא רוצה אזור t שמנוני עד חצות). המומחית אומרת לבחור בסיס שיש לו מעל 12 עד 16 שעות של כושר שהייה מבלי לפגוע בעור שלך או לקמטים, כמו גם כזה שיוצר גימור ללא רבב ומוברש.

 

קונסילר מומלץ

 

תקני צבע במידת הצורך

“תיקון צבע עוזר למזער את שכבות הקונסילר או הבסיס שאולי השתמשת בהם כדי להסתיר עיגול כהה או כתם”, מציינת המומחית. “זה בעצם שימוש בצבע שיבטל או ינטרל את הכהות של העיגולים על הפנים שלך.” היא מציינת כי עבור עיגולים כהים על עור בגוון בינוני עד עמוק, מתקן הצבע שלך ינוע בין מתקן כתום בהיר לגוון לבנים.

בגווני עור בהירים עד שזופים, מתקן הצבע שלך כנראה יהיה בטווח האפרסקים (לחיים). “החוכמה היא למרוח תחילה את מתקן הצבע על האזור הדרוש לתיקון ולאחר מכן להקיש על המוצר עם אצבעות או מברשת”, היא אומרת. “כשהאזור נראה פחות כהה וקרוב יותר לגוון העור הטבעי שלך, את יכולה להסתיר בבטחה באמצעות קונסילר אמיתי לעור.”

הסתירי אזורי צרות

המבקר הקטן והידידותי הזה שהחליט להופיע על הפנים שלך? אל תדאגי – St. המומחה אומר שזה משהו שקונסילר לא יכול לתקן. “אקנה ועיגולים מתחת לעיניים הם האזורים הבעייתיים ביותר שעשויים לדרוש הסתרה”, הוא אומר. “אם יש לך אקנה שהבסיס והקונסילר שלך פשוט מחליקים ממנו, טיפ אחד של המקצוענים הוא למרוח מעט אבקה שקופה על האזור לפני מריחת הבסיס והקונסילר שלך.”

לאחר שהאזור פודר, לחצי קלות את הקונסילר על האזור וערבבי את הקצוות בעזרת מברשת קטנה.

כשמדובר באזור מתחת לעיניים, עדיף להשתמש בקונסילר לקבלת התוצאות הטובות ביותר. “אזור זה נוטה לקמטוטים עדינים, ולכן הסתרה נקודתית היא אידיאלית”, מציינת המומחית שמוסיפה כי ייתכן שיהיה מיותר למרוח שכבה כבדה של קונסילר על כל אזור מתחת לעיניים – התחילי במריחה על החלק הפנימי.

ואת אזור העיניים החיצוני ולהצטבר לפי הצורך. זה הופך את האזור לפחות נוטה לקמטים.

רכשו את המוצר הנמכר ביותר בחברתנו

הקליקו על התמונה:

אפ קונסילר עמיד למים דונה

השתמשי באבקה באופן אסטרטגי

למרות שאת עלולה להתפתות לטפטף על אבקת הפנים, פחות זה יותר. “במקום למרוח פודרה על כל הפנים, אני ממליצה רק לפדר את האזורים שיראו מבריק מדי במצלמה כמו אמצע המצח, צידי האף והסנטר”, מציעה המומחית.

“כאשר מורחים את הפודרה, השתמשי במברשת אוורירית קטנה ודפקי בעדינות את המוצר באזורים הזקוקים לכך.

לכי על קו מתאר עדין

קו מתאר הוא השלב בשגרת איפור ערב מקצועי שלך שיכול ליצור או לשבור את המראה שלך – יותר מדי יגרום לו להיראות עשוי מדי, אבל הכמות הנכונה תוסיף הגדרה בכל המקומות הנכונים. לכן אנו ממליצים ללכת על מדיום שמח עם קו מתאר עדין, לפחות שניים עד שלושה גוונים כהים יותר מגוון העור הטבעי שלך.

כדי להשיג קו מתאר עדין, המומחית ממליצה למרוח את המוצר על החלק התחתון של הלחיים, לאורך קו הלסת, ליד קו השיער, בחלק העליון של הראש ולאורך צידי האף. “צרי משיכות קלות עם [קו המתאר] והשתמשי במברשת זוויתית עבור האזורים הגדולים של הפנים, הקפידי לצחצח כלפי מעלה,” היא אומרת. “עבור אזורי המצח והאף, השתמשי במברשת קטנה יותר וערבבי את המוצר כדי ליצור הגדרה עדינה ומראה מחוטב יותר.”

הוסיפי צבע עם סומק

אם את מוצאת את האיפור שלך נראה שטוח בשלב זה, זה הזמן להוסיף קצת חיים עם סומק. מכיוון שסומק הוא אחד הדברים הראשונים שדוהים, אנחנו מעריצים של פורמולות קרם שמותירות אחריהן סומק טבעי ככל שהאירוע נמשך.

החילי סימון

לפי המומחית, היילייטר צריך להיות ממוקם בנקודות הגבוהות של הפנים כדי להדגיש או להקדים את האזורים הללו. “אני מאוד אוהבת למרוח מוצר על הנקודות הגבוהות ביותר של עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה ולאורך גשר האף”, היא מציינת. “כדי להוסיף קצת גלאם נוסף לאירוע מיוחד, נסי למרוח היילייטר לאורך קשת הקופידון בחלק העליון של השפתיים.”

קראו עוד על: שמן קוקוס לשיער.

בחרי מראה עיניים

לכי על הקלאסי: עין מעושנת. כך ממליצה המומחית למרוח את הצלליות שלך: “מרחי צללית כהה על כל העפעף ולאחר מכן ערבבי את הצללית לאורך הקפל עם מברשת צללית אוורירית. היזהרי לא למזג את הצללית יותר מדי כלפי מעלה. על ידי מיזוג, המטרה היא לרכך את קצוות הצל.” הכניסי אייליינר נוזלי מאט על קו הריסים העליון כדי להרים את העין וזהו! את מוכנה לריסים.

הדגשת ריסים

עין מעושנת יכולה לגרום לריסים שלך להתיישב במושב האחורי, אז בחרי במסקרה בעלת נפח גבוה שתדגיש את הריסים שלך, הכוללת זיפי סיבים גדולים במיוחד הפועלים להאריך ולהגביר את הווליום. אפילו הריסים העקשניים ביותר באופן טבעי.

לשחק את השפתיים שלך

כדי לסיים את מראהאיפור ערב מקצועי שלך, הפעילי את השפתיים שלך עם פורמולה נוזלית עד מט שבטוח תחזיק מעמד לאורך צילומים, אכילה ושתייה (ללא יובש קרום, כמובן ).

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות