לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך לשנות את הסגנון שלך?

תוכן העניינים

איך לשנות את הסגנון שלך?

אם יש לך את אותו סגנון במשך יותר מארבע או חמש שנים, זה הזמן לנער את העניינים ולשנות את הסגנון שלך. שינוי הסגנון שלך יכול להיות חשוב כדי לשמור על המראה שלך בהתאמה למקום שבו את נמצאת בחייך ולמנוע ממך להיראות מבוגר יותר או (באופן לא מחמיא) צעיר מהגיל האמיתי שלך.

למרבה המזל, שיפוץ הסגנון שלך אינו מפחיד כפי שאת עשויה לחשוב. למעשה, שלב אחר שלב, מציאת המראה החדש שלך יכולה להיות משמחת, ואולי אפילו קצת מהנה.

החלטה על סגנון חדש

מלאי את צרכי הסגנון הנוכחי שלך. לפני ביצוע שינוי סגנון, תחילה עליך לשקול מה עובד ומה לא מתאים לך לגבי הסגנון הנוכחי שלך.

בפרט, שקלי מדוע יש לך את הסגנון הנוכחי שיש לך. לדוגמה, האם הסגנון שלך הוא בעיקר ג’ינס וחולצות טי, כי את לא אוהבת להקדיש זמן רב לחשוב על תלבושות להרכיב? אם כן, הסגנון החדש שתבחרי יצטרך להיות פשוט וקל מספיק כדי לעבוד בשבילך.

גוונים בשיער

הניסיון לכפות על עצמך סגנון חדש שלא משתלב איתך, ההרגלים שלך והגישה שלך לרוב ייכשלו, אז חשבו היטב מה אתם צריכים וגם רוצים לצאת מהסגנון לפני שאתם מתחייבים.

בחרי את מטרת הסגנון שלך. ברגע שאת יודעת את צרכי הסגנון שלך, התחילי לחשוב על סוג הסגנון שגם יענה על הצרכים האלה וגם ייצג את הסוג החדש של המראה שאת רוצה לאמץ.

כדי לתת למטרה הסגנון החדש שלך כיוון ברור, היה ספציפי ותיאורי ככל שאת יכולה כאשר את מדמיינת את האסתטיקה שאת רוצה. כמה דוגמאות עשויות לכלול “היפסטר נינוח”, “רטרו בצבעים בהירים”, “פאנק מודרני” וכו’.

בחירת מוזה אופנתית יכולה להיות כלי מועיל בעיצוב הסגנון החדש שלך, אז חפשי אנשים (מפורסמים או אחרים) שהסגנון שלהם נותן לך השראה ומגלם את האופן שבו היית רוצה שהמראה החדש שלך יהיה. כתוב איך הם מעצבים יצירות מסוימות שאת אוהבת. לדוגמה, האם היא משלבת חצאית סקייטר עם מעיל העור הזה? זה יכול לעזור בבחירת התלבושות שלך.

עוד על: יופי בכל גיל.

חשבו על שיקולים מעשיים. בנוסף לחשיבה על איך את רוצה להיראות, תחשבי על איך את צריכה להיראות. כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמך:

  • מהי סביבת העבודה או בית הספר שלך? האם יש אילוצים מעשיים מסוימים לגבי מה שאת יכולה ללבוש מותר?
  • מהי הסביבה החברתית שלך? איך הסגנון שלך ישלים בצורה הטובה ביותר את אורח החיים שלך?
  • היכן את מתגוררת? האם את רוצה להשתלב או לעמוד בנפרד מהסביבה שלך, ובאיזו מידה? האם צורה אחת של מזג אוויר שולטת, והאם הסגנון שלך יעבוד במזג אוויר זה?
  • מה התקציב שלך? ודאי שמטרת הסגנון החדש שלך מציאותית, אחרת את עלולה למצוא את עצמך מתוסכלת ולא מסוגלת להשיג את מה שהיה לך בראש.
  • כמה זמן את רוצה להשקיע בהכנות? אם את אדם דל תחזוקה מטבעך, בחירה בסגנון משוכלל עשויה שלא להתאים לסוג השגרה שאתה מרגיש בנוח איתה.
  • אל תפחדי להיות בעל סגנון שאפתני – במילים אחרות, אל תפחדי להתחיל להתלבש כמו האדם שאת רוצה להיות – אלא גם להיות מציאותי ולבחור סגנון שתואם את האישיות שלך.
נקי את המלתחה והאיפור שלך (אם רלוונטי). לאחר שתסדר את המטרה בסגנון החדש שלך, עליך לנקות את הישן.

עברו על כל פריט לבוש ותרומו את החלקים שלא מתאימים לדגם החדש שבחרת, שכבר לא מתאימים או שפשוט לא מחמיאים. אולי תרצי לגייס חבר מהימן שיעזור לך לבצע שיחות שיפוט.
אם את משתמשת באיפור, עברו באופן דומה על הציוד שלכם ותעלמו כל מה שמתוארך או לא ישפר את הסגנון שאתם הולכים עליו.

בניית ארון הבגדים החדש שלך

התחילי עם היסודות כדי לבנות את המלתחה החדשה שלך. הבסיס של כל סגנון הוא יסודות צדדיים, ולמרות שסוגי היסודות המתאימים לסגנון שלך ישתנו בהתאם למראה שאליו את מכוונת,

היסודות הנחוצים בדרך כלל כוללים:

חולצות בצבעים אחידים. בהתאם לסגנון שלך, החולצות הבסיסיות שלך עשויות להיות חולצות טריקו, כפתורים, פולו או קמוזות וכו’, אבל לא משנה מה הן יהיו, החולצות הבסיסיות שלך יהיו מרכיבי השכבות החיוניים של הסגנון שלך.

עוד על: כיצד להשתמש בקרמים להסרת שיער?

שיער שטני

מכנסיים שחורים או שמלה. אלה חיוניים כמעט לכל מלתחה והם מגוונים מספיק כדי שתוכלי להלביש אותם לאירועים רשמיים או למטה למצבים מזדמנים יותר. חפשי גזרת מכנסיים שהיא גם מודרנית וגם מחמיאה לגזרה הספציפית שלך.

עוד על: יסודות הטיפוח היומיים שלנו.

לשנות את הסגנון שלך

ג’ינס מחמיא. ג’ינס כביסה כהים יותר הם לרוב מחמיאים ורב-תכליתיים, אבל זה שוב יהיה תלוי בסגנון הספציפי שלך. עם זאת, לא משנה באיזה ג’ינס תבחרו, וודאו שהוא מתאים ומחמיא לכם. אל תפחדי להקדיש זמן לחיפוש אחר הזוג המושלם.

סוודרים או קרדיגנים בצבעים אחידים. כמו חולצות, סוודרים הם מרכיב חשוב בשכבות. בין אם את מעדיפה סוודרים יוקרתיים או קרדיגנים רטרו, כדאי שיהיה לך לפחות כמה כאלה בהישג יד כדי לבנות איתם תלבושות.
חצאית ושמלה מגוונת. אם חצאיות ושמלות הם חלק מהסגנון שלך,

את רוצה להיות בטוחה שיש לך לפחות אחת מכל אחת בצבע וגזרה מגוונת, כמו חצאית עיפרון שחורה או שמלת מעטפת נייטרלית.

עברו לדף: איפור פנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות