איך לשמור על הפנים שלך נקיות?

תוכן העניינים

איך לשמור על הפנים שלך נקיות?

שמירה על פנים נקיות דורשת רק מעט מאמץ, והתוצאות מתגמלות: גוון זוהר ונטול אקנה. זה ייתן לך עצות איך לשמור על הפנים שלך נקיות.

שמירה על הפנים שלך נקיות מדי יום

גלי איזה סוג עור יש לך. האם העור שלך יבש, שומני או רגיל? זה מה שאת צריכה להבין כדי שתוכלי לוודא שיש לך את מוצרי הפנים הנכונים.

יש כל כך הרבה סוגים שונים שזה יכול לבלבל.

  • אם יש לך עור רגיל, לעור שלך יש את האיזון הנכון של לחות, שמן ועמידות. זה מה שאת מנסה להשיג בשמירה על הניקיון.
  • אם יש לך עור שמן שפניך עלולים להיראות מבריק, שומני או שמן רק כמה שעות לאחר שטיפת הפנים.
  • אם יש לך עור יבש, הוא לעתים קרובות מתקלף ויכול להיראות עמום.
  • אם יש לך עור רגיש, העור שלך לעתים קרובות מתוח או מגרד ואת חווה תגובות אלרגיות כאשר את באה במגע עם כימיקלים מסוימים.
  • להרבה אנשים יש עור מעורב, כאשר חלק מהפנים שלך שומני בעוד חלק אחר יבש.

איך להרגיש יפה מבפנים

השתמשי בשטיפת פנים פשוטה פעמיים ביום. שטיפה פעם אחת בבוקר ופעם בערב.

העור של כל אחד שונה וצריך דברים שונים. יתכן שתצטרכי לבדוק כמה שטיפות פנים שונות כדי למצוא את אחת המתאימה לך ביותר. מה שאת באמת רוצה משטיפת פנים הוא משהו שמנקה לכלוך וחיידקים ושמנים עודפים, אבל לא מסיר את העור שלך מהשמנים הבריאים שלו.

בחירת תכשיר הניקוי מבוססת על סוג העור שלך, התדירות שבה את מתאפרת ותדירות האימון.

אז איך לשמור על הפנים שלך נקיות?

לדוגמה, אם העור שלך שומני, תרצי חומר ניקוי בעל רמת pH נמוכה, שיהיה יעיל יותר בניקוי השמן. אם יש לך עור רגיש, לא תרצי את חומרי הניקוי המלאים בכימיקלים. הימנעי משימוש בסבונים רגילים, שהם קשים מדי עבור הפנים שלך ויכולים להסיר מהם את השמנים הטבעיים שלהם.

  • עדיף לשטוף את הפנים במים חמים או במים קרירים. מים חמים מסירים את השמנים הטבעיים הבריאים מהעור שלך.
  • את צריכה לשטוף את הפנים שלך לאחר אימון כדי להיפטר מכל זיעה ולכלוך ושמנים שעלולים לסתום את הנקבוביות שלך.
  • אם את רוצה להימנע מכימיקלים משטיפת פנים שנרכשה בחנות, את יכולה לשקול להכין בעצמך.

יבשי את העור שלך עם מגבת נקייה. אל תשפשפי את הפנים שלך, תהיי עדינה. העור על הפנים שלך רגיש. ודאי שהמגבת נקייה. אחרת, את תעבירי חיידקים לפנים הנקיות שלך.

השתמשי בטונרים. אמנם לא הכרחי, טונרים יכולים לעזור מאוד לאנשים עם עור שמן, אקנה או נקבוביות סתומות בצורה קשה. טונרים עוזרים להסיר עודפי שמנים, ועור מת לאחר מכן נשאר לאחר הניקוי. זוהי דרך מצוינת להוסיף מרכיבים פעילים כמו רטינואידים, נוגדי חמצון וחומרי פילינג למשטר העור שלך. קראו עוד על: כיצד לקבל גומות באופן טבעי?

יש למרוח את הטונר לאחר הניקוי עם כרית צמר גפן נקייה על המצח, האף והסנטר (מה שנקרא “אזור ה-t”). הזיזי את הכרית במעגלים עדינים, הימנעי מאזור העיניים.

מצאי את הטונר המתאים לסוג העור שלך. פורמולציות מסוימות יכולות לעזור לקלף עור נוטה לאקנה; אחרים מכילים תכונות אנטי דלקתיות עבור רגישים.
רופאי עור רבים המליצו לא להשתמש בטונר מבוסס אלכוהול מכיוון שהוא מייבש מדי אפילו לעור שמן.

כיצד למרוח קרם פנים-

טפלי בעדינות בעור סביב העיניים. אל תשפשפי את העיניים, ואל תשתמשי עליהן במסירי איפור קשים. החלק הזה של הפנים עדין. אז, כמו כן, אל תשפריצי על עצמך בבוקר מים קרים.

אל תיגעי בפנים שלך. נגיעה בפנים שלך עלולה להפיץ את החיידקים שגורמים לנקבוביות שלך להיות דלקתיות. אם את צריכנ לגעת בפנים כדי למרוח איפור או קרם פנים, שטפי תחילה את הידיים כדי לוודא שהן נקיות משמנים.
כמו כן, נסי להימנע מהשענת הפנים שלכם על פריטים שאוספים שאריות חלב ועור, כמו טלפון. סבום הוא חומר שמנוני קל המופרש מבלוטות העור ומעניק לחות לעור ולשיער.

השתמשי באיפור המתאים לסוג העור שלך. נסי לקנות מייק-אפ עם “לא קומדוגני” או “לא אקניני” על התווית אם את יכולה, שכן אלה נועדו לסייע במניעת אקנה ופצעונים ולא יסתום את הנקבוביות שלך.

וודאי שאינך משתמשת באיפור ישן. למוצרי טיפוח, כמו מזון, יש תאריך תפוגה. השימוש בהם לאחר תאריך זה יגרום יותר נזק מתועלת.
נסי להשתמש באיפור על בסיס מינרלים או על בסיס מים במקום לבחור באיפור על בסיס שמן מכיוון שהם גורמים לעור להיראות שמנוני ומשעמם.

לשתות הרבה מים. שתי לפחות שמונה כוסות מים. שמירה על לחות ולוודא שלגוף שלך יש הרבה מים פירושו שהגוף שלך יהיה מסוגל לתפקד טוב יותר, כולל שמירה על בריאות וניקיון העור שלך. חשוב מאוד לבצע את התהליכים על איך לשמור על הפנים שלך נקיות.

הקפידי על תזונה בריאה. תזונה בריאה כוללת ירקות ופירות ומבטלת סוכר ו”זבל אוכל”.
נסי מוצרי חלב דלי שומן. ביוגורט דל שומן יש ויטמין A, משהו שהעור שלנו תלוי בו. יש לו גם אסידופילוס, חיידק “חי” שעוזר לקדם את בריאות המעיים, אשר בתורו יכול לעזור לעור.
אכלו מזונות בעלי תכולת נוגדי חמצון גבוהה כמו פטל שחור, אוכמניות, תותים ושזיפים.

נסי מזונות המספקים חומצות שומן חיוניות הנחוצות לעור בריא כמו סלמון, אגוזי מלך וזרעי פשתן. חומצות שומן חיוניות מעודדות קרומי תאים בריאים, שבתורם מקדמות עור בריא.

שמירה על הפנים שלך נקיות לטווח ארוך

תעשי טיפול פנים. את יכולה ללכת לקוסמטיקאית ולגרום למישהו לעשות לך טיפול פנים, או לנסות את אחד מטיפולי הפנים הביתיים הרבים. זכרי להשתמש בזה שמתאים לסוג העור שלך. אם העור שלך שמן, נסי טיפול פנים שמיועד לעור שמן.

מסכת פנים ביתית טובה היא תערובת של חלב ודבש ביחד. לאחר מיזוג החומרים, הניחי את התערובת על הפנים למשך 30 דקות, ולאחר מכן נקי את הפנים במים חמימים.

פילינג את העור שלך. פילינג עדין של העור שלך יגרום לך להיפטר מתאים מתים בפנים שלך, מה שיכול לגרום לעור שלך להיראות כהה ומחוספס. פילינג את העור פעם בשבוע, או פעם בחודש. אל תעשי את זה יותר מפעם בשבוע, כי זה יכול להסיר מהעור שלך שמנים אתריים חשובים.

פילינג נחמד יכול להגביר את זרימת הדם בפנים שלך נותן לך זוהר בריא ורוד.
כל מה שאת צריכה לעבור פילינג ביתי זה פילינג כמו מלח או סוכר, חומר מקשר כמו דבש או מים, וקרם לחות הכולל שמן ויטמין E, שמן חוחובה או אפילו שמן זית. אם יש לך עור שמן, את יכולה להשתמש בבננה מעוכה או אבוקדו בתור קרם לחות.

דונה אלקסיה - קרם פנים מומלץ

להיפטר מפצעונים. אמנם זה יכול להיות מספק להרים את הפצעונים ולפוצץ אותם עם הציפורניים, אבל זו הדרך הלא נכונה בדיוק להתמודד עם פצעון! שטפי את הידיים היטב לפני התמודדות עם פצעונים כדי למנוע זיהום.

הימנעי מלגעת או לנסות לפוצץ את הפצעון או שאת עלולה לגרות אותו. קפיצת פצעון עלולה להוביל לצלקות אם לא נזהר.
מרחי מטלית קרה ורטובה או שקית תה על המקום למשך שלוש עד חמש דקות לאורך היום. זה יעזור להפחית את הגירוי.
השתמשי בטיפול נקודתי המכיל 1 אחוז או 2 אחוז חומצה סליצילית, שלעתים קרובות היא פחות מגרה מבנזואיל.
מריחה של וזלין על מקלון צמר גפן על המקום יכולה להפחית את האדמומיות.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות