איך לנקות פירסינג באף?

תוכן העניינים

איך לנקות פירסינג באף?

פירסינג באף הוא דרך מצוינת לבטא את תחושת הסגנון והאינדיבידואליות שלך. חשוב מאוד לשמור על פירסינג האף נקי , אחרת הריפוי עלול להתעכב או לפתח זיהום. למרבה המזל, לנקות פירסינג באף דורש מעט מאוד זמן ומאמץ – כך שאין באמת תירוצים!

ניקוי פירסינג באף

נקי את הפירסינג שלך פעם ביום. יש לנקות פירסינג באף פעמיים ביום – פעם אחת בבוקר ופעם בערב – עד להחלמה מלאה. ניקוי מועט מדי של הפירסינג עלול לגרום לו להתלכלך ולהזדהם בעוד שניקוי יתר של הפירסינג עלול להוביל לגירוי ולעיכוב בהחלמה.

הכיני תמיסת מלח.

הדרך הפשוטה ביותר לנקות את הפירסינג שלך באמצעות תמיסת מלח. כדי להכין תמיסת מלח, ערבבי 1/4 כפית מלח ים ללא יוד ב-8 אונקיות. (1 כוס) מים חמימים. לחלופין, את יכולה לקנות תמיסת מלח סטרילית ארוזה מחנות.

רחצי את ידיך. לפני שאת נוגעת בפירסינג שלך, חיוני שתשטפח היטב את הידיים עם סבון אנטיבקטריאלי. אחרת, חיידקים מהידיים שלך עלולים לבוא במגע עם הפירסינג (שהוא בעצם פצע פתוח) ולגרום לזיהום.

איך לקבל עור יפה וזוהר

משרים צמר גפן בתמיסת המלח.

תפסי צמר גפן נקי וטבלו אותו בתמיסת המלח. לחצי בעדינות על צמר גפן כנגד פירסינג האף שלך והחזיקי אותו שם במשך 3 או 4 דקות. היזהרי בעת הסרת צמר גפן למקרה שהוא ייתפס בטבעת האף או החתך.

טפחו את האזור עם מעט רקמות נקיות.

לאחר הניקוי, יבשי בעדינות את האזור סביב הפירסינג בעזרת צמר גפן נקי, טישו או מגבת נייר. הימנעי משימוש במגבת לשם כך, מכיוון שמגבות עלולות להכיל חיידקים ולהיתקע על הטבעת או החתך.
אם את רואה קרום כלשהו מתפתח מעל הפירסינג, התנגדי לדחף להסיר אותו. הקרום הוא הדרך של הגוף שלך להגן על הפירסינג.

עוד על: כיצד לכסות צלקות אקנה עם איפור?

השתמשי במעט שמן לבנדר כדי לקדם ריפוי. שמן לבנדר משמן את הפירסינג, מפחית רגישות ומקדם ריפוי. לאחר הניקוי, מרחי מעט שמן לבנדר על הפירסינג בעזרת מטלית נטולת מוך.
סובבי את החתך או סובבי את הטבעת כדי להכניס את השמן לתוך הפירסינג, ואז נגב את כל העודפים עם רקמה נקייה (אחרת זה עלול לגרות את העור).

שמן לבנדר ניתן למצוא בחנויות הטבע, בסופר או בבית המרקחת. ודאי שהבקבוק מסומן “BP” או “דרגה רפואית”.
הימנעי משימוש בכל חומר בעל סיבים שעלולים להיתפס בפירסינג. זה כולל צמר גפן, כדורי צמר גפן, טישו ונייר טואלט.

לדעת ממה להימנע

הימנעי משימוש במוצרי חיטוי קשים. אין להשתמש במוצרי חיטוי קשים כגון בקטין, בציטראצין, מי חמצן, אלכוהול או שמן עץ התה לניקוי פירסינג באף, שכן אלו עלולים לגרות ו/או לפגוע בעור ולהאריך את הריפוי.

הימנעי משימוש באיפור לכיסוי הפירסינג. אל תאפשרי למייקאפ לבוא במגע עם הפירסינג, מכיוון שהוא עלול לסתום אותו ולהוביל לזיהום. זה חל גם על קרם שיזוף וכל מוצר קוסמטי אחר.

איך לשמור על ניקיון

אל תסירי את טבעת האף או החתך עד שהפירסינג יתרפא במלואו.

פירסינג באף יכול להיסגר בתוך כמה שעות אם החתך או הטבעת יוסרו.

כפית החתך חזרה לתוך הפירסינג לאחר שהוא התחיל להיסגר עלולה לגרום לכאב, דלקת וזיהום.

לכן, חשוב להימנע מהסרת החתך או הטבעת מהפירסינג עד להחלמה מלאה, מה שיכול לקחת 12 עד 24 שבועות.

הימנעי מאמבטיות, ג’קוזי ובריכות. עליך להימנע מטבילת הפירסינג שלך בבריכה, באמבטיה או במי ג’קוזי, מכיוון שלעתים קרובות אלה אוגרים חיידקים מזיקים שעלולים להוביל לזיהום. אבל במידת הצורך, את יכולה לכסות את פירסינג האף שלך בתחבושת אטומה פצעים עמיד למים (זמין בחנויות התרופות) כדי להגן עליו.

הימנע משינה על ציפית מלוכלכת.

ציפיות מלוכלכות הן מקור פוטנציאלי נוסף לחיידקים, לכן חשוב להחליף את הציפית באופן קבוע.

טריק שימושי כדי למנוע צורך לנקות כל הזמן את הציפית שלך הוא לכסות את הכרית בחולצת טריקו נקייה לילה אחד.

בלילה השני, הפכי את הכרית, בלילה השלישי הפכי את החולצה מבפנים החוצה וכסה את הכרית בה שוב, בלילה הרביעי הפכי את הכרית שוב. בדרך זו, חולצת טריקו נקייה אחת (ניתן לעשות זאת גם עם כיסוי כרית) יכולה לספק לך כרית נקייה למשך 4 ימים.

הימנעי מלגעת בפירסינג שלא לצורך.

הימנע מלגעת או לשחק עם הפירסינג שלך – עליך לגעת בו רק כאשר את מנקה אותו, לאחר ששטפת ידיים. אין צורך לסובב או לסובב את החוט/טבעת במהלך תהליך הריפוי.

עברו לדף קטגוריות שפתונים: שפתונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות