לקוחות יקרים, תודה על אהבתכם! נותנים לכם חזרה קופון הנחה של 10% עם הקוד 'Love'

איך לעשות עיסוי רומנטי?

תוכן העניינים

איך לעשות עיסוי רומנטי?

עיסויים רומנטיים הם אינטימיים וחושניים יותר מהעיסוי הממוצע, והם יכולים לקבוע את הסצינה לערב מרגיע וממוקד זוגי. אווירה חשובה בעת תכנון עיסוי רומנטי, וכך גם לדעת איך והיכן לעסות. זכרי לקחת את הזמן שלך, להתמקד בשותף שלך, וליהנות להתחבר אליו בדרך חדשה ומרגשת.

יצירת אווירה רומנטית

הגדירי את המיטה או הספה עם סדינים וכריות נקיים ורכים. אם את עושה עיסוי בבית, רוב הסיכויים שאין לך שולחן עיסוי, אבל זה בסדר! בחרו מקום נקי ונקי מעומס, והניחו סט של סדינים נקיים לבני הזוג שלכם. אל תשכחי לתפוס

1 או 2 כרית מתחת לראש, לגב או לברכיים לפי הצורך.

אם החדר לא נקי, הקדישו 10 דקות לסדר ולסלק את העומס. גם אתה וגם בן הזוג תרגישו רגועים יותר אם החלל יהיה מסודר.
השתמשו ב-2 סדינים – אחד עבור בן הזוג להניח מעליו, ואחד עבורו להניח מעל עצמם בתחילת העיסוי למקרה שהוא קריר.

התאימי את הטמפרטורה בחדר לאווירה נוחה. זה יהיה תלוי בבן הזוג שלך – אם הוא תמיד מתקרר, העלי מעט את הטמפרטורה כדי שהחדר יהיה חם מהרגיל. אם הם בדרך כלל חמים, הפחיתו אותו כך שהם יהיו קרירים ונוחים.
מחמם חלל או מאוורר יכול לעזור לעשות הבדל גדול בטמפרטורת החדר אם אין לך הרבה זמן.

כבי את הטלפונים שלך ואת כל האלקטרוניקה כדי שלא יופרעו. אם אינך רוצה לכבות את הטלפון שלך, הציבי אותו במצב “אל תפריע” או מצב טיסה כדי שלא תקבל התראות במהלך העיסוי. הניחו אותו בצד או במגירה כדי שלא תתפתו לבדוק אותו. בקשי מהשותף שלך לעשות את אותו הדבר.

כיצד למרוח עיפרון אייליינר

קחי את הזמן הזה כהזדמנות להתנתק מהעבודה, מבית הספר ומחויבויות אחרות כדי שתוכל להתמקד בחיבור עם בן הזוג שלך.

כבי את הטלפונים שלך ואת כל האלקטרוניקה כדי שלא יופרעו. אם אינך רוצה לכבות את הטלפון שלך, הציבי אותו במצב “אל תפריע” או מצב טיסה כדי שלא תקבל התראות במהלך העיסוי. הניחו אותו בצד או במגירה כדי שלא תתפתו לבדוק אותו. בקשי מהשותף שלך לעשות את אותו הדבר.

עוד על: איך לעשות גוונים?

קחי את הזמן הזה כהזדמנות להתנתק מהעבודה, מבית הספר ומחויבויות אחרות כדי שתוכלי להתמקד בחיבור עם בן הזוג שלך.

נגני מוזיקת אווירה כדי ליצור אווירה נינוחה ורגועה. הימנעי ממוזיקה עם קצב מהיר או כבד. במקום זאת, בחרי במוזיקה אינסטרומנטלית או אווירה לאפקט מרגיע.

בדקי באיזה שירות סטרימינג את משתמש – לרבים יש רשימות השמעה או תחנות מוכנות מראש שנועדו להרגע. חפש “מוזיקה מרגיעה” או “מוזיקת אווירה” כדי לראות מה זמין.

“זן”, “יוגה” ו”מדיטציה” הן מילות מפתח נוספות שיכולות לעזור לך למצוא את המוזיקה המתאימה לאירוע.

הקדישו זמן לחיבור עם בן הזוג לפני שתתחילו. תוכלו ליהנות מכוס יין נחמדה או לעשות אמבטיית בועות יחד. לחלופין, פשוט הקדישו כמה דקות להחזיק ידיים ולדבר.

אם בן הזוג שלך עדיין לא יודע, רמזי לו בכך שאת מתכננת לתת לו עיסוי רומנטי. הוא עשוי לרצות להתקלח או להחליף בגדים לפני שתתחילי.

מתן העיסוי

למרוח שמן טבעי או קרם בין הידיים לפני שתתחילי. שמן שקדים מתוקים, שמן קוקוס ושמן חוחובה הם אפשרויות טובות שלא אמורות לגרות את עורו של בן הזוג. השתמשי ב-1⁄2 כף (7.4 מ”ל) כדי להתחיל ולהוסיף עוד לידיים שלך כשהן מתייבשות. עלייך לשפשף אותו בין הידיים כדי לחמם אותו לפני שתתחיל.

הוסיפי כמה טיפות של שמנים אתריים לשמן הנשא או הקרם כדי לתת לו ריח נעים. לבנדר, מנטה, ברגמוט ואלגום הם אפשרויות נהדרות.

הקליקו על התמונה לרכישת המוצר:

 

להסרת שיער ללא כאבים

 

השתמשי בתנועות ארוכות בלחץ עדין, החל מהצוואר והכתפיים. בקשי מבן הזוג שלך לשכב על הבטן כדי שתוכל לעבוד תחילה על הכתפיים והגב. זכרי, המטרה שלך היא לא לתת לבן הזוג עיסוי רקמות עמוק או לאמן את השרירים הכואבים שלו. זה להעיר את גופם ולגעת בהם בעדינות בכל הגוף.

בדקי עם השותף שלך כדי לראות אם כמות הלחץ שאתה משתמש בו טובה. הם עשויים לרצות עיסוי עמוק יותר או להעדיף פחות לחץ.

תני לידיים שלך להחליק על העור שלהן. ספרי לאט בראש שלך עד 20 עבור כל חלק שאת מעסה, כמו הצוואר, הכתף השמאלית, הכתף הימנית, אמצע הגב וכו’.

עברו לדף: מנורה לחדר שינה ייחודית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות