איך לשבור הרגלי יופי רעים?

תוכן העניינים

איך לשבור הרגלי יופי רעים?

אז איך לשבור הרגלי יופי רעים? שינויים פשוטים יכולים לתת דחיפה למראה שלך. ביצוע השלבים האלה יעזור לשפר את המראה שלך באופן מצוין!

שבירת הרגלי פנים רעים

הימנע מלגעת בפנים שלך. אתה משתמש בידיים שלך כל יום, נוגע בכל מיני דברים.  כל מה שאתה נוגע בו נמרח על הפנים שלך, אז הקפד לשטוף ידיים בכל פעם שצריך.
אם פיתחתם הרגל לגעת בפנים, הימנעו מכל פיתוי. אם יש לך גירוד, למשל, השתמשו בחלק הפנימי של הבגדים שלכם במקום זאת – רק תוודאו שהם נקיים!

אל תלקקי את השפתיים שלך.

הרוק המייבש גורם בסופו של דבר לשפתיים סדוקות. מזור שפתיים וצריכת מים קבועה ירפאו שפתיים סדוקות.

שיער שטני

כדי למנוע מהשפתיים להתקלף ולהיסדק לתמיד, מרחו שכבה עבה של ג’לי על השפתיים בכל ערב לפני שאתם הולכים לישון (וזלין היא בחירה טובה). זה ממש מועיל (במיוחד לאלה שישנים עם מזגן דולק בלילה) מכיוון שג’לי נועל את הלחות שנמצאת בשפתיים שלך ומונע מהשפתיים שלך להתייבש.

אפשר גם לקלף את השפתיים שלך. שפשפו סוכר דק על השפתיים בתנועות עדינות ומעגליות פעם בשבוע. השאירו אותו למשך כשתי דקות, ולאחר מכן שטפו אותו. עדיף לעשות זאת בלילה ממש לפני מריחת הג’לי הנפט.

לא לשפשף את העיניים

העור סביב העיניים שלך עדין ודק מאוד, ולכן שפשוף העיניים שלך עלול לגרום לדלקת, ובמקרים חמורים לעין ורודה. השתמשו בממחטת טישו או בקצה האצבע שלך כדי להקל על כל גירוי בעדינות – להקפיד על ניקיון.

קראו עוד על: איך להישאר במראה נקי כל היום?

עזבו את הפצעונים בשקט!

פצעונים הם נקבוביות סתומות מלאות בחיידקים, ולכן נגיעה בהם תגרה את עורכם ועלולה להצטלק בפניכם.

מוצרים ללא מרשם יכולים לעבוד, אבל הדרך הטובה ביותר לנקות פצעונים ללא החומרים הסינתטיים היא לטפטף כמות קטנה של שמן עץ התה על הפצעון פעם ביום. זה יכול להפחית מאוד את הדלקת; ובכך, מה שהופך את הפצעון לפחות מורגש.

אם אתם רגילים לישון בטמפרטורות קרות, הגבירו את הטמפרטורה בכמה דרגות בכל יום, או עד שתתרגלו לטמפרטורות המצטברות. אם עדיין זקוקים לקור, זכרו להטיף קרם גוף כל לילה וללבוש גרביים על הרגליים כל יומיים לפני השינה.

לשבור הרגלי שיער רעים

השתמשי ברצועות שיער מכוסות בד כדי לקשור את השיער שלך. גומיות פשוטות נקרעות ומפצלות את השיער שלך.

הימנעו ממוצרי קוסמטיקה מחוממים. שימוש בחום מייבש קשות את שיערך, מה שעלול לגרום לקצוות מפוצלים או קרזול.

יבשו את השיער שלך באוויר בכל עת שאפשר.

לפני השימוש בכל מוצרי קוסמטיקה מחוממים, עליך למרוח סרום להגנה מפני חום על השיער שלך. סרום הגנה מחום לא רק יגן על ציפורני החתול שלך, אלא הוא גם יכול להעניק לשיער שלך ברק בריא.

לא לחפוף את השיער כל יום. זוהי אחת הדרכים הקלות ביותר להגיע לשיער מקורזל יבש, שכן שטיפה מתמדת של השיער יכולה להסיר את השמנים הטבעיים מהשיער.

למרות שזה בסדר עבור אלה עם תסרוקות קצרות לחפוף את השיער כל יום

אנשים עם שיער ארוך יותר צריכים לשקול לחפוף את השיער בתדירות נמוכה יותר. אנשים עם שיער עד הכתפיים, צריכים לחפוף את שיערם כל יומיים; בעלי שיער ארוך מזה צריכים לחפוף את שיערם כל יום שלישי.

שבירת הרגלי כסיסת ציפורניים

עכשיו כשכוססים ציפורניים, יהיה לזה טעם מגעיל ולחשוב פעמיים אם לעשות את זה שוב. עם הזמן, שימוש במכשיר נכון יכול לעזור לך לשבור את הרגל כסיסת הציפורניים שלך לתמיד.

אם אינך רוצה לבזבז מוצר ספציפי למעכב נגיסה, לנסות למרוח חומר חיטוי ידיים או קרם שלא כל כך טעים במקום זאת. עם זאת, צריך ליישם זאת לעתים קרובות למדי.

שמן קוקוס לשיער

קראו עוד על: חימר לשיער.

לכסות את הציפורניים שלך. כיסוי הציפורניים שלך יכול לספק מחסום פיזי בין השיניים שלך לקצות האצבעות, ולמנוע ממך לנשוך.

ללבוש כפפות. אם מזג האוויר קר

לבישת כפפות היא דרך מצוינת להסתיר את הציפורניים שלך ובמקביל להישאר  מסוגננת.
עטפו את האצבעות בתחבושות דביקות. אם הציפורניים שלך מכוסות כך, אי אפשר להגיע אליהן! זוהי טכניקה טובה כאשר יושבים בבית בערבים, או במיטה בלילה.

הסחת דעתך

לנסות למצוא פעילויות חדשות שיחליפו את הרגל כסיסת הציפורניים שלך כשמרגישים עצבניים או משועממים. לדוגמה:

לנסות ללעוס מסטיק ללא סוכר בכל פעם שרוצים לכסוס ציפורניים. זה ייתן לפה שלך משהו אחר לעשות – ויהיה טעים הרבה יותר!

למצוא משהו לשחק איתו כמו מטבע או כדור – זה יעסיק את הידיים שלך ולהרחיק מהפה שלך! זוהי טכניקה טובה.

מה שעוד גרוע בעת כסיסת ציפרוניים עם השיניים זה עושה נזק לשיניים.

לאכול או לשתות משהו.

לנסות לסחוב בקבוק מים או שקית של מקלות גזר – ואז בכל פעם שמרגישים דחף לנשוך, אפשר פשוט לשתות או לנשנש גזר במקום. לזכור ששתיית משקאות ממותקים לא תטיב עם העור שלך.

תגרמי לציפורניים שלך להיראות יפות. דרך נוספת למנוע מעצמך לנשוך היא לתת לעצמך מניקור יפהפה — הציפורניים שלך ייראו כל כך יפות.

בחרי בצבעים נועזים כמו ורוד כהה ואדום, שם זה ייראה מאוד ברור אם הציפורניים ננשכו או נקרעו.

מרחי ציפורניים מזויפות, או בצעי ציפורניים ג’ל בצורה מקצועית במספרה. אלה יכסו את הציפורניים הטבעיות שלך, ויתנו להן הזדמנות לצמוח בזמן שאינך יכול לכסוס אותן.

אכלו תזונה בריאה. תזונה עשירה בחומרים מזינים, ויטמינים ומינרלים כמו סידן, מגנזיום וחומצות שומן מועילה לציפורניים. לנסות לאכול הרבה ביצים, דגים שמנים, פירות, ירקות ירוקים עלים ואגוזים. אפשר גם לנסות לקחת תוסף לשיער, עור וציפורניים בריאים.

לשמור על ציפורניים קצרות.

הקפדה על קיצור הציפורניים תמנע מהן להישבר ולהפוך ארוכות או חלשות מדי. זה גם ימזער את הפיתוי שלך לנשוך אותם. התדירות שבה צריך לגזור את הציפורניים שלך משתנה מאדם לאדם, אבל עבור רוב האנשים זה יהיה איפשהו בסביבות כל שבוע או שבועיים.

מרחו קרמים לציפורניים ולציפורניים.

ציפורניים יבשות ומיובשות נוטות יותר לשבירות ושבירה, אז שמור על הטפרים שלך בצורת קצה על ידי עיסוי מעט קרם ציפורניים לכל קצה אצבע בודד מדי לילה. גם לשפשף קצת שמן לציפורן על הציפורניים שלך יכול לחולל פלאים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות