איך להתאפר איפור מעושן עדין?

תוכן העניינים

איך להתאפר איפור מעושן עדין?

מראות עדינים של איפור מעושן עדין עבור אנשים שמאמינים שפחות זה יותר. כשרוב האנשים חושבים על המונח “עין מעושנת”, הם מזכירים תמונות של עפעפיים עם שוליים קוליים, צללית אפורה ושחורה וצורות גרפיות.

הם לא טועים. אחרי הכל, עיניים מעושן עדין ומפויח הם בעצם מילים נרדפות, ופרשנויות נועזות למראה המלטף מדיה חברתית ואירועי שטיח אדום. חפשי בגוגל “מדריך לעיניים מעושנות” ותראי שרובם אפלים, זוהרים ועצבניים. עם זאת, לעיתים רחוקות תמצאי אחד בצד הרך יותר של העשן.

במקום האווירה המסורתית והחרוכה של מה שנקרא מכאן ואילך כעיניים מעושנות באינסטגרם, המראות הרכים האלה משדרים תחושה מאופקת ורומנטית. לא משנה מאיזה גוון של צללית הם נוצרו, התוצאה הסופית היא משיי ומפוזר – כמו קנוקנת עשן שעולה מגפרור מואר. אמנם פחות דרמטיים מאחרים שאולי רגילים לראות, אבל המראות האלה משפיעים באותה מידה.

מהם איפור מעושן עדין?

דבר ראשון, מה הופך עין מעושנת? למעשה, מדובר בצללית מעורבת או מפוזרת ולא בצבע בלוק אחד, אשר א) יוצר ממד וב) נראה לוהט לחלוטין. את יכולה להשתמש בגוון אחד ולעשן אותו החוצה בקצוות, אבל בדרך כלל, את תבני שכבות עם גוונים ומרקמים שונים.

דונה אלקסיה - קרם פנים מומלץ

 

מאפרת מפורסמת ומלך העין המעושנת, הסבירה  “כל השכבות יוצרות כל כך הרבה מימד. את עשויה לתהות ‘למה אני צריכה לעשות קודם עיפרון ואז את הצל, ו ואז עוד צל?’ אבל זה בגלל העומק שאת יוצרת. זה בא לידי ביטוי בתמונות שאת מצלמת וזה יפהפה. בעיקרון, את יוצרת שיפוע מחושך באמת ודועך אותו”.

ביקשנו מהאמנת המקצוענית שלנו,  עין מעושנת צעד אחר צעד, עם הטיפים המובילים שלה לביצוע נכון. הקלנצ’ר? מיזוג (הרבה הרבה מיזוג).

3 דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים את העין המעושנת שלך:

המפתח הוא לשמור תמיד על הנקודה הכהה ביותר בקו הריסים. זה שומר על האיפור מעושן עדין ממש מודרני ורענן, ומבטיח שאת מושכה יותר תשומת לב לעין לעומת האיפור.
תשאירי את זה פשוט.

עוד על: גוונים בשיער.

היצמדי לא יותר מ-3 צלליות ותוחם כדי לגרום לעיניים שלך לצוץ.

בלנד הוא החבר שלך. מברשות חשובות במיוחד כדי לקבל את התערובת הזו. כשמדובר בעין מעושנת, זה לא משנה כמה את כהה, או באיזה צבעים את משתמשת, זה כמה טוב את יכולה למזג את התוחם והצללית. זה מה שנותן לו את המראה המחניק הזה.

איך עושים מראה עין מעושנת?

התחילי על ידי מריחת צללית בגוון אמצע על כל המכסה. בחרי באפורים, חומים או אברש כדי ליצור בסיס מעושן עדין.
מרחי תוחם לאורך קו הריסים, וודאי שאת מצפה ומפקידה צבע בין הריסים כדי לשפר את העין באופן מיידי. בחרי ג’ל או נוסחת החלקה כמו עיפרון, למריחה קלה. רק תוודאי שאת מעשנת את זה עם מברשת צללית לפני שהיא מתקבעת, כי ברגע שזה קורה, זה לא יזוז כל הלילה.

שכבו צללית בגוון כהה כמו אספרסו, פחם או עשן מעל התוחם, תוך התמזגות עד מחצית המכסה לתוך צללית המכסה. למרוח לאורך קו הריסים התחתון על ידי לחיצה רכה של המברשת על שורש הריסים התחתונים. לאחר מכן יש למרוח עם האצבעות לגימור מעושן יותר.

הוסיפי את הנגיעות הסופיות החשובות האלה עם מסקרה, כמו מסקרה זאת, שכבת 3-4 שכבות לאפקט ריסים מלא.

לחצו על התמונה לרכישת המסקרה: 

מסקרה שחורה מאריכה ומעניקה הרמה מושלמת לריסים

לבסוף, את יכולה להוסיף צללית נוצצת עם האצבע שלך כדי לתת לו את הגימור היוקרתי האמיתי הזה. זה נהדר להחלקת המכסה ולהעניק את התערובת הזו דרך קפל העין.

נשמע קשה מדי? יש גם דרך של אחרת…

“צללית קרם ללבוש ארוך ואיילינר ג’ל ללבוש ארוך המשולבים יחד הם דרך מהירה ופשוטה ליצור עין מעושנת עם מוצרים מינימליים”, אומרת המומחית.

כל שעליך לעשות הוא למרוח את הצללית על כל המכסה ולערבב אותה שוב ושוב לכיוון הפינה החיצונית לקבלת אפקט המעושן. לאחר מכן מרחי את האייליינר ג’ל לאורך המכסה התחתון וקו הריסים, מרחי אותו עם מברשת עיניים קטנה.

אם את רוצה עין מעושנת לערב אינטנסיבית, איימי ממליצה להשתמש בצללית קרם כהה, או לאלטרנטיבה רכה לשעות היום, היא ממליצה על צללית קרם שימר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות