איך לנקות את הגב?

תוכן העניינים

איך לנקות את הגב?

ניקוי הגב באופן קבוע יעזור לשמור על בריאות העור על הגב. נסו להרגל לשטוף את הגב בכל יום כשאתם במקלחת כדי שהגב שלכם יישאר חלק, לח וללא אקנה.

מנקים את הגב במקלחת

תקח מקלחות חמות במקום מקלחות חמות. מקלחות חמות יכולות לייבש את העור ולהסיר ממנו את השמנים הטבעיים שלו. מקלחת חמה תעזור לך לשמור על לחות הגב שלך.

שימי תרחיץ גוף על ליפה ושפשף איתה את הגב העליון. החזק את הליפה ביד שמאל והושיטי יד מעל כתף ימין כדי לקרצף את החלק הימני העליון של הגב. לאחר מכן, הניחו את הליפה ביד ימין והושיטו יד מעל הכתף השמאלית כדי לקבל את הצד השני של הגב העליון.

גוון צבע הבסיס

אם את מתקשה להגיע לגב העליון, קני ליפה על מקל כדי שיהיה קל יותר.

שפשפו את הגב התחתון עם הליפה. החזק את הליפה ביד ימין והושיט יד מאחורי עצמך כדי לקרצף את הצד הימני התחתון של הגב. החלף ידיים ושפשף את הצד השמאלי התחתון של הגב עם הליפה.
נסה ליפה על מקל אם את לא יכולה להגיע לגב התחתון.

מאמר שחובה לדעת: כיצד ליצור שיער שטני?

שטפו את הגב. הקפידי לשטוף את כל תרחיץ הגוף על הגב כדי שלא ייבש את העור שלך.

העניקי לחות לגב שלך כשאת יוצאת מהמקלחת. לייבש קודם עם מגבת. לאחר מכן, שפשפו קרם גוף בגב העליון והתחתון. לחות לגב מיד לאחר המקלחת תמנע מהעור שלך להתייבש ולהתקלף.

פילינג של הגב שלך

עברו על הגב עם מברשת גוף עם זיפים טבעיים לפני שאתם מתקלחים. המברשת תקלף את העור המת על הגב שלך. הושיטו יד עד לגב וקרצוף את המברשת בתנועה סיבובית עדינה על פני העור.

פילינג את הגב במקלחת עם פילינג גוף. פילינג גוף מכיל חלקיקים קטנים כמו מלח וסוכר שיכולים לעזור לקלף את העור ולהסיר תאי עור מתים. שמירה על פילינג הגב תעזור למנוע את סתימת הנקבוביות. השתמש בליפה כדי לשפשף בעדינות קרצוף גוף לתוך הגב שלך בזמן שאת במקלחת.

אז איך לנקות את הגב?

השתמשי ברצועת פילינג לגב אם את לא יכולה להגיע לגב. רצועת פילינג לגב היא רצועה שוחקת קלה שנועדה להקל על פילינג גב. קחי את קצה הרצועה בכל יד והבא את הרצועה מעל הראש ומטה על הגב. לאחר מכן, הזיזו את הידיים מצד לצד כדי לקרצף את הגב עם הרצועה.

פילינג את הגב כל יום במקלחת. פילינג יומי ישמור על העור על הגב שלך חלק וימנע את סתימת הנקבוביות שלך. פילינג בעדינות כדי לא לגרות את העור שלך.

15 טיפים איך להיות סקסית

ניקוי אקנה בגב

השתמשי בתרחיץ גוף עם חומצה סליצילית כדי לעזור לקלף את הגב. חומצה סליצילית יכולה לעזור בטיפול באקנה בגב על ידי פילינג העור ופתיחת סתימות הנקבוביות. חפשי ברשימת הרכיבים תרחיץ גוף שיש בו חומצה סליצילית. השתמשו בתרחיץ הגוף כדי לשטוף את הגב כשאתם במקלחת.

מרחו בנזואיל פרוקסיד על הגב לפני שאתם הולכים לישון בלילה. בנזואיל מי חמצן היא תרופה ללא מרשם לאקנה שתוכלי למצוא בצורת קרם ותחליב. בנזואיל מי חמצן מסייע בהפחתת אקנה על ידי הריגת החיידקים הגורמים להיווצרות אקנה. כל לילה לפני שאת הולכת לישון, שפשפי קרם או קרם בנזואיל פרוקסיד לתוך הגב שלך.

בנזואיל מי חמצן יכול להלבין בד. לבשי חולצת טריקו ישנה למיטה בלילה אם את משתמשת בה על הגב.

ייתכן שיחלפו עד 4 שבועות לפני שתתחיל לראות שיפור באקנה בגב שלך משימוש בנזואיל פרוקסיד מאחר שצריך לדעת איך לנקות את הגב בצורה נכונה.

התקלחי אחרי האימון. אימון גורם לגב שלך להזיע, מה שעלול להוביל לאקנה בגב. מיד לאחר ביצוע פעילות גופנית אינטנסיבית, היכנסי למקלחת ושטפי את הגב בשטיפת גוף כדי לשטוף כל זיעה ולמנוע היווצרות אקנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלהמשיך לקנות