איך לקבל עור יפה וזוהר?

תוכן העניינים

איך לקבל עור יפה וזוהר?

האם את משתוקקת לגוון פנים מהמם באופן טבעי? האם את רוצה שיהיה לך עור יפה וזוהר לחלוטין? עקבי אחרי הקפיצה כדי ללמוד כיצד לטפח ולהגן על העור שלך כך שהוא ייראה מדהים ברגע שאת מתעוררת בבוקר.

אכילה בריאה ופעילות גופנית

שאפי לשתות 6 עד 8 כוסות מים ביום. המים ינקו את העור שלך ויגרמו לו זוהר מכיוון שהם מקלים על הגוף שלך לשטוף את הרעלים במהירות. נשאי איתך בקבוק מים כל היום כדי לוודא שתמיד יש לך מים בהישג יד.

שתי תה צמחים או משקאות אחרים שאינם ממותקים כדי להעניק לחות כאשר נמאס לכם מהמים.

אכלי תזונה בריאה. חלבונים בריאים ופירות וירקות מזינים עושים דרך ארוכה להפיכת העור יפה וזוהר.

הוסיפי את המרכיבים האלה לתזונה שלך כדי לראות תוצאות מהירות:

  • חומצות שומן אומגה 3. אלה נמצאים בדגים ובאגוזי מלך, והם מועילים במיוחד לעור שלך.
  • ויטמין C. זה יעזור לפצעונים קיימים להחלים מהר יותר, כך שאכילת כמה מנות של פירות הדר ותרד תעזור.
  • מזון עשיר בסיבים. ירקות טריים, אגוזים ופירות לא מעובדים עוזרים לשמור על איזון עדין ולהיות קבוע, לא איטי, באזור מערכת העיכול. את עלולה להיראות ולהרגיש עייף וחולי (כאבי ראש ותלונות בטן), אם אין לך סדירות של ביטול/תנועות פעם או יותר בכל יום.
  • תאכלי פחות סוכר ומלח. נסי לצרוך פחות מ-45 גרם סוכר על בסיס יומי, והפחיתו במזון מלוח. אכילת יותר מדי מלח עלולה לגרום לפנים להיראות נפוחות.

קחי ויטמינים. אם את חוששת שאת לא מקבלת מספיק ויטמינים ומינרלים הדרושים, נסי לקחת מולטי ויטמין. ויטמינים המיועדים לנשים בהריון מועילים במיוחד לעור יפה וזוהר.

להתאמן. קרדיו גורם לעור שלך לזהור מכיוון שהוא ממריץ את זרימת הדם. זה גם בריא לגוף שלך ויחזק אותך. את תראי תוצאות מיד וגם לטווח ארוך.

איך לשפר את העור לעור יפה

התמודדות עם אקנה

למנוע אקנה לפני שהוא מתחיל. הנה כמה פריצות קטנות לחיי היומיום שתוכלי להשתמש בהן כדי למנוע פצעונים לפני שהם קורים:

  • החליפי את הציפית שלך כל ארבעה או חמישה ימים. ציפית טרייה נטולת חיידקים יכולה למנוע מהעור שלך להתפרץ בן לילה.
  • הרחיקי את הידיים מהפנים. אם אתה נוטה להניח את הסנטר בכף היד שלך, או שאת כל הזמן מתעסקת עם הפנים שלך, תפסיקי. השמנים על הידיים שלך יכולים לגרום להתפרצויות, אפילו בכמויות קטנות.
  • קשרי את השיער לאחור בזמן שאת ישנה. אם יש לך שיער ארוך, שמרי אותו מהפנים שלך בזמן שאת במנוחה. צמה אותו בחזרה, והשתמשי בסיכות או ברצועת ראש כדי למנוע פוני מהמצח.
  • קבלי מנוחה ליופי שלך. מתח יכול להוביל להתפרצויות, אז ודאו שאתם נחים ורגועים.

קראו עוד על: כיצד להימנע מקמטים באיפור?

שני את אמצעי מניעה. כמה אמצעי מניעה אוראליים המכילים אסטרוגן יכולים להרגיע התפרצויות רגילות. שאלי את הרופא שלך אם זו הבחירה הנכונה עבורך.

אין לקטוף או לפוצץ פצעונים. פעולה זו עלולה להחמיר את הזיהום ולהוביל לצלקות קבועות.

פני לרופא עור. אם אינך מצליחה להשתלט על הבעיה בעצמך, פני לרופא. הוא או היא יכולים לרשום טיפולים רציניים כגון Accutane, Retin-A או טיפולי אור אדום-כחול.

שקלי שטיפת פנים עם חומצה סליצילית. חלק מתכשירי ניקוי הפנים נגד אקנה מכילים חומצה סליצילית, אשר הורגת את החיידקים שעלולים לגרום לאקנה.

כדי למנוע את ייבוש הפנים, התחילי להשתמש בשטיפה עם חומצה סליצילית רק בבקרים ותראה אם ​​זה מספיק. אם את עדיין זקוקה לעזרה נוספת, השתמשי בה גם בלילה.

השתמשי בטיפולים נקודתיים. ישנם מספר מוצרים שאת יכולה לטפוח על פצעונים פעילים כדי להפחית אדמומיות ולהרוג חיידקים. שניים מהפופולריים ביותר הם ג’ל חומצה סליצילית וקרם בנזואיל פרוקסיד.

לעזרה נוספת, נסי להשתמש בשני הניסוחים.
שים לב שבנזואיל מי חמצן יכול להלבין שיער ובגדים.

נסי מסכת חימר. חימר סופג עודפי שמן, מסיר זיהומים, ואפילו הורג חיידקים בפגמים לעור נקי ואחיד יותר. פעם בשבוע, לאחר המקלחת, טפחי את העור יבש ומרחו מסכת חימר. השאירי אותו למשך 10 דקות או עד שהוא מתחיל להתייבש. לשטוף ולמרוח קרם לחות.
אין לאפשר לחימר להתקשות לחלוטין או להשאיר אותו למשך הלילה. זה יכול לייבש יתר על המידה את העור.

בניית שגרה

שטפי את הפנים בלילה. במהלך היום, איפור, לכלוך ושמן מצטברים על הפנים שלך. הפכי את ניקוי העור יפה וזוהר שלך לחלק משגרת השינה שלך.

השתמשי במסיר איפור. זה לא רק מונע ממנו לסתום את הנקבוביות שלך ולגרום להתפרצויות בזמן שאת ישנה, זה גם מונע ממך למרוח חיידקים על הכרית שלך – שם הם יכולים להיכנס לעור שלך לילה אחר לילה.

השתמשי בסבון עדין. זכרי שאת רוצה לנקות את העור שלך, לא להסיר ממנו לחלוטין את כל השמנים – אם הוא מרגיש צמוד ויבש לאחר הכביסה, את משתמשת במשהו חזק מדי.
הימנעי מאזור העיניים; העור סביב העין יכול להיות עדין מדי עבור רוב חומרי הניקוי.

כיצד להשתמש בחומץ ליופי?

לשטוף על ידי התזת מים על הפנים שלך. שימוש במטלית או סמרטוט כדי לנגב את העור בצורה גסה יכולה לגרות אותו יותר. במקום זאת, כופפי את הפנים שלכם על הכיור, החזיקי את הידיים יחד והעלו כמויות קטנות של מים כדי להתיז על הפנים. בערך 10 שפריצים אמורים לעשות את זה.

יבשי. אל תשפשפי את העור בצורה גסה עם מגבת. במקום זאת, יבשי אותו בטפיחות קטנות ועדינות או תני לו להתייבש באוויר.

החילי טונר. טונר מסיר עודפי שומן ולכלוך מהעור שלך שהסבון פספס, בנוסף לסגירת הנקבוביות שלך. לא כולם צריכים להשתמש בטונר, אבל יש אנשים שזה מועיל.

שימי כמה טיפות על צמר גפן או כרית. החליקי אותו קלות על העור שלך.
השתמשי בחומר עפיצי רק אם העור שלך שומני במיוחד. Astringent הוא סוג חזק יותר של טונר שיכול להיות עד 60% אלכוהול. אם העור שלך נוטה להיות יבש, שימוש בחומרים עפיצים עלול למעשה לגרום לאקנה על ידי הפעלת בלוטות השמן שלך לפצות יתר על המידה.

אלטרנטיבה טבעית לקניית טונר/עפיצות סינטטי.

שקלי למרוח טונר רק על האזורים בעור שלך שנוטים להתפרץ. לדוגמה, ייתכן שתשתמשי בו רק על האף או על המצח.

חלקי על קצת קרם לחות. שימוש בקרם בבוקר משמש כפריימר לאיפור שלך, ועוזר לו “להידבק” לפנים שלך לאורך כל היום. לחות בלילה עוזרת לעור שלך לתקן את עצמו ולהדוף קמטים. בשורה התחתונה, זה אחד הדברים הטובים ביותר שאת יכולה לעשות לעור זוהר בטווח הארוך.

שקלי להשתמש בקרם לחות קל יותר במהלך היום. אם את נוטה להתפרצויות, השתמשי בקרם לחות קל או ג’ל.
אל תשכחי את הצוואר והמחשוף שלך. אזורים אלה עלולים להיות סופר יבשים ומגורים אם אף פעם לא נותנים להם לחות.

פילינג פעם בשבוע. אם העור שלך נוטה להיות יבש ומתקלף, פילינג שבועי יכול לנקות תאי עור מתים. מצא פילינג בעל גרגירים עדינים במיוחד, ואל תשפשפי אותו גס לתוך העור שלך – השתמשי בלחץ קל ובתנועות עדינות.
קרצוף פשוט של סוכר מעורבב עם דבש עושה פילינג נהדר. שטפו אותו במים חמימים.

את יכולה גם לעשות פילינג עם מברשת יבשה המיועדת לפנים. צחצח את הפנים שלך בתנועות קטנות ומעגליות.
ניתן לקלף עור נוטה לאקנה 2-3 פעמים בשבוע. פילינג כימי הוא לרוב הטוב ביותר עבור עור נוטה לאקנה.

הגני על העור שלך מפני השמש. הימנע מעור עור וקשוח על ידי מריחת קרם הגנה קל בכל פעם שאת מתכננת להיות בחוץ. היעדר נזקי השמש ישמור על העור שלך מטופל וגמיש במשך שנים רבות. זכרי, לוקח רק 15 דקות כדי לקבל כוויות שמש, אז היו מוכנים.

היצמי ל-SPF 30 – לכל דבר גבוה יותר אין הרבה יותר תועלת.
חפשו במעבר האיפור מסנני קרינה בהתזה שהם קלים ויבשים.
השתמשי בבסיס או קרם לחות בגוון עם קרם הגנה, כך שהפנים שלך כבר מכוסות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות