איך לקלף את הרגליים עם מלח?

תוכן העניינים

איך לקלף את הרגליים עם מלח?

אז איך לקלף את הרגליים עם מלח? שימוש בקרצוף מלח לקילוף יכול להשאיר את הרגליים רכות וחלקות. המרקם השוחק של המלח ירים את העור המת שהצטבר על רגליך כדי לחשוף עור חדש ויפה. את יכולה בקלות לקלף את הרגליים עם מלח על ידי יצירת קרצוף מלח, פילינג העור שלך ונעילת לחות.

הכנת קרצוף מלח

אספי את החומרים שלכם. תזדקקי למלח ים ולשמן האהוב עליך. שמן זית או שמן קוקוס עובדים היטב. אל תחליפי מלח שולחן במלח ים. לא רק שמלח שולחן עדין מדי, תהליך הזיקוק מסיר את כל המינרלים המועילים.

ניתן להחליף סוכר במלח ים, מכיוון שהוא פחות שוחק.

להסיר צבע שיער

מערבבים את השמן ומלח הים. הוסיפי כוס אחת של מלח ים לקערה. מערבבים פנימה כף אחת מהשמן שבחרת. ממשיכים להוסיף שמן לתערובת עד שהמלח סמיך ולח. השתמשו בכף גדולה או באצבעותיכם כדי לאחד את החומרים עד שתגיעו לסמיכות הרצויה.

אם את משתמשת בשמן שהוא מוצק בטמפרטורת החדר, כמו שמן קוקוס, שקלי לחמם מעט את השמן עד שהוא בצורתו הנוזלית. הכניסי כמה כפות שמן קוקוס לקערה המתאימה למיקרוגל וחממו אותה למשך 10-15 שניות. זה יאפשר לך לשלב את המרכיבים טוב יותר. שימי לב שהשמן לא יהיה חם מדי, כי הוא עלול להמיס את המלח.

עוד חלק חשוב במאמר על איך לקלף את הרגליים עם מלח?

הוסיפי את השמן האתרי האהוב עליך. לשמנים אתריים שונים יש מגוון רחב של תכונות ריפוי. זה גם יעניק לקרצוף הגוף שלך ריח מאוד מושך. את יכולה לבחור שמן אתרי לפי ריחו או תכונות הריפוי שלו.
שמני קינמון, אורן ונענע הם ריחות נהדרים לחורף. הוסיפי את השמנים האתריים האלה לקרצוף הגוף שלך עבור מתנת חג מולד תוצרת בית נהדרת.

עוד על: מהו עיצוב גבות?

לבנדר וקמומיל יש השפעה מרגיעה. הם יכולים לעזור להקל על מתח וחרדה.

נסי לשלב שמנים אתריים כדי לתבל את הארומה של קרצוף הגוף שלך. שמני הדרים (לימון או תפוז) משתלבים יפה עם שמנים עצים (אורן או ארז).

אחסני את השפשוף. אם הכנתם מספיק קרצוף גוף לשימוש עבור יישומים מרובים, ודאי שאת מאחסנת את השאריות בכלי אטום, כגון צנצנת מייסון או טופרוור מפלסטיק.
לקשט ולתייג צנצנת מייסון מלאה בקרצוף גוף כדי לתת כמתנה ביתית.

פילינג לעור שלך

הימנעי מגילוח לפני פילינג. פילינג של הרגליים לפני הגילוח יאפשר גילוח צמוד יותר. זה יסיר כל עור מת שמצטבר לעתים קרובות בסכין גילוח ומונע גילוח צמוד. פילינג באופן קבוע יסייע גם במניעת שערות חודרניות שעלולות להיות כואבות

פילינג באמבטיה או במקלחת. תשיגי את התוצאות הטובות ביותר אם תעשי פילינג במקלחת או באמבטיה. הקיטור יעזור לרכך את העור ולפתוח את הנקבוביות. המים גם יאפשרו שטיפה וניקוי קלים.

מרחי את הפילינג על הרגל שלך. בעזרת קצות האצבעות, מרחו כמות קטנה של מלח על חלק קטן מהרגל. התחל בתחתית הרגל שלך, ליד הקרסול, והתקדם למעלה.

השתמשי בכפפת פילינג אם קרצוף המלח מחוספס מדי על הידיים שלך. רק זכרי לשטוף היטב את הכפפה לאחר כל שימוש. הצטברות עור מת על הכפפה עלולה לגרום לצמיחת חיידקים.שפשפי את העור שלך.

בעזרת קצות האצבעות, עסי את הקרצוף של המלח על הרגל בתנועות סיבוביות. התנועה המעגלית תעזור למנוע או לשחרר שערות חודרניות. המשיכי להוסיף עוד קרצוף מלח כשאת עוברת לחלקים חדשים ברגל שלך.

הימנעי משפשוף חזק מדי או ארוך מדי. אם את רואה שהעור שלך מתחיל להראות אדום או מגורה, הפסיקי לשפשף.

מייקאפ על עור יבש

היזהר סביב אזורים רגישים כגון הקרסוליים וקו הביקיני.

חזרי על הרגל השנייה שלך. התחילי ליד הקרסול ברגל הנגדית. המשיכי למרוח קרצוף מלח בזמן שאת מקלפת את השוק, הברך והירך.

פילינג את הרגליים פעם או פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר. אם את סובלת מכתמים גסים ויבשים ברגליים, שקלי לעשות פילינג פעמיים בשבוע. אם יש לך עור רגיש, מומלץ לשקול פילינג רק פעם בשבוע. שימי לב שכל גוף מגיב בצורה שונה למרכיבים שונים. נסי שמנים וחומרים שוחקים שונים עד שתמצאי את ההתאמה המושלמת לסוג העור שלך.

עוד על: כיצד להשתמש בחומצה היאלורונית ורטינול יחד לעור קורן?

נעילת לחות

שטפי את הרגליים. לאחר שסיימת לקלף את שתי הרגליים, שטפי אותן היטב במים חמימים. לפני שאת יוצאת מהמקלחת, שטפי אותם שוב במים קרירים. זה יסגור את הנקבוביות שלך וימנע גירוי, יבשו את הרגליים עם מגבת. אל תשפשפו את הרגליים יבשות מכיוון שזה עלול לגרום לגירוי ולייבש את העור. הקפידי לא להתייבש ביסודיות לפני הלחות. את רוצה שהעור שלך ירגיש מעט לח

מרחי קרם לחות. הקפידי למרוח את קרם הלחות שלך מיד לאחר שתייבשי את הרגליים כדי לנעול את הלחות. שאפו ללחות תוך שתי דקות מרגע היציאה מהמקלחת או האמבטיה. הנקבוביות של העור שלך עדיין יהיו רוויות במים וקרם הלחות ימנע מחלק מהמים להתאדות מהעור שלך, וישאיר את העור רך ולחות.

עוד על: פודרה שקופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות