לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך לקבל אישיות מושכת?

תוכן העניינים

איך לקבל אישיות מושכת?

להיות מושכת נובע יותר מהאישיות שלך מאשר מהמראה החיצוני שלך, והפגנת אישיות מושכת היא המפתח ליצירת חברים ולקיום מערכות יחסים מתמשכות. אז איך לקבל אישיות מושכת? להיות בעלת אישיות מושכת, לטפח את היכולת לתקשר באופן טבעי, לפתח חוש הומור ולבנות נטייה בטוחה. תכונות אלו מעניקות לך את היכולת לעורר השראה ולרתק אחרים, מה שגורם לאחרים להימשך אליך יותר כתוצאה מכך.

תקשורת עם אנשים

הקשיבו לאחרים. הקשבה היא תכונה שלעתים קרובות שוכחים ממנה בחברה של היום. במקום להגיב להודעה, לפתוח אימייל או לחשוב על הארוחה הבאה שלכם, שימי לב למה שהאדם השני אומר. הראי להם שאת מקשיבה ומתעניינת על ידי הערה על הסיפור או שאילת שאלות.

דברי בכנות. אף אחד לא אוהב שמטעים אותו. ספר לאנשים את האמת. אם את לא יכולה להתחייב למשהו, עדיף להיות כנה לגביו מאשר להגיד להם ברגע האחרון שאת לא יכולה להגיע אליו. כשאנשים שואלים את דעתך, את צריכה להיות כנה.

יש הבדל בין דעות כנות לגסות. לדוגמה, אם את לא אוהבת את החולצה של חבר שלך והם שואלים אותך על זה, הגיבי: “אני ממש אוהבת אותך במקום”, במקום “אני שונאת את זה, זה מכוער.”

איך להכין קרם פנים

דעי “איך” לעומת “מה”. האופן שבו את אומרת דברים חשוב יותר ממה שאת אומרת. אם את מנסה לתת למישהו מחמאה אמיתית, אבל הוא חושב שאת אומרת את זה בנימה סרקסטית, המחמאה שלך לא תהיה בעלת משמעות. היו מודעים לדרך בה אתם מדברים.

אם את שמה לב שאנשים לעתים קרובות לוקחים דברים שאת אומרת בצורה לא נכונה, יש סיכוי טוב שתוכלי לשנות את אופן הדיבור. בקשי מהחברים שלך לגרום לך להיות מודע לדרך שבה את נתקל.

עזרי לאחרים לתקשר. כנסי חבורה של אנשים למפגש מהנה. זה יכול להיות פשוט כמו התכנסות בפארק, או אקסטרווגנטי כמו מסיבת ארוחת ערב אלגנטית. כך או כך, זה מראה להם שאכפת לך ורוצה להפיץ ידידות.

הומור

תצחקי על עצמך. אם את עושה משהו טיפשי, תצחקי על עצמך במקום להרגיש נבוכה. זה מראה שאת מרגישה בנוח בעור שלך. חוש הומור הופך מישהו למושך יותר ומענג להיות איתו.

זכרי שיש זמן ומקום להומור. זה אחלה שובר קרח או משכך מתח, אבל אל תהרסי שיחה רצינית עם בדיחות לא הולמות.

הפגיני התלהבות מכל דבר. גם אם משהו גורם לך לאי נוחות קלה, תקפי אותו עם חיוך על הפנים, ראש פתוח וחוש הומור. לא כל יום הולך להיות מושלם, אבל התלהבות יכולה לעזור לך להשיג כל דבר. כשאת פועלת כך, אנשים יאהבו להיות סביבך.

שימי את הצחוק בראש סדר העדיפויות. לצחוק על עצמך זה לא מספיק אם את רוצה את האישיות הכי מושכת. אם את רואה ערך בלהצחיק אחרים ולשמור על צחוק גבוה יותר ברשימת העדיפות שלך, את תהיי אדם מאושר יותר.

דרך מצוינת להזכיר לך לצחוק יותר (ולחלוק את זה עם אחרים) היא בדיחות יומיות בטלפון או באימייל שלך. הגדירי אותם לזמן ביום שבו את מבחינה שאת מתחילה להרגיש סחוט.

איפור עיניים עדין

 

בטחי באיך שאת מדברת ומתנהגת. את תמיד צריכה לומר במה את מאמינה, להיות מוכנה לקחת סיכונים, ולהיות בעל יכולת להודות בטעות שלך מבלי להיות מודאג לגבי מה אנשים אחרים יחשבו. פעולה זו מראה שיש לך ביטחון עצמי.

זה עוזר ליצור אישיות מושכת כי זה מראה שאת מרגישה בנוח עם עצמך וזה גורם לאחרים להיות נוחים סביבך. שאילת שאלות חשובה כשמדובר בביטחון עצמי. ככל שתדעו יותר, כך תרגישו נוח יותר כשמדברים על דברים. לעולם אל תפחדי לשאול שאלות.

הימנעי מהשוואת עצמך גם עם אנשים אחרים כדי לעזור להיפטר מהספק העצמי.

תאמיני בגוף שלך. לבשי מתאים ויציבה טובה מראים ביטחון עצמי. את לא צריכה להיות בעל “גוף מושלם” כדי להיות בטוח בו. אנשים ימשכו אליך יותר אם תתלבשי טוב, תכבדי את עצמך.
אם את צריכה דחיפה קטנה, הציבי סביב המראה שלך שמזכירות לך את החלקים בגוף שלך שאת אוהבת. התמקדי באלה ולא בדברים שאת מודעת לעצמך לגביהם

דעי את ההבדל בין ביטחון עצמי לחוצפה. בעוד שביטחון עצמי חביב, שחצנות היא מאוד לא מעוררת תיאבון. אנשים יתרחקו מהאישיות שלך אם את רק על עצמך. דרך מצוינת להימנע מכך היא להזכיר לעצמך להחמיא לאחרים. כל יום, מצאי 5 אנשים לתת להם מחמאות. הם יכולים להיות זרים, עמיתים לעבודה או חברים. כך או כך, זה יעזור לך להישאר מקורקע.

עברו לדף הבית: מוצרי טיפוח ויופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות